Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Počkej počkej.. cože? Já mám jednu takovou nějakou klapku ve váze vzduchu, kterou jsem hejbal abych změřil jestli mi udává ty správný hodnoty.. jestli se budou snižovat ty volty, když jí budu otevírat. Z váhy vede gumové koleno do škrtící klapky a vtý mám další dvě klapky.. jednu malou (ECO) a velkou a ty ovládám plynem. Ty to takhle nemáš?
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Chlapi, jsem služebně v rajchu, nemám schemata po ruce....ale zkusím aspon něco vyjasnit....
Měření voltu na pinu 1 a 2 !JE! na zapojeným konektoru a jen sundej tu gumičku (piny jsou taky popsaný). Napětí klesá z těch 4.75 SKORO na nulu. Jestli je špatně 0.8 bych neviděl jako problem. Pro DME je podstatný , že to není skokově, ale kontinualně a rozhraní si udělá sama.
Co se týče tep čidla vzduchu ve váze, tak se konektor uplně odpojí...a jen se multák dá na piny 4 a 5.....já naměřil 2,65....
fabledwarrior.....tys naměřil 1,8 atd.... což bych ještě neviděl jako velkej problem ale spíš je problem že ti to problikává....se mi nelíbí...asi bude problem...
to fabledW and motomoto.....:
Klapkou ve váze hýbe právě vzduch při nasátí..!!! a tím dává akční veličinu DME kolik vzduchu teče do motoru.!! =to platí pro M42...
U m44 klapka ve váze není , protože měření prutoku vzduchu je výsledkem ochlazení bimetalového filmu nebo drátku.... Proto má M44 čidlo teploty vzduchu až dál v sacím traktu odděleně......
Pro M44 bych se musel podívat doma co a jak.....ale to až o víku...ted to nejde...
zatím...du do spořiče.....
Měření voltu na pinu 1 a 2 !JE! na zapojeným konektoru a jen sundej tu gumičku (piny jsou taky popsaný). Napětí klesá z těch 4.75 SKORO na nulu. Jestli je špatně 0.8 bych neviděl jako problem. Pro DME je podstatný , že to není skokově, ale kontinualně a rozhraní si udělá sama.
Co se týče tep čidla vzduchu ve váze, tak se konektor uplně odpojí...a jen se multák dá na piny 4 a 5.....já naměřil 2,65....
fabledwarrior.....tys naměřil 1,8 atd.... což bych ještě neviděl jako velkej problem ale spíš je problem že ti to problikává....se mi nelíbí...asi bude problem...
to fabledW and motomoto.....:
Klapkou ve váze hýbe právě vzduch při nasátí..!!! a tím dává akční veličinu DME kolik vzduchu teče do motoru.!! =to platí pro M42...
U m44 klapka ve váze není , protože měření prutoku vzduchu je výsledkem ochlazení bimetalového filmu nebo drátku.... Proto má M44 čidlo teploty vzduchu až dál v sacím traktu odděleně......
Pro M44 bych se musel podívat doma co a jak.....ale to až o víku...ted to nejde...
zatím...du do spořiče.....
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Ahááá, díky za vysvětlení. Když tedy ovládá tu klapku v M42 nasávaný vzduch.. tak jestli netipuju špatně tak se to ovládá nějakým podtlakem co vyvolá motor ne? Což tedy znamená, že pokud mám dírku třeba v gumovým kolení před škrtící klapkou, tak se tam nevytvoří takovej podtlak a váha vzduchu se neotevře dost a tudíž se nenasaje dost vzduchu... rozumím tomu správně?
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
No nejdřív to bylo tak, že až na vyšších otáčkách, jenže teď už je to tak, že když se chci dostat rychle třeba na 130, tak si připadám ja kdybych jel Fábií 1.4MPi.. samej řev a výkon nikde.. motor se normálně vytáčí ale výkon nikde.. zrychluje jak když nezrychluje. Já jsem měl odzkoušeno právě, že když jsem ho koupil, tak jsem na jedný rovince tady kousek od nás udělal na 4ku 190 v omezovači... teďka na 4ku vytáhnu sotva 160 a 190 na 5tku 5,5rmp a víc ani ťuk. Ne že by tam byl omezovač ale prostě auto už dál nejede, jako kdyby nemělo dost síly. Dále jsem to poznal na jedný pravoúhlý zatáčce u mě před panelákem.. vždycky tam podřadím za 2 a přišlápnu to a abych si drošku driftnul.. auto stím nemělo jedinej problém. Teďka zařadím za 2 šlápnu a nic.. kola se neprotočej.. není dost síly. Ale přitom motor jede v klídku, nic mu nikde nerachtá nebouchá (krom rozpadlýho vejfuku zrivna teďka), jen ten výkon někam utekl...
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
No on už byl od začátku na koncovým tlumiči trochu trhlej.. ale to bylo malinko a ono se to roztahuje, ale ono to není před koncovým tlumičem ale za.. jakoby tam je ještě ta roura krátká (koncovka) a vtom sváru kde je navařená na ten koncovej tlumič tam je dírka. Teďka to mám ale ještě horší, protože jsem tam dal svíčky denso iridium a ty mi střílely do výfuku.. takže mám nejpíše ustřelený ty těsnění mezi jednotlivejma dílama a možná že tam bude další dírka někde nevím. Jinak KAT tam nemám, je tam naveřená nějaká roura.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
No já to mám tak, že ze svodů to má vést do KATu, ten tam není takže to vede přes trubku do koncovýho dílu a tam je v jednom ohybu takovej nějakej malej KAT nebo tlumič nebo co to je a potom to vede do koncovýho tlumiče.. tak myslíš že to je někde tam ucpaný? Jinak ještě jsem si všimnul, že se mi urvala asi nějaký vzpěra co drží vejfuk... je to takový oko se šroubama a vtom vede vejfuk a ono mi tam rachtá na tom vejfuku no. Já mám blbý, že nemám kde se na to podívat=/
TAk to je taky zajímavý a ani to tam nikde nevedou ustřižený dráty? Jestli tam jako někdo nedal vejfuk z M42, ten má jenom jednu lambdu.
TAk to je taky zajímavý a ani to tam nikde nevedou ustřižený dráty? Jestli tam jako někdo nedal vejfuk z M42, ten má jenom jednu lambdu.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Prave ze nejspis asi je z m42. zadny draty nikde nejsou..ale auto pred problemem fungovalo bez toho....
K tvemu vyfuku: nevim ... muze to byt cokoliv... kazdopadne by to chtelo nekam na jamu a mrknout na to....ono to v tom ohybu je mezitlumic.. muze bejt vymlacenej, jestli ti chrasti...a samotna trubka misto katu... nevim. Kvuli vyplachu motoru by to melo mit jistej odpor.. proto tam mamja kat... navic i ty plyny roztoci a leti to lip ven.... je tu i forum o vyfukach, tak mrkni tam... treba tam neco najdes:).
Ja kdyz koupil auto, melo vybrakovanej kat. Jelo to pekne. Ale o litr vic zral a melo to takovej plechovej zvuk..jen ale v urcitejch otackach.....nakonec sem tam dal rezonator a ok.
K tvemu vyfuku: nevim ... muze to byt cokoliv... kazdopadne by to chtelo nekam na jamu a mrknout na to....ono to v tom ohybu je mezitlumic.. muze bejt vymlacenej, jestli ti chrasti...a samotna trubka misto katu... nevim. Kvuli vyplachu motoru by to melo mit jistej odpor.. proto tam mamja kat... navic i ty plyny roztoci a leti to lip ven.... je tu i forum o vyfukach, tak mrkni tam... treba tam neco najdes:).
Ja kdyz koupil auto, melo vybrakovanej kat. Jelo to pekne. Ale o litr vic zral a melo to takovej plechovej zvuk..jen ale v urcitejch otackach.....nakonec sem tam dal rezonator a ok.
Fabled:.....Ahááá, díky za vysvětlení. Když tedy ovládá tu klapku v M42 nasávaný vzduch.. tak jestli netipuju špatně tak se to ovládá nějakým podtlakem co vyvolá motor ne? Což tedy znamená, že pokud mám dírku třeba v gumovým kolení před škrtící klapkou, tak se tam nevytvoří takovej podtlak a váha vzduchu se neotevře dost a tudíž se nenasaje dost vzduchu... rozumím tomu správně? ....... jo přesně tak...
vejfuk nesmí být děravej od motroru k lambdě...ptž vlivem kinetice proudění dochází ve vejfuku k podtlaku a nasátí dírou venkovního vzduchu což lambda naměří jako chudou směs....
(Teoreticky jednotka přidá palivo a auto by mělo líp jet, ale tohle je spekulativní...) Jak to ven vyleze je celkem fuk, když to není ucpaný..;o)
Vypláchnutí válce vejfukem je podstatný u dvoutaktu...proto když sundáte s fichtla vejfuk, tak nejede..;o)
Druhá lambda je pro kontrolu funkčnosti katalyzátoru... do funkce tvorby směsi vlastně nezasahuje....tot muj názor potvrzenej jedním šikovným pánem....;o)
motomoto...měnil jsi komplet eletrkiku a komponenty na M44....??
vejfuk nesmí být děravej od motroru k lambdě...ptž vlivem kinetice proudění dochází ve vejfuku k podtlaku a nasátí dírou venkovního vzduchu což lambda naměří jako chudou směs....
(Teoreticky jednotka přidá palivo a auto by mělo líp jet, ale tohle je spekulativní...) Jak to ven vyleze je celkem fuk, když to není ucpaný..;o)
Vypláchnutí válce vejfukem je podstatný u dvoutaktu...proto když sundáte s fichtla vejfuk, tak nejede..;o)
Druhá lambda je pro kontrolu funkčnosti katalyzátoru... do funkce tvorby směsi vlastně nezasahuje....tot muj názor potvrzenej jedním šikovným pánem....;o)
motomoto...měnil jsi komplet eletrkiku a komponenty na M44....??
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Mitch17:
Diky za vysvetleni:). A co se tyce elektriky. Mel sem komplet motorovou. Vse co bylo treba se prakticky prehodilo novy. Ale menily se kabely zapalovanu a civky. Kabely sem pouzil z m42 a civku zanovni. Stara byla praskla a kabel proslehlej. Chvilema jel na tri valce.. . Jinak me z elektriky nenapada nic, co by se bastlilo. Jen imobilizer a ews. Starej motor to nemela novej jo. Takze to mi delal chlapek z Bmw z Vysokeho Myta.
Diky za vysvetleni:). A co se tyce elektriky. Mel sem komplet motorovou. Vse co bylo treba se prakticky prehodilo novy. Ale menily se kabely zapalovanu a civky. Kabely sem pouzil z m42 a civku zanovni. Stara byla praskla a kabel proslehlej. Chvilema jel na tri valce.. . Jinak me z elektriky nenapada nic, co by se bastlilo. Jen imobilizer a ews. Starej motor to nemela novej jo. Takze to mi delal chlapek z Bmw z Vysokeho Myta.
