Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMW-e36-is
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 06.09.2012 00:00

#41 Příspěvek od BMW-e36-is »

zdravim,mam taky m44 a uz rok to taky resim,akorat ze na neutralu to dela taky,jen to neni tolik znat,ale je to tam,nikdo si stim nevi rady :( pritom to pred rokem slapalo jak hodinky.pred provozni teplotou to slape a kdyz je v provzni tak 5500,rekl bych ze tam jde malo benzinu :roll:
Ori
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: úte 07.11.2006 01:00
Bydliště: Moravská Třebová
Klubové ID: 1137

#42 Příspěvek od Ori »

taky mi nešel motor do otáček a zastavil se na cca 5200ot/min. a byl špatnej KAT.ucpal se a už propouštěl jen určitý množství spalin.
BMW-e36-is
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 06.09.2012 00:00

#43 Příspěvek od BMW-e36-is »

to by mohlo byt ono :) tak uvidime.dik
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#44 Příspěvek od Mirda328 »

zkousels vetsi vahu? zkus udelat obtokovej kanal, pokud to nekdo bastlil muze tamy byt neco jinak, zkus odpojit volnobeznak aby sel za vahou falesny vzdych jestli se otacky pohnou vyse :), pokud jo je problem ve vaze vzduchu, pokud mas MAF senzor muze byt dratek na konci rozsahu.....

a tech 2,7 bar tlak na liste je i pri tech 5500 tis?ot v tahu ?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od MotoMoto »

Diky moc za tipy....ale stale netusim. 2.7bar. Daval pri volnobehu. Kolik tlaci v otackach nevim. Je mi ale zahadou, ze nez se ohreje na provozni teplotu, jede pekne. I na 6000 jsem ho cca pri 70stupnich zkusil a naprosto lehce sel vytocit. Ohreje se ale , termostat otevre a pri 90-95stupnich konec. 5500 a tatatata...cukacka. na diagnostice to neukaze nic, jen obcas cidlo vacky, smaze se protokol zavad a i pri zahratem motoru pak motor jede paradne..ovsem cca za 3 minuty opet cukani... tak a babo rad. Proto mechanickou zavadu, jako kat atp vylucuju. Videl bych to na nejaky cidlo, co neni uplne ko, ale neukazuje dobre. Leda zkouska pokus omyl a vymenit znovu cidlo na vacce, cidlo na klice, resp. Cidlo teploty motoru, dokud to nebude ok:-)... vaha vzduchu je ok. A vetsu neni, je primo pro is. Bosch.. ...zkratka to musi byt neco, co udava paleni, nebo mnozstvi smesi.... fakt nevim.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od MotoMoto »

Motor po montazi pred 4.lety jel super. Zavada se zacala objevovat postupne. Jednou jo, jindy ne az pak odesel termostat....motor se podle budiku ohral na 50 stupnu ale tocil. Jenze s podchlazenym motorem to tocit je hovadina, takze po tydnu novej termostat a potize pokazde, jak se auto ohreje. Furt me napada neco, co udava paleni, nebo mnozstvi smesi.... jinak vyfuk mam delanej, misto katu rezonator a koncovka ulter. Mezitlumic ponechan.. ...civky menene, kabely ke svickam menene, svicky, pal.filtr...vse co me napadlo je meneno. Jedine cidlo co jsem nemenil je na klice. Rozvody i vacky jsou ok. Motor byl rozdelanej a vse ok jak ma byt.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od MotoMoto »

Motor po montazi pred 4.lety jel super. Zavada se zacala objevovat postupne. Jednou jo, jindy ne az pak odesel termostat....motor se podle budiku ohral na 50 stupnu ale tocil. Jenze s podchlazenym motorem to tocit je hovadina, takze po tydnu novej termostat a potize pokazde, jak se auto ohreje. Furt me napada neco, co udava paleni, nebo mnozstvi smesi.... jinak vyfuk mam delanej, misto katu rezonator a koncovka ulter. Mezitlumic ponechan.. ...civky menene, kabely ke svickam menene, svicky, pal.filtr...vse co me napadlo je meneno. Jedine cidlo co jsem nemenil je na klice. Rozvody i vacky jsou ok. Motor byl rozdelanej a vse ok jak ma byt.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od MotoMoto »

Jeste se chci zeptat, zda-li ma muj motor m44 b19 318is. Pouze jedno cidlo teploty,ktere ma 4 piny,z cehoz dva pro Rj a druhy pro palubak??..
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od MotoMoto »

Jeste se chci zeptat, zda-li ma muj motor m44 b19 318is. Pouze jedno cidlo teploty,ktere ma 4 piny,z cehoz dva pro Rj a druhy pro palubak??..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#50 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Hele tak jestli to ma souvislost stou teplotou,tak zkus jako prvni vymenit to cidlo teploty motoru. Ja jsem ho na IS taky menil, je to otazka par korun (tusim 250 me to stalo) a je to rychle hotový.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#51 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

M42B18 ma kazdy zvlast teda. Nevim jak je to na tvym ale v ETK to najdes.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od MotoMoto »

Jj.. myslim, ze ma jen jedno. A problem je v tom, ze jsem ho menil za jine pouzite a furt stejny. Leda, ze by bylo take vadne. Ale diagnostyka ok..nic takoveho nehlasi...juknu na to etk. A jeste, nema bmw na sani neco jako ford imrc modul??. Jestli otvira klapka jak ma v zavislosti na otackach...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od MotoMoto »

Tak je to tak. Teplotni cidlo je opravdu jedno, s cimz dva piny pro rj,a dva do budiku. Pro rj by rezistor musel byt ko....nebo ukazovat jiny hodnoty...vim jaky ma mit pri 100stupnich, ale merit to multimetrem pri takovy teplote je pri jeho pristupu trochu problem.... kde jste ho kupovali?? Na auto kelly je za 750 a prijde mi to za noname dost..
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od MotoMoto »

Tak je to tak. Teplotni cidlo je opravdu jedno, s cimz dva piny pro rj,a dva do budiku. Pro rj by rezistor musel byt ko....nebo ukazovat jiny hodnoty...vim jaky ma mit pri 100stupnich, ale merit to multimetrem pri takovy teplote je pri jeho pristupu trochu problem.... kde jste ho kupovali?? Na auto kelly je za 750 a prijde mi to za noname dost..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#55 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Ja jsem ho kupoval tad na foru od Nowice, napis mu a on ti rekne cenu. v kelly neco takovyho nema smysl kupovat. Jinak na sktici klapce je jen cidlo polohy skrtici klapky.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od MotoMoto »

Super. Diky ;)....jen mi furt vrta hlavou, ze na to nikdo jeste neprisel,kde je problem...bylo to v nekolika servisech, a nikdo presne nevedel...pritom cidlo teploty..je celkem bezna zavada.....zajimavy. v BMW to ale nebylo....tam bych dal jen 1500 za otevreni kapoty :-D
mysakbmw
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: stř 09.02.2011 01:00
Bydliště: Pardubice

#57 Příspěvek od mysakbmw »

ahoj a podtlakové hadice si kontroloval? ono to ani nemusí být žádným čidlem ale pouze to může sát někde falešnej vzduch,oni ty hadice u starších BMW dost odcházej.A u ISa obzvlášt jináč mám taky M44B19
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#58 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Jak se kontrolují? Pohledem to stačí?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od MotoMoto »

Tak hadice jsem jeste nekontroloval....ale myslim,ze pokud by to bylo hadicema, tak by to delalo pokazde kdyz je motor zahratej. Kdyz ale na diagnostice vymazu protokol zavad,ikdyu to nehlasi nic, tak to par minut toci a jede perfektne jak ma a po par minutach..az po nich to zas cuka...proto to vidim na nejake cidlo?:).. ale nevim...asi sundam sani a uvidim..ale okem to stejne nepoznam....
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od MotoMoto »

Tak hadice jsem jeste nekontroloval....ale myslim,ze pokud by to bylo hadicema, tak by to delalo pokazde kdyz je motor zahratej. Kdyz ale na diagnostice vymazu protokol zavad,ikdyu to nehlasi nic, tak to par minut toci a jede perfektne jak ma a po par minutach..az po nich to zas cuka...proto to vidim na nejake cidlo?:).. ale nevim...asi sundam sani a uvidim..ale okem to stejne nepoznam....
Odpovědět