Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

zajimavy test e90/91

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#1 Příspěvek od STYDLY »

DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od DKx »

Takže vlastně jezdím s troskou.
Výčet závad byl tedy dlouhý.

Já za sebe musím naopak chválit. 320d z Německa, r.v.2007, téměř plná výbava. Nalítáno mělo za 2.5 roku už 160tis, a tak cenově se mi stalo dostupným. Zároveň jsem se ale bál, předchozí Octavie se při 140tis začala doslova rozpadat pod prdelí.
Risk jsem to a jsem rád. Dnes mám nějakých 215k, a vůbec se za ně nemusím stydět. Šlape jak hodinky.
Jediné dvě závady:
1. Onen komentovaný zámek, ty jsou silně poddimenzované a jsou asi nejčastější závadou E90. Byl to můj první a vzhledem k ceně poslední servis v autorizáku.
2. Před pár dny se mi zasekl zadní stěrač - kombík. To se mi stalo už na té Oktávce, za 1h jsem si to opravil sám.

Co se týče 320d vs. 330d, to je staré známé téma. Někdy si škubu vlasy, že jsem si nepořídil 330(5)d, protože ten 2.0d opravdu žádný velký silák není. Navíc od té doby, co to provozuji na širokých gumách (265/235), kvůli vzhledu, věřím, že mě sundá kdejaké čipnuté 1.9 TéDéÍ.
Na druhou stranu co si užívám je obrovská dynamika toho motoru, když se točí tak to lítá, skáče, a to bych s těžkým šestiválcem asi nedocílil.
Na rovince, dálnici, není třeba diskutovat. Tam ale nejezdím.
Takže akorát pořád špekuluju, zdali risknu i čipování.
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od DKx »

Jo a ještě něco si neodpustím - téma kilometry/stav.

Schválně si dejte na sauto.cz filtr na BMW 3 od r.2006. Momentálně dostanu 497 inzerátů. A pak filtr "najeto do 200 000 km", 481 inzerátů. Tedy 16 s tachometrem za 200k. 3% :!:

To je fakt velká prdel.
80% všech BMW je dotáhnutých z Německa. Z nich je 80% vyjetých služebních. Průměrný služebák slouží 2-3 roky a najede kolem 150k.

Tak kde se kura berou ty stovky 5 let starých s nalítanými 100k???
A proč ne? Oni to všichni sežerou, protože BMW s 200k je zhruba ve stejným stavu jako Škoda se 100k.

Jasně, plácám nepodloženě, nemám statistiku ani zástup důkazů.
Píšu jen z vlastní zkušeností a toho co vidím kolem sebe.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#4 Příspěvek od BudVlad »

Autor testu varuje před koupí motoru s přímým vstřikem. Zapomněl ale zmínit, že BMW vyměnilo závadná vysokotlaká čerpadla, vstřiky a cívky zdarma i po záruce. V dopise od BMW psali abych informoval dalšího majitele, jestli jsem auto prodal. Také zapomněl zmínit, že motor s přímým vstřikem (N53) má lepší spotřebu a větší výkon.
V 70K jsem měnil ramena nápravy za M3 a opotřebování na původních žádné nebylo. Runflety jsem samozřejmě sundal již z nového auta, ale mám hodně tvrdé pérování.
Mám E92 a se zámky jsem neměl žádný problém.
Daleko podrobnější a objektivnější srovnání interieru najdete na webu, například tady:

http://www.linquist.net/motorsports/articles/e90comparo
Obrázek
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#5 Příspěvek od Dave320 »

Tak jsem mrkl na ten test ale zase taková troska to není. Co je pravda jsou podělané runflety ale ty asi každý sundá hned, dále sedadla základní jsou vážně na BMW dost špatná ale pokud se jedná o sportovní to už je někde jinde. Co dále tam bylo za problém, zatuhlé šrouby - asi problém všech aut.Dále měl problém s interiérem, mě osobně se interiér BMW líbí, kam se hrabe Passat šílená palubka a to nemluvím např. o Superbu kde to slícování dílu je naprosto v pr... , je pravda že mohla být natočená k řidiči třeba jako u E46.Jen jsem to nepobral ohledně těch vířivých klapek, E90 prý už má tento problém vyřešen, tak nevím.
Sám mám E90 320d v M packetu s navi profi a jsem maximálně spokojen a rozhodně bych neměnil - BMW positive.
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#6 Příspěvek od Dave320 »

A pokud jde o trosku tak mrkněte na test Passatu B6 to je alespoň vraždaa seznam závad je docela obsáhlý.

http://www.auto.cz/video-recenze-ojetin ... i-b6-68498
Odpovědět