Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna motoru z TD do auta TDS E36
Ještě by mě zajímala jedna věc:
Jak se u TDSa dá přidat nafta? Aby to víc jelo.
Co jste tady psali tak to jde udělat tou elektronickou kostkou co je na čerpadle posunout ji.
Můj dotaz zní: jestli to jde udělat i přes diagnostiku v řídící jednotce. aniž by se muselo tou krabičkou pohybovat.
Něco jsem zaslechl že by to prý měly být nějaký hodnoty V miligramech a ty se přidávají v řídící jednotce pomocí diagnostiky.
Víte o tom někdo něco?
Nebo se to jenom napíchne na diagnostiku a pak se mele tou elektronickou kostkou za chodu motoru na čerpadle a na diagnostice to ukazuje hodnoty?
Může mi to někdo upřesnit?
Jak se u TDSa dá přidat nafta? Aby to víc jelo.
Co jste tady psali tak to jde udělat tou elektronickou kostkou co je na čerpadle posunout ji.
Můj dotaz zní: jestli to jde udělat i přes diagnostiku v řídící jednotce. aniž by se muselo tou krabičkou pohybovat.
Něco jsem zaslechl že by to prý měly být nějaký hodnoty V miligramech a ty se přidávají v řídící jednotce pomocí diagnostiky.
Víte o tom někdo něco?
Nebo se to jenom napíchne na diagnostiku a pak se mele tou elektronickou kostkou za chodu motoru na čerpadle a na diagnostice to ukazuje hodnoty?
Může mi to někdo upřesnit?
zdravím, ted řeším problém s dávkou paliva u TDSa.
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín
Může mi někdo poradit?
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín
Může mi někdo poradit?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
nerozumím bodu 3, když posuneš vrškem nebo celým čerpadlem? Do kabiny naftu přidáváš k chladiči ubíráš. Dávku určuje pouze poloha prstýnku na pístku v čerpadle, žádná komunikace tam není.Paty píše:zdravím, ted řeším problém s dávkou paliva u TDSa.
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín
Může mi někdo poradit?
jj přesně když jsem posunul hlavu směrem ke kabině tak jako by se to naftou přidusilo... úplně klesly otáčky motoru, je teda pravda že jsem plynem nepřidal hned jsem kostku vrátil zpět aby to nechcíplo, třeba by se to ustálilo na normálních otáčkách...
Je teda pravda že jsem to potom posunul moc ke kabině a motor vyletěl po nastartování nad 4000 rpm aniž by se přidal plyn v autě.
Kouře taky bylo moc, jako bych nastartoval nějakej monster track...
potom to nešlo nastartovat nějakou dobu... až jsem čerpadlo vrátil zpět tak naskočil. řeknu vám vypadá to na pěkný laborování.
Ted jsem zjístil že minulý majitel tam dával do řídící jednotky nějakej (údajně) lepší CHIP, tak mě napadá jesti to nemůže být kvůli tomu že to nejde naladit?
Je to docela záhada
Je teda pravda že jsem to potom posunul moc ke kabině a motor vyletěl po nastartování nad 4000 rpm aniž by se přidal plyn v autě.
Kouře taky bylo moc, jako bych nastartoval nějakej monster track...
potom to nešlo nastartovat nějakou dobu... až jsem čerpadlo vrátil zpět tak naskočil. řeknu vám vypadá to na pěkný laborování.
Ted jsem zjístil že minulý majitel tam dával do řídící jednotky nějakej (údajně) lepší CHIP, tak mě napadá jesti to nemůže být kvůli tomu že to nejde naladit?
Je to docela záhada

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ještě jeden dotaz, rozumí někdo tady tomuhle?
Dělal to někdy někdo?
http://www.techniconnexion.com/t16364-b ... ch-reglage
Dělal to někdy někdo?
http://www.techniconnexion.com/t16364-b ... ch-reglage
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
mě snad omejou
uz jsi to vyresil? Hele jenom dotaz, předtím jak ti nešla nafta do vysokotlakých trubek, šla ti vůbec před čerpadlo? Nezdá se mi že stejný roky a kord 95 95 by měly jiný čerpadlo, ty čerpadla bývají stejný, no nic. Ale možný to je, otazka jestly odpovídali motory roku výroby. Poznáš to ale jak říkal Beny podle hlavy čerpadla, jestli je na pohled stejná nebo ne. Stará ti komunikovat nebude, to je fakt. No ale když už tam máš jinou a jde ti to tak bud byla opravdu jiná a nebo se konečně nafta dostala do čerpadla a trubek. No tak kde máš problém teď? Posunem el. hlavy ke kabině přidáváš dávku a směrem k chladiči ubíráš. Je to ale řádu desítek mm. Pokud to nastartuješ, tak poznáš jak to jde za plynem. Pokud plyn reaguje pozdě nebo otačky padají příliž nizko tak musíš lehkým poklepem posunout hlavu směrem ke kabině. šroubky měj jen lehce povoleny, aby se ti to zas nerozhodilo až to dotáhneš. Já s to nastavuju tak aby byla dávka vyšší a auto lépe jelo, to znamená že pokud přidám na neutrál plyn ( při zahřátým motoru a vyplé klimě) třčeba k 2 tis otáčkám a pak jej pustím, musí mi spadnout otáčkoměr nejdříve k 1000 ot a hned po chvilce spadne na volnoběh zcela, tak poznáš že je nejvyšší dávka a auto se bude chovat sloušně. Pokud se ale zastaví na 1000 ot. příliš dlouho a motor se tady hádá ( 3 vteřiny už je moc) tak musíš zase lehce sklepnout. No a ještě otázka jak máš nastavenej předvstřik, to ale spíš poradí zas Beny-Master

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
blbost, jak muze jeden stejny motor jet v jednom aute jinak nez v druhym.shade741 píše:ono to bude celkově nanic protože nevím jak si rozumí ten vršek se spodkem, není tot ak jednoduchý co jsem kdysi pátral na zahraničních forech tak ty předělaná td prostě nejela jako TDS
potom k tem cerpadlu... od roku 95 se zacaly prave davat "novejsi" cerpadla. respektive ta elektronicka cast. pokud chcete predelavat cerpadlo, musite vedet jake bylo v aute puvodne a takove tam dat. (respektive musi tam byt spravna el. hlava, spodek cerpadla je shodny) na jine to nepojede. obdobne je to s RJ. o obou je toho napsano hodne. jenom hledat, nez zacnete neco takoveho resit.
to kizby: v jednom roce se prave bez problemu setkas s vice druhy cerpadel. obzvlast zlomovy byl prave 95 pro e36 tds.