Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vypodložení vrzající palubní desky na e36 328i kupé
Zdravím, jak mám jinak interiér krásny, tak vrže až hanba, hlavně v horní části palubní desky na kapličkou přístrojů. Když na tuto část zatlačím, tak cítím vůli. Zkoušel jsem dotahovat šroubky dostupné z vnějšku palubky, ale nepomohlo to. Šlo by by tuto část nějak vypodložit, utáhnout, aniž by musela ven celá palubovka? Díky za pomoc.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Palubka je uchycená na docela dost místech třeba 3 šrouby jsou pod ofukem skla další jsou na kostřících bodech dál je palubka chycená k železnejm výstuhám pod palubkou u řidiče a u spolujezdce pak je chycená ještě pod klimatizací k tunelu takže zkontrolovat všechny ty body a zkontrolovat jestli se to nepovolilo
Nebo jak to spíš bývá v 90% jestli to někdo nerozebíral a nedal tam všechny šrouby jak mají být, zažil jsem auto který bylo 95 s autem se zacházelo docela brutálním způsobem díry nedíry v příkopě to furt jezdilo ale palubka ani nevrzla když se auto rozebíralo zjistili jsme že vše ještě z výroby na svym místě a dotáhnutý
Někdo zase říká, že je dobrý palubku něčím namazat ale podle mě to nejde namazat všude kde to vrže

Někdo zase říká, že je dobrý palubku něčím namazat ale podle mě to nejde namazat všude kde to vrže
Palubku jsem dnes vzal kokpit sprejem a trosku to pomohlo. Ted zase víc vrže středový tunel a spoluhezcovi dveře. Dveře se budou muset rozdělat protože blbne centrál, ale nevíte jak na ten tunel? Jinak díky za rady, rád bych se vyhnul rozborce ale asi to bude jediná možnost. Teď najít servis kolem Brna, kde to udělají slušně, já si na to netroufám.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Na tohle téma se těžko radí, řešit vrzající interiér je vždy velice individuální pro každé auto a je to tak trochu boj s větrnými mlýny. Jedna věc je demontáž a zpětná montáž, kdy jak bylo řečeno né každý si tím vyhraje a pak to dělá paseku, ale za hodně pazvuků může jednoduše také stáří, změny teplot a hlavně rozbité cesty. Já taky řešil kdejaký vrznutí ale už to pomalu vzdávám, používám bílou vazelínku nebo indulonu na stýkající se plochy, kde dochází k otěru dvou dílů, leckde se dají plasty podlepit nebo vypodložit kusem filcu nebo filcovou nálepkou (nohy židlí na plovoučku) atd. pod některé díly se dá prcnout vrstva silikonu pro fixaci. Vrzající tapece jsem vyřešil výmenou poškozených caplíků za nové a hranu tapecu dosedající na kov jsem pomazal vazelínou, od té doby klid. Nejvíce mi vrzalo místo mezi palubkou a tapcem, díly se při zavření dvěří v jednom místě otíraly a dělalo to strašnej bordel, jedna filcová nálepka z boku palubky to vyřešila. Je potřeba hledat a zkoušet, určo to nevyřešíš definitivně za jedno odpoledne, ale časem se nad tím dá vyhrát...
Ovšem jedno vrzání vyřešíš vzápětí se ozve jiné...

Tak to by bylo super a myslím, že nejen já ti za ně budu vděčný. Nevím, kam je budeš případně dávat, ale za sebe bych o ně poprosil na adamrimsky@gmail.com