Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna motoru z TD do auta TDS E36
Dobrý den, chci se zeptat na pár věcí nenašel jsem kde by to bylo řešený:
jedná se o auto bmw e36 325tds a byl tam dán motor který je jenom TD,
motor byl úspěšně přehozen ale nejde nastartovat.
Poznatky jsou takové:
Dlouho se staruje... dále když povolím vysokotlakou trubku která vede do vstřiku tak z ní nejde nafta (povolena byla hned u vývodu čerpadla)
Je možné že motor i s čerpadlem který je z TD nekomunikuje s řídící jednotkou motoru z TDS?
Co se pro to dá udělal popřípadě pozměnit aby to dávalo naftu a normálně jelo?
Dá se prohodit vrchní elektronická kostka která je na čerpadle z motoru TDS na motor TD která ovládá čerpadlo?
Doufám že mi někdo poradí nebo nejlépe dá odkaz kde se to řeší a úspěšně vyřešilo.
děkuji Jarda
jedná se o auto bmw e36 325tds a byl tam dán motor který je jenom TD,
motor byl úspěšně přehozen ale nejde nastartovat.
Poznatky jsou takové:
Dlouho se staruje... dále když povolím vysokotlakou trubku která vede do vstřiku tak z ní nejde nafta (povolena byla hned u vývodu čerpadla)
Je možné že motor i s čerpadlem který je z TD nekomunikuje s řídící jednotkou motoru z TDS?
Co se pro to dá udělal popřípadě pozměnit aby to dávalo naftu a normálně jelo?
Dá se prohodit vrchní elektronická kostka která je na čerpadle z motoru TDS na motor TD která ovládá čerpadlo?
Doufám že mi někdo poradí nebo nejlépe dá odkaz kde se to řeší a úspěšně vyřešilo.
děkuji Jarda
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
premyslel jsem nad tím, nejmenší cesta odporu bude sehnat z jiného tds čerpadlo a řídící jendotku, pak by se to mělo bavit bezproblémů, jestli pujde přehodit vršek čerpadla nevím nikdy jsem se k tomu nedostal, upozornuji však, že jsem se tenkrát dopátral, že údajně Td má menší tlaky na turbu než tds-měli by bejt stejný ale v praxi tomu tak prý není. Jelikož ti nikam nejde nafta tak se opravdu s řj nebaví čerpadlo, tj zkusit přeskládat- výsledek nejistý, nebo sehnat z TDS přímo čerpadlo a řj- tam je podle me uspech temer jistý páč nevím proč by to nefungovalo. Radeji vzit obe veci ze stejneho auta- byly tusim ruzna cerpadla a jednotky 

mně by se spíš hodila řídící jednotka z TD na zkoušku.
Jo motor z auta TD před vyndání jel normálně, až se dal do kastle TDS na TDS příslušenství jako je řídící jednotka atd... tak už nejede, z toho motoru co tam byl org tds jde vzít ta kostaka z čerpadla, |Jenom pro informaci motor TDS a motor TD mají jinou přírubu na čerpadlo, tzv nejde přehodit samostatný čerpadlo bez toho aby se sundali prsa motoru.
Potřebuju zprovoznit motor TD na Kastli TDS...
Jo motor z auta TD před vyndání jel normálně, až se dal do kastle TDS na TDS příslušenství jako je řídící jednotka atd... tak už nejede, z toho motoru co tam byl org tds jde vzít ta kostaka z čerpadla, |Jenom pro informaci motor TDS a motor TD mají jinou přírubu na čerpadlo, tzv nejde přehodit samostatný čerpadlo bez toho aby se sundali prsa motoru.
Potřebuju zprovoznit motor TD na Kastli TDS...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
to že to nejde přehodit čerpadlo za to může stará verze bloku u TD, to mají i staré tds, ještě jedna věc mě napadla jaké máš vývody na zpátečku nafty z čerpadla, pokud jsou jiné tak to nepojede a musíš přehodit vršky, spodky jsou stejný(lépe řečenou střeva).
Jednotku z TD bych nescháněl-bude laděná na 85kW.
Jednotku z TD bych nescháněl-bude laděná na 85kW.
Vývody nafty na zpátečku čerpadla jsou odlišné.
Takže ty si myslíš, že když by se přehodily elektronický vršky čerpadla, že by to mělo jet?
Zkoušel jsi to?
Bude to sedět na šroubkách čerpadla s elektronickým vrškem?(myslím díry ktarýma je to přidělaný k sobě dohromady)
Řekni mi o tom něco, nerad bych se do toho pouštěl bez nějakých informací.
Takže ty si myslíš, že když by se přehodily elektronický vršky čerpadla, že by to mělo jet?
Zkoušel jsi to?
Bude to sedět na šroubkách čerpadla s elektronickým vrškem?(myslím díry ktarýma je to přidělaný k sobě dohromady)
Řekni mi o tom něco, nerad bych se do toho pouštěl bez nějakých informací.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jedna verze má vývod zpátečky dozadu(novější) a druhá nahoru(starší), tyhle el.hlavy nejdou kombinovat diagnostika píše zkrat na kostru,přehodit na spodky jdou s tím mám vlastní zkušenost, mám v autě 96 motor z 93.
Po demontáži doporučuju výměnu těsnění a je nutné nastavit dávku paliva!, pokud nejsi lama doporučuju si to udělat doma sám ručně.
Po demontáži doporučuju výměnu těsnění a je nutné nastavit dávku paliva!, pokud nejsi lama doporučuju si to udělat doma sám ručně.
elektrický hlavy jsem prohodil, už nesvítí kontrolka vstřiku, která před tím svítila, ale pořád nejde z čerpadla nafta, jehla se při otočení kličku zvedá.(to je v pořádku) čím to může být?
Může to být imobilizérem?
Odpojuje imobilizer čerpadlo?
beny-maser: k jakému směru mám posunout hlavu aby tam šlo co nejvíc nafty? Směrem ke kabině nebo směrem ke chladiči?
Ted už fakt nevím...
Může to být imobilizérem?
Odpojuje imobilizer čerpadlo?
beny-maser: k jakému směru mám posunout hlavu aby tam šlo co nejvíc nafty? Směrem ke kabině nebo směrem ke chladiči?
Ted už fakt nevím...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jde to chytit i podle ucha a rozumu, ja si nastavuju skoro na kazdym tdsu vyšší dávku a to tak že lehce povolim čtyři šroubky hlavy čerpadla, lale opravdu jen lehce aby nevytykala nafta ( pokud mas jeden z nich jeste original a nemas spravnej klic tak to jde i s utazenym) a lehce klepnes do hlavicky treba pres nastavec golasady směrem ke keabine. Idealne je to delat při nastartovanym motoru, kdyz to prezenes uslysis to, ale vzdy jen tukni , jdi do kabiny a pridej tak na 2500 otacek a pust plyn pokud pujde rucicka otackomeru dolu a pribrzdi na chvilku u 1000 otacek, mas nejvyšší možnou dávku, když pridas pak vic, bude se už motor hadat, nebo zustane na 1000 otackach moc dlouho a bude skytat, pak bys musel zas klepnou cerpadlo kousek zpet, pak sroubky zas utahnout a zkusit znovu jestli to tak zustalo a trada jedes.
autor Kizby,osobně prověřeno sedí to přesně
autor Kizby,osobně prověřeno sedí to přesně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Děkuji všem za podílení na spolupráci, dnešním dnem motor jede.
Udělal jsem toto:
Motor i s čerpadlem TD jsem instaloval do kastle auta TDS
Jediný co jsem udělal bylo že jsem přehodil na čerpadle vrchní elektrickou kostku z motoru TDS na motor TD.
Protože když jsem tam měl kostku TD tak svítila kontrolka vstřiku.
Takže motory TD a TDs r.v.95 jsou naprosto totožní jenom je potřeba přehodit elektronickou kostku kterou ovládá řídící jednotka.
Udělal jsem toto:
Motor i s čerpadlem TD jsem instaloval do kastle auta TDS
Jediný co jsem udělal bylo že jsem přehodil na čerpadle vrchní elektrickou kostku z motoru TDS na motor TD.
Protože když jsem tam měl kostku TD tak svítila kontrolka vstřiku.
Takže motory TD a TDs r.v.95 jsou naprosto totožní jenom je potřeba přehodit elektronickou kostku kterou ovládá řídící jednotka.