Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 změna poměru otáček kol
Nemáte někdo zkušenost s tím, jak auto upravit, aby mělo kratší kvalty, ale za to lepší zrychlení??
Mám E36 323i Coupe r.v. 96, ale překopané sání z 325i, takže to má výkon cca jak sériová 325i... k tomu samosvor 25% s poměrem 3,15 ale pořád mi to přijde slabé... Že má auto maximálku 240 nebo 230 je mi celkem jedno, chci aby to mělo spíš brutální zrychlení a jelo to třeba jen 200...
pomohla by třeba převodovka z 1,8is nebo bych ji tím výkonějím motorem po pár tisících odkrágloval??
Mám E36 323i Coupe r.v. 96, ale překopané sání z 325i, takže to má výkon cca jak sériová 325i... k tomu samosvor 25% s poměrem 3,15 ale pořád mi to přijde slabé... Že má auto maximálku 240 nebo 230 je mi celkem jedno, chci aby to mělo spíš brutální zrychlení a jelo to třeba jen 200...
pomohla by třeba převodovka z 1,8is nebo bych ji tím výkonějím motorem po pár tisících odkrágloval??
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
"Kratší" poměr v diferenciálu, třeba 3,45.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Co 13" kola..?? ;o)))
Ten samosvor máš tehle..? : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=15
nebo tam máš dělaný špéry..?? Většinou je unašeč rozvodovky stejnej... Takže kdybys prohodil hrušku a talířový kolo, tak bys moh upravit ten převodovej poměr...... ale musíš to rozlousknot, vymezit atd...
Myslím, že ti někdo prodá za rozumnej peníz samotnou rozvodovku a pak to mužeš kdykoliv vrátit....
Ten samosvor máš tehle..? : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=15
nebo tam máš dělaný špéry..?? Většinou je unašeč rozvodovky stejnej... Takže kdybys prohodil hrušku a talířový kolo, tak bys moh upravit ten převodovej poměr...... ale musíš to rozlousknot, vymezit atd...
Myslím, že ti někdo prodá za rozumnej peníz samotnou rozvodovku a pak to mužeš kdykoliv vrátit....
špéry ze čtyřválců mají malej ten obal... já mám šestiválcovej klasickej lamelovej samosvor no...mitch17 píše:Co 13" kola..?? ;o)))
Ten samosvor máš tehle..? : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=15
nebo tam máš dělaný špéry..?? Většinou je unašeč rozvodovky stejnej... Takže kdybys prohodil hrušku a talířový kolo, tak bys moh upravit ten převodovej poměr...... ale musíš to rozlousknot, vymezit atd...
Myslím, že ti někdo prodá za rozumnej peníz samotnou rozvodovku a pak to mužeš kdykoliv vrátit....
nevím jakej to přesně je, zas tak moc se v tom nevyznám a že bych byl typ člověka, kterej si ho rozebere a předělá, tak to zrovna nejsem

13ctky kola jsou dobrej nápad, ale to se zas nedá tak hravě ovládat jako na 225/245 R17
1,6 bych nemohl mít, vždyť to snad není ani bmw... Já měl vždycky jen šestiválec...johnyfly1 píše:ja mat samosvor tak nad inym ani nepremyslam![]()
pozicam ti 316i? az vies ake je naozaj lenive auto?
ta moje 323i předělaná na 325i se mi zdá slabota, tak uvažuju i o změne motoru za 328i, ale zas jestli to má cenu, když je tam rozdíl jen nepatrný... to už asi rovnou doladit motor 3,0i z E46 170KW
kámoš si dal do E30 motor i s převodovkou z E36 (2,8 R6 singlvanos) a špéru tam má s poměrem 3,25 a když mě vezl, tak proti tomu mýmu je to letadlo... Hrabe to aji na 4rku při rozjezdu a když jsme byli driftovat, tak ve 3 lidech do kopce na 3jku omezovač a furt pálil gumy... ale zas pravda, že to má vykuchany, takže to bude lehčí, silnějši motor a ještě jinej poměr...noname píše:svor si "můžeš" poskládat jak je libo, mám teď šperu 3,23 a zdá se mi to jako optimální kompromis, auto je přijatelnější na popojížďky, město atd, zátah skoro nepoznáš... 3,4... bych na běžné" ježdění už nechtěl, leda s motorem, který by točil o litr více...
Já taky uvažuju o té 2,8 motoru, ale k tomu by to chtělo i jinej poměr...
Ty bys mi dovedl ten svor přeskládat na jinej poměr?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
2,8 vůči 2,5 už není moc rozdíl, takže od toho nečekej, že budeš s e36 palit gumy na 4, Rozdíl mohl mít 300-400 kg a vzadu žiletky... raději dobrou 2,5, se kterou se vyhraješ, než za každou cenu jiný motor. Ale když seženeš dobrý, tak ok. Jo můžu ti poskládat, jaký poměr chceš, záleží jen natom, jestli seženeš/seženu dif z e34/e32 a pod.
Mám možnost sehnat motor z 528iA s najetyma 190 tis. km, v celkem dobrym stavu, za 12 tyček (jen motor s elektrikou, svodama, sánim atd, ale bez převodovky - tu mám ze svýho...noname píše:2,8 vůči 2,5 už není moc rozdíl, takže od toho nečekej, že budeš s e36 palit gumy na 4, Rozdíl mohl mít 300-400 kg a vzadu žiletky... raději dobrou 2,5, se kterou se vyhraješ, než za každou cenu jiný motor. Ale když seženeš dobrý, tak ok. Jo můžu ti poskládat, jaký poměr chceš, záleží jen natom, jestli seženeš/seženu dif z e34/e32 a pod.
Myslíš, že je to dobrá cena??
jinak ten svor snad někde splašim.... muže byt třeba 3,45 z E36 318is??
nebo to musí být z nějakyho šestiválce?
Mě by ten poměr 3,45 vyhovoval, maximálky nejezdím a dálnice už vůbec ne... auto jezdím akorát město, obchvaty a obce, připadně nějaky ty kruháče

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
jestli je to možné, změř si na tom motoru tlaky, než ho koupíš, zásadní ukazatel, svody a sání ti je naprd, když už chceš auto takhle "vylepšovat" je dobré se zbavit seriových svodů a M52 sání... převodovka ti v poho postačí 2,5. Dej do kupy elektroniku, čidla lambdy a bude to good. Z is je převod nevhodný, respektive nepasuje. 3,46 má e34 520 z M50
To sériovy sání myslíš nahradit sáním z M50B25??noname píše:jestli je to možné, změř si na tom motoru tlaky, než ho koupíš, zásadní ukazatel, svody a sání ti je naprd, když už chceš auto takhle "vylepšovat" je dobré se zbavit seriových svodů a M52 sání... převodovka ti v poho postačí 2,5. Dej do kupy elektroniku, čidla lambdy a bude to good. Z is je převod nevhodný, respektive nepasuje. 3,46 má e34 520 z M50
Já mám takhle upravenou tu 323i... Dalo se tam sání z M50B25, vypreparoval se separátor oleje, přemapovala řídící jednotka, vyměnila váha vzduchu, vstřiky s lištou a škrtící klapka a jede to o poznání víc.... akorát ta spotřeba...
Hlavně tam mám široky kola, vepředu 8j 225/40/17 a vzadu 10j 245/40/17
takže by to chtělo vyřešit tu 2,8 - s tím sáním atd pojede určitě ještě o poznání líp než upravená 2,3 na 2,5...
svody je jedno jaký, nebo rači připlatit za Supersprint nerez?
a kolik by jsi chtěl za to přeskládání diferáku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
stou spotřebou se nedivím, jíné vstřiky, a přemapování... na 2,8 hoď určitě sání z M50, svody se dneska prodávají slušné a funkční kopie (supersprintu) za pár kaček, nebo tam hoď z M3...
Vstřiky na 2,5 jsou nadimenzované Na 260 ps v pohodě, 2,8 pak ještě o chlup více.
Když tu 2,8 necháš s dobře upraveným vyfukem a sáním, bez zásahu do řj, pojede za stejnou spotřebu jako neupravená, jen když to budeš honit, veme si více.
Mě takto upravená 323i baví, je to znát o proti serii, ve vysokých otáčkách to funguje výborně a reakce na plyn je na takto "slabý" motor pozoruhodná...
Stím difem je to tak, nejlépe by se měly vyměnit i ložiska, většinou bývají tak nějak před smrtí(PO) a tím jak se to sekládá, to může začít hučet.
Gufera stojí pár korun. lamely tu taky někdo dělá za pár... práce pak na jeden den
Vstřiky na 2,5 jsou nadimenzované Na 260 ps v pohodě, 2,8 pak ještě o chlup více.
Když tu 2,8 necháš s dobře upraveným vyfukem a sáním, bez zásahu do řj, pojede za stejnou spotřebu jako neupravená, jen když to budeš honit, veme si více.
Mě takto upravená 323i baví, je to znát o proti serii, ve vysokých otáčkách to funguje výborně a reakce na plyn je na takto "slabý" motor pozoruhodná...
Stím difem je to tak, nejlépe by se měly vyměnit i ložiska, většinou bývají tak nějak před smrtí(PO) a tím jak se to sekládá, to může začít hučet.
Gufera stojí pár korun. lamely tu taky někdo dělá za pár... práce pak na jeden den
Jako mě ta 323i jede taky pěkně, to ne že ne... na sprintech jsem pojel sériovou 325i vanos i 325i bezvanos... a 323i v sérii dostala taky naprdel, jen 328i mě pojela, ale ne o moc, tak o kapotu nebo o půl auta (na 400 metrech)
Věřim, že to sání dělá dost, ale když už, tak motor 2,8 s tim sáním M50, to bude daleko větši hitparáda než teď...
Ale štve mě, že motory co se dělaly do E36 už jsou poměrně zastaralý a mají co dělat aby si povodili nějakou čipnutou 1,9 TDI
Proto chci 2,8 + ten krátkej difec, ať je to jistota, protože už jsem jednou zažil, že mě na světlech podělala čipnutá fábka RS, to je pak dobrej trapas
Věřim, že to sání dělá dost, ale když už, tak motor 2,8 s tim sáním M50, to bude daleko větši hitparáda než teď...
Ale štve mě, že motory co se dělaly do E36 už jsou poměrně zastaralý a mají co dělat aby si povodili nějakou čipnutou 1,9 TDI

Proto chci 2,8 + ten krátkej difec, ať je to jistota, protože už jsem jednou zažil, že mě na světlech podělala čipnutá fábka RS, to je pak dobrej trapas

těma výfukama jsi myslel např ty od JOMU?
viz:
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... ove-svody/
nebo něco kvalitnějšího za relativně dobrý peníz??
viz:
http://www.auto-ksport.cz/cz451--sporto ... dmann.html
viz:
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... ove-svody/
nebo něco kvalitnějšího za relativně dobrý peníz??
viz:
http://www.auto-ksport.cz/cz451--sporto ... dmann.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
Jo 200 ps je dneska už sranda a bát se můžeš čehokoliv... není to moc na machrování, je to jen pro hetké svezení s charakteristikou r6...
Svody mám 3 roky kopie supersprintu, hezké spracování, funkční, lehké.
Svody supersprint však nemají stejné větve, což není idealní pro maximum, jako mají M3 svody, ale zase bych to neviděl jako zasadní problém, oni to mají spočítané, funguje to, větve jsou poměrne dlouhé, co jsem vybíral, líbili se mi nejvéce...
Velký obal má okorát E36 M3 3,2 a e34 540/M5
Tebe budou zajimat střední obaly...
Svody mám 3 roky kopie supersprintu, hezké spracování, funkční, lehké.
Svody supersprint však nemají stejné větve, což není idealní pro maximum, jako mají M3 svody, ale zase bych to neviděl jako zasadní problém, oni to mají spočítané, funguje to, větve jsou poměrne dlouhé, co jsem vybíral, líbili se mi nejvéce...
Velký obal má okorát E36 M3 3,2 a e34 540/M5
Tebe budou zajimat střední obaly...