Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw M3 e36 US
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
M3 US version - verze pro specifický americký trh.Úpravy na motoru: blok shodný s M3 3,0 l , hlava a sání z motoru M50 2,5 l , jen 1 sací klapka, bez laděných svodů. Výkon 179 kW (240 PS) při 6000 ot/min, točivý moment 305 Nm při 4250 ot/min. Kompresní poměr snížen
na 10,5 : 1 , od roku 1995 se montovala i převodovka ZF - 5stupňová automatická.
Fakt zlatá Evropská verze:D
na 10,5 : 1 , od roku 1995 se montovala i převodovka ZF - 5stupňová automatická.
Fakt zlatá Evropská verze:D
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Klubové ID: 1661
- Kontaktovat uživatele:
U 3,2 M3 US myslím už ne. Správně má označení S52B32. Jde to poznat i podle fotky.
http://www.bmwmregistry.com/faq/S52_Engine.jpg
Jinak k tématu. Celkově jednodušší motor než EUR S50 s tím spojené věci. Dost věcí bude totožných z M50/M52. S podvozkem nevím co vyrobili.
EDIT: Aby bylo jasno,VELMI VELMI zjednodušeno:
3,0 US (S50B30US) stejný blok s S50, zbytek z M50
3,2 US (S52B32US) blok z M52 se zvětšeným obsahem, zbytek normál M52
http://www.bmwmregistry.com/faq/S52_Engine.jpg
Jinak k tématu. Celkově jednodušší motor než EUR S50 s tím spojené věci. Dost věcí bude totožných z M50/M52. S podvozkem nevím co vyrobili.
EDIT: Aby bylo jasno,VELMI VELMI zjednodušeno:
3,0 US (S50B30US) stejný blok s S50, zbytek z M50
3,2 US (S52B32US) blok z M52 se zvětšeným obsahem, zbytek normál M52
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Ajo v tom máš pravdu ikdyž se podíváš na obsah motoru US e EU 3.2 tak se lišej. Jinak u tý US 3.2 je napsáno: "US verze - blok 3,2 l, hlava a sání opět M50 2,5 l, bez laděných svodů. Původní řídící jednotka motoru Bosch, byla nahrazena jednotkou Siemens s 32bitovou technologií. Tato jednotka umí zpracovat 20 milionů operací za sekundu! Jednalo se o nejdokonalejší řídící systém, který kdy byl v sériovém voze namontován. Kvůli ekonomičnosti provozu a snížení emisí byla zavedena nová 6stupňová převodovka Getrag (modifikovaná z M5), posílený diferenciál s jiným stálým převodem, modifikované přední brzdy a silnější přední stabilizátor."
Jak píšeš: S52B32 (North America only)
Instead of using the 3.2 litre version of the S50, North American models used a 3152 cc version of the M52, called the S52B32. This engine is closely based on the iron-block USA-spec M52 engine.[6]
Jak píšeš: S52B32 (North America only)
Instead of using the 3.2 litre version of the S50, North American models used a 3152 cc version of the M52, called the S52B32. This engine is closely based on the iron-block USA-spec M52 engine.[6]
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jabka a hrušky
americka verze s tou evropskou ma spolecnej tak mozna jen nazev a tim to konci ...
bloky jsou stejný to je jasný (to už imho asi 30let
) klika neni z evropske 3.0 , je to atyp (az S52 ma kliku shodnou jako M54) ojnice jsou atypicky pro US verze , pisty jakbysmet (uz jen i kvuli kompresnimu pomeru)
zjednodusene receno jak jsem psal v prvnim prispevku je to velkoobjemova M50tka jen , hlava ma maly ventily , a vacky nejsou zadná hitparada , az S52 ma ostrejsi saci vacku
Siemensovou elektriku ma i evropska B32 , to uz starej motronic system byl pohřben do kytek a přecházelo se na novej system (bez švábu v jednotce)
co se týče provozu je ten motor daleko ekonomičtější než evropská S50 , která žere jak stará kurva a s namotanýma 200tis km na tachecu se její životnost v motorhodinách už počíta na prstech , takže s klidem bych do americke verze S50 šel

bloky jsou stejný to je jasný (to už imho asi 30let

zjednodusene receno jak jsem psal v prvnim prispevku je to velkoobjemova M50tka jen , hlava ma maly ventily , a vacky nejsou zadná hitparada , az S52 ma ostrejsi saci vacku
Siemensovou elektriku ma i evropska B32 , to uz starej motronic system byl pohřben do kytek a přecházelo se na novej system (bez švábu v jednotce)
co se týče provozu je ten motor daleko ekonomičtější než evropská S50 , která žere jak stará kurva a s namotanýma 200tis km na tachecu se její životnost v motorhodinách už počíta na prstech , takže s klidem bych do americke verze S50 šel

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to je jeste dobry, horsi je ze US verze meli klasickej automat , to smg je aspon takový ploviční zlo ... jinak kdyz to funguje , tak to funguje pomerne dobreQido píše:Je jcih poměrně dost. A co čert nechtěl tak většinou takový hezký barvy jako Daker Gelb a Estorill BlauM.fabledwarrior píše:jen tak mimochodem, viděl někdo E36 M3 s SMG převodovkou? Docela jsem na to čuměl:D

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Klubové ID: 2314
- Kontaktovat uživatele:
S50B30 tedy 3,0i je singlvanos a S50B32 tedy 3,2i je dualvanos u EU verze. Americká M3 je v podstatě normální m3,ale má převrtanej 2,8 motor na 3.0, zjednodušeně řečeno, jinak je všechno stejné a stejně drahý jako na EU M3.
Právě že do motoru se ti budou ty díly hůř u nás shánět,protože těch aut je jak šafránu, už do evropským M3 motorů se ty díly blbě shání a když jsou ,stojí balík.
Právě že do motoru se ti budou ty díly hůř u nás shánět,protože těch aut je jak šafránu, už do evropským M3 motorů se ty díly blbě shání a když jsou ,stojí balík.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q