Zdravím
Omlouvam se ze sem davam prispevek co nereaguje na problem viz. vyse ale nechci zakládat nové vlákno pač princip je stejný repasuji auto a to 320i NEVANOS 1992 sedan a jsem v bode kdy si trosku popravde nevim rady. Takze auto je ve stavu ze ma komplet pretesnenej motor se vsim vsudy. NOVY VECI - termostat, pumpa, chladic, visko spojka, brzdy (desticky, kotouce), sportnovni podvozek, loziska kol, sportovni vyfuk, hadice k brzdam, pretesnene servo rizeni rovnou s hadicema, atd....Ostatni funguje a nebylo potreba menit. Jeste bych chtel udelat repasy trmenu a nasledne vyvareni a celolak ale - predni blatniky jsou chyceny, zadni lemy tez a prahy (spise puky ale tak nejak celkove jsou obouchany) a predni kapsy kam pada tez bordel od prednich kol. Auto je bez klimy akorat predni okna v elektrice a dodelano stredni BC. No a ja jsem na rozcesti zda auto prodat na dily No a protoze bych chtel bud kupe nebo cabrio se silnejsim motorem tak jsem na rozcesti zda auto prodat na dily nebo auto v tomto stavu dodelat a prodat za penize v kompletu. Auto ma najeto 280k nicmene v tomto pripade podle me uz najezd kilometru moc nerozhoduje. Posledni moznost auto dodelat nechat si ho v peknem stavu a na dalsi auto usetrit Diky za nazory P.S. proc jsem rovnou nekoupil silnejsi auto -> Je to me prvni BMW a netusil jsem jakej je rozdil mezi 2.0i R6 a 2.8 R6 na ktery mam tedka zalusk.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
repase auta - dokončit?
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
vykašli se na přehazování...pokud máš babu, chodíš do školy a sem tam nějaká brigáda, nedej bůh práce, tak to bude běh na dlouhou trať...klidně 2-3roky. Věř mi, ono to vypadá snadně, ale nebudeš první a ani poslední, co to zkusil. To už ho raději rozeber na díly, protože jak ho jednou rozebereš, zjistíš, že spoustu věcí aby to fungovalo jako ve staré kastli budeš muset koupit nové...tady u této praxe funguje dokonale jedno pravidlo....co funguje, na to nešahej
První bolesti začnou u přehození el. mechanizmu oken...na té nýty neexistuje snad kloudní vrták. Zadní náprava, až uvidíš....takovou ji nazpět vracet chtít nebudeš...olej v diferenciálu, posilovači řízení...někde nějaká tá trhla manžeta, siláče a pod...
Zamiluješ se do toho ještě víc, než už jsi. Takže pokud chceš přehazovat karosérií, radím rozmyslet si to ještě dneska, zdali auto v nejbližším roku budeš potřebovat
První bolesti začnou u přehození el. mechanizmu oken...na té nýty neexistuje snad kloudní vrták. Zadní náprava, až uvidíš....takovou ji nazpět vracet chtít nebudeš...olej v diferenciálu, posilovači řízení...někde nějaká tá trhla manžeta, siláče a pod...
Zamiluješ se do toho ještě víc, než už jsi. Takže pokud chceš přehazovat karosérií, radím rozmyslet si to ještě dneska, zdali auto v nejbližším roku budeš potřebovat
Je to tak, mám kupé e36 2.5 vanos motor šlape jak hodinky dělal jsem na něm přes zimu. Ale ta kastle hnije to je hnus a když jsem to všechno viděl tak se mi chtělo brečet, taky jsem uvažoval jenom o kastli, ale je na tom hodně práce a ber v úvahu že je to starý auto takže utrhnutí nějakého šroubu a podobně se nevyhneš a silentbloky taky nebudou nejnovější.
Pořádně si to promysli co chceš udělat, já bych to prodal a koupil si jené ... i na tom co koupíš stejně furt něco budeš dělat tak to pak vyjde na stejno
Pořádně si to promysli co chceš udělat, já bych to prodal a koupil si jené ... i na tom co koupíš stejně furt něco budeš dělat tak to pak vyjde na stejno
