Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

320d Vubec netahá,kouří nejde ani vytočit motor

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#1 Příspěvek od Stipl »

Zdravím pánové. Dostala se mi pod ruku tedkom jedna 320d. BMW moc neopravuju ale chtěl bych se optat. Auto jede uplně bez vykonu.Ani na jámu jsem nedokázal najet, motor ani nejde pořádně vytočit do otáček. Byl odpojený podtlak od egr.Ani po připojení to nejede.Podtlaky vypadají všecky ok. Sundal jsem EGR a uplně zasraný. I svody byly uplně plné toho bordelu. Tak jsem to vyčistil vypláchl a klapky v sání taky chodí lehce ale auto pořád bez výkonu. Odpojil jsem váhu vzduchu a taky bez odezvy.Ani hůř ani líp to nejede.Na co bych se měl zaměřit? Bohužel diagnostiku nemám.
Děkuji za každou radu.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Zkus se podívat na separátor oleje:

Obrázek
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#3 Příspěvek od Stipl »

Ihned zítra na to kouknu. Že by dělal takovoudle paseku?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Bez diagnostiky bych řešil buď tohle, nebo turbo. K tomu separátoru je "lepší" přístup a hned vidíš, jestli je plný bordelu nebo ne. Měl by se měnit, málokdo to dělá (a málokterý servis, pokud nedělá více BMW, o tom ví), což ústí po několika výměnách oleje v popisované problémy - háže si to olej do turba, kouří, nejede a projevuje se to jako špatné turbo...
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#5 Příspěvek od Stipl »

OK vyzkouším. Jinač potom třebas ta regulace turba? Nejde tam moc vidět na ni, Ale aspon by auto jelo trochu. Takdle s tím je těžké i popojíždět po rovince. Uvidím zítra.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

U regulace turba jsem už viděl, že byly upálené dráty o svody po jejich špatné montáži.
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#7 Příspěvek od Stipl »

Tak jsem odkryl separátor a je dobrý. Žádný bordel.Sundal jsem hadice od turba a vyfukovou přirubu abych věděl jak jsou na tom lopatky. Trošičku mi ty kraje vypadají že maj něco za sebou ale nikde nic ohlého nebo nějaká větší deformace.A vůle se mi nezdá nějak taky extra velká(porovnávám jen s turby co jsem zkoušel u škodovek a VW). Tak ted už fakt nevím čím by to mohlo bejt. A kontrolu rozvodu nevim nevim že by střelil řetěz.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Co takhle zkusit spíš tu diagnostiku, než nad tím laborovat několik dní s pomocí fóra?
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#9 Příspěvek od Stipl »

Budu muset někoho najít.....
jj
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: pon 01.09.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od jj »

Nechci strašit, ale naposled když mi 320D jelo jako traktor, žádnej výkon, tak jsem měnil turbo + čistka sání. Všude samej olej, kterej tekl přes turbo.

Ale první krok rozhodně diagnostika, tam poznají jeslti je turbo v pohodě a kolik tlačí. Já jezdím do http://www.autopupik.cz . S diagnostikou pomůžou.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#11 Příspěvek od Tompo »

jak to kouří - do modra? Hele jednoduše někomu řekni ať Ti koukne na hadice od turba do sání a jestli se při sešlápnutí plynu smrskávají, tak je to jasné - turbo KO...
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#12 Příspěvek od Stipl »

Prvně pořeším diagnostiku v pondělí pak budu řešit dál. Chtěl jsem kouknout na rozvody ale z těch rozvodu jsem uplně mimo. Ani jsem nikde nenašel schema značek.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Zkus se mrknout do http://tis.spaghetticoder.org, ale na rozvody bych nevsázel.
Stipl
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.08.2012 00:00

#14 Příspěvek od Stipl »

Tak nakonec sem se na diagnostiku nedostal a majitel auto hodil jinšimu borcovi a přišli na to že jsou K.O. písty.
Všem díky za rady.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#15 Příspěvek od Tompo »

Kolik to mělo v těle proboha?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nemusí to být moc, ale poměrně často dochází k uvolnění vstřiků a jejich povysunutí, čímž dochází k rozprašování paliva v jiných místech a propálení pístů. To už jsem viděl několikrát.

Ale to jsou všechno dohady...
Odpovědět