Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zkusenost s 330d e91
Premyslim ze bych si poridil 330d. Chtel bych se zeptat nekoho jestli ma zkusenosti s normalnim servisem, kolik stoji vymena oleje, brzd, kotouce atd.
Jeste co jsi myslite o tom motoru. Rika se ze je to jeden z nejlepsich motoru coz BMW udelal. 3.0 170kw
koupit si chci ojete (min rok 2007) do 130-135t km. Rozhodne bez servisky ne ale na co jeste bych mel dat pozor?
Dekuji predem
Jeste co jsi myslite o tom motoru. Rika se ze je to jeden z nejlepsich motoru coz BMW udelal. 3.0 170kw
koupit si chci ojete (min rok 2007) do 130-135t km. Rozhodne bez servisky ne ale na co jeste bych mel dat pozor?
Dekuji predem
nevim jak se k tomu stavi BMW ale napr. koncern ti rekne jen se souhlasem majitele a pri nakupu z nemecka tezko budes schanet VIN a souhlas majitele aby jsi si to u nas overil...DKx píše:Mělo-li originální servis, a to kdekoliv v Evropě, autorizovaný servis BMW je schopen vytisknout komplet historii oproti VIN.
Poté bude výměna oleje při 230kkm poměrně podezřelá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Heheheh, nejdrive se domluvi zakaznik s prodejce, vezmu si u vas nove auto, necham vam zde servisni knizku a po trech letech se domluvime na zpetnem odkupu za tolik a tolik. Zakaznik koupi, jezdi na pravidelny servis a za ty tri roky to firemni auto nalita 300k ani nemrkne. Po trech letech jej zaveze k prodejci, ale ten si sam do servisni knizky vyplnil 4 servisy... Nastoupi smotavak a papa, auto s libovou historii offiko bmw -)) A kdyz jsem videl jake zverstva jdou provest dvouletemu autu tak mne bylo jeho majitele lito.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Vždycky bude existovat cestka k podvodu a vezmeme-li to do extrému, ani v salonu ve finále člověk nemusí kupovat opravdu nové, jak si myslí.
Jen je to vše už složitější a tak to amatéry odradí. Profíci vydělávají dále.
130k za 5let je poměrně uvěřitelná hodnota. 80% podobných aut především z Německa jsou firemáky, každý má firemáka tak 2-3 roky. Poté mění majitele, a zde jsou největší rizika, mají nalítáno kolem 150-250k a u nás se prodávají jako 100k. A i často mají technický stav srovnatelný s českým 100k.
Pak je skupina lidí, kteří mají firemáka a k tomu něco pro manželku atd. Ti zpravidla tolik nenajezdí.
Jsou i skupinky, co kupují BMW pro děti na rozbití, žejo
No a pak je další hromada lidí, kteří to mají jako hlavní auto a tam opravdu člověk nikdy neví, těch 5 let je ideální interval k výměně a mohli najet jak 130k, tak 230k.
A dost OT, byla otázka zdali 330d jo. Já neporadím, sám mám 320d, je to chcípák, nadruhou stranu jezdím především město a okrsky, na to je to zase dobrá skákačka a těžký šestiválec tlačit .. no musel bych to zkusit, ale raději 335
Jen je to vše už složitější a tak to amatéry odradí. Profíci vydělávají dále.
130k za 5let je poměrně uvěřitelná hodnota. 80% podobných aut především z Německa jsou firemáky, každý má firemáka tak 2-3 roky. Poté mění majitele, a zde jsou největší rizika, mají nalítáno kolem 150-250k a u nás se prodávají jako 100k. A i často mají technický stav srovnatelný s českým 100k.
Pak je skupina lidí, kteří mají firemáka a k tomu něco pro manželku atd. Ti zpravidla tolik nenajezdí.
Jsou i skupinky, co kupují BMW pro děti na rozbití, žejo

No a pak je další hromada lidí, kteří to mají jako hlavní auto a tam opravdu člověk nikdy neví, těch 5 let je ideální interval k výměně a mohli najet jak 130k, tak 230k.
A dost OT, byla otázka zdali 330d jo. Já neporadím, sám mám 320d, je to chcípák, nadruhou stranu jezdím především město a okrsky, na to je to zase dobrá skákačka a těžký šestiválec tlačit .. no musel bych to zkusit, ale raději 335
