Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po zastaveni unika chladicka
Zdravim
Nenasel jsem tento problem dovyresen takze pokud nekde je omlouvam se za dalsi tema. Nicmene muj problem je ten - BMW E36 320i 1992 , komplet pretesnenej motor, novy chladic, nova pumpa, novy termostat - technik naplnil a odvzdusnil chladici kapalinu. Auto jsem si prebral jel domu v okamziku zastaveni zacne nekde z okoli u vypousteciho ventilu a odchozi hadice z expanzky utikat chladici kapalina docela rychle (nikdy nevytece uplne). Zkousel jsem par jizd a vzdy ten stejnej efekt v okamtziku kdy autu bezi motor a klidne stoji nebo jede nic netece v okamziku zastaveni se spusti proud a min pul litr vytece. Chladici kapalinu mam mezi min a max a i kdybych mel nad max predpokladam ze pretlakovym ventilem vyfouka prebytek ven. Dekuji za rady
Nenasel jsem tento problem dovyresen takze pokud nekde je omlouvam se za dalsi tema. Nicmene muj problem je ten - BMW E36 320i 1992 , komplet pretesnenej motor, novy chladic, nova pumpa, novy termostat - technik naplnil a odvzdusnil chladici kapalinu. Auto jsem si prebral jel domu v okamziku zastaveni zacne nekde z okoli u vypousteciho ventilu a odchozi hadice z expanzky utikat chladici kapalina docela rychle (nikdy nevytece uplne). Zkousel jsem par jizd a vzdy ten stejnej efekt v okamtziku kdy autu bezi motor a klidne stoji nebo jede nic netece v okamziku zastaveni se spusti proud a min pul litr vytece. Chladici kapalinu mam mezi min a max a i kdybych mel nad max predpokladam ze pretlakovym ventilem vyfouka prebytek ven. Dekuji za rady
Děje se to i po klidné jízdě bez toho abys tomu šlapal? mě se tohle dělo jakmile jsem to pořádně ohřal skoro k varu, že mi to fouklo pod expanzkou. Mám doma nový tšsnící O kroužek pod expanzku tak se chystám to zanedlouho vyměnit jakmile se dostanu pod auto. Při běžné jízdě mi to neutíkalo nijak radikálně, jen po několika týdnech tam třeba trochu kapaliny ubylo ale nic závratného. Ale myslím si, jestli máš třeba ten kroužek úplně KO tak by to podle mě mohlo téct i za normálních podmínek.
Chvili se mi zdalo ze to dela pouze po ostrejsi jizde ale vcera prave vytekla uz i po klidne jizde. Nicmene mohl by O krouzek prestast tesnit po situaci protoze v servise kdyz tam davali novou chladici kapalinu tak ji tam dali temer po okraj cili nad max. Ze by tim tlakem po zahrati motoru prestal tesnit nicmene na toby prave mel byt ten ventil kterej pri velkym pretlaku otevre a prebytek odfouka ven ne?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-3-serie ... 671wt_1298
A pokud si ho budeš objednávat tak mi jeden vem taky
A pokud si ho budeš objednávat tak mi jeden vem taky
