Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 m52 - tesneni & hlava

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#21 Příspěvek od norespect »

pak jen poradim .. sundat , nechat otlakovat, zarovnat, kontrola zavitu v bloku, novy srouby a namazani zavitu :) nech sa dari .)
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#22 Příspěvek od onlybimmers »

..
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#23 Příspěvek od norespect »

vsak prave
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od norespect »

rozeber , uvidiš 8)
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#25 Příspěvek od onlybimmers »

kdyz uz sme u te hlavy a tesneni..

dnes zmerene tlaky na valcich... m52b25

14.5
14.0
13.9
14.0
14.1
13.9

co si o tom mam myslet? mel jsem za to, ze tlaky maji byt 10-10.5
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od sa-tan666 »

ze mas motor v dobre kondici :wink:
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#27 Příspěvek od norespect »

velmi good :)
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#28 Příspěvek od mequi »

Ano, mají být kolem 10 nebo min.10. To že máš víc je dobře ale hlavně, že je máš cca všechny stejný. Jestli ti to naměří 14 nebo 13 na všech válcích jde spíš na vrub přesnosti cejchování manometru.
Odpovědět