Plánuju pořídit auto a včera jsem se byl mrknout na jednu hezkou 320, ale něco tam po nastartování cvaká nebo spíš možná chrastí. Zvuk bych přirovnal k klepajícímu uvolněnýmu plechu. Ale ve chvíli kdy točim volantem, tak to utichne a pak opět začne. Uplně to zmizí po zahřátí motoru. Snažl jsem se tu hledat, ale nenašel jsem stejnej problém.
Tak se rozmejšlim jestli od toho radši dát ruce pryč a nebo je to nějaká banalita. Líbí se mi totiž celkovej stav auta. Díky za rady.
za normalnich okolnosti bych rekl ze nacnuty hydrostely.. ale klepani po startu by se mel po chvily uklidnit.. navic kdyby byli.. po zahrati motoru by to neprestalo protoze viskozita oleje by byla mensi..(chtelo by to videt-slyset)
ale podle toho co popisujes ,ze kdyz potocic volantem bych se zameril na servo a celkove rizeni..
Podíval bych se, jestli to není ten plech, který je u svodů.. ten tam dost často rezonuje a často zmate svým zvukem. Je možné, že když točíš volantem, tak se nepatrně mění otáčky motoru, ale rezonance utichne.. podívej se a kdyžtak dej vědět...
tak auto je doma.. první popis jsem problému jsem tak uplně netrefil.. ve skutečnosti to cvaká pouze při mírným točení volantem na jakoukoliv stranu a na teplotě motoru vůbec nezáleží.. tipuju to na servopmpu, co myslíte? díky
necvaká to ve chvíli kdy nehejbu s volantem.. a takhle hodně to klepe, protože jsou vytočený kola na plnej rejd a jakoby ještě držim volant uplně na maximum, jinak ten zvuk je slabší
nejak podobne me to taky tak klepe ale v otackach kolem 2tis udelal jsem repas vanose a ted i napinak retezu a dela to porad ........pokracuju v hledani ale asi rozvody a listy budou k.o
dneska to poslouchal kamarád a řikal, že mu přijde že by to mohla dělat vůle v nějaký řemenici.. já se v tom moc nevyznám, takže příští týden začnu s vyměňováním dílů a hledánim..
osobně bych také řekl, že je to zvuk nějaké řemenice, nějaká vůle na servu, podle toho videa je ten zvuk vysloveně jako kov o kov, prostě to někde když máš natočený volant pravidelně štrejchá