CA18DET je známý tím, že vyžaduje pravidelně měnit olej a filtr a pokud chce někdo s autem blbnout (drift apod.) tak se do vany přidávají přepážky proti přelévání oleje, jinak se může stát, že při velkém bočním přetížení to pak jede chvilku na sucho a to motorům po 20ti letech provozu už moc neprospívá. Sem tam ho taky zničí lidi když to přeženou s tlakem turba bez dalších úprav. Jinak je to auto ale super a jede výborně i na svůj věk.fabledwarrior píše:...Nissan 200sx s13...
Bez komentáře, aby se mi to sypalo tak jako tahle brambora tak nevím, co bych s těma autama musel dělat. Žena jezdí s RAV4 občas mimo cesty a i když to není offroad, ale jen SUV tak to funguje parádně a s podvozkem není problém. Kromě žárovek, brzd a tlumičů je tam pořád všechno původní.Lucifer píše:...ani by mě nikdo nikdy nepřesvědčil věřit tomu, že ty tvoje japky vydrží stejně dlouho a stejný zacházení jako BMW
Stejným jako u BMW - železo, guma, tlumičovej olej. Pokud bys mi tu chtěl tvrdit, že BMW tam používá materiál z kosmického výzkumu a technologie za hranicí fyzikálních zákonů tak se ti můžu jedině vysmát, nic převratnýho tam nenajdeš.Lucifer píše:...jakym způsobem a jakým materiálem je řešenej např podvozek...
Uveď nějaký příklady. Já se s vysloveně špatným motorem u Japonce nesetkal, možná jedině motory řady 1ZZ od Toyoty kde odcházela povrchová úprava válců a motory se zadíraly, což ovšem Toyota řešila výměnou motoru. V těch mnoha milionech aut z Japonska vyrobených a úspěšně prodaných po celém světě to je ale zanedbatelné.Lucifer píše:...To jakej tam je motor...
Dle dosavadních zkušeností co mám já, moji známí a jak se tak dívám tady na fórum tak i další majitelé BMW je elektrika v Japoncích řešená o dost líp. Možná, že si v Toyotě nemůžu různě nakódovat nějakou výbavu v různých přiblblých modulech rozesetých po autě, ale aspoň mi funguje zároveň zadní stěrač i ostřikovač, elektrický okýnka se vytahujou a stahujou, centrál dělá to co má a panel od topení mi neprovádí černou magii s větrákama a klimou.Lucifer píše:...to jak jsou řešený ostatní věci jako je elektrika v autě...
Celkově s celým autem jsem tudíž zatím spokojenější když mu VIN začíná písmenem J. U brambory jsem zatím ocenil jen slušný výkon a pěkný zvuk motoru, celkem rozumné chování podvozku a plusový bod má za manévrovatelnost díky velkému rejdu. Sorry, ale aby jen tyhle věci udělaly z BMW celkově lepší auto, to mi fakt nestačí.Lucifer píše:... a celkově celý auto...
A už mě tady neser s nějakýma komentářema k Japoncům neb tu řeším proč nefunguje okýnko a ne proč ty máš averzi k Japonským autům. Jezdi si klidně ve své Hitlerově pomstě a Japonský auta ignoruj, mě je to v zásadě těžce u zadnice
