Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 sedan - okno ridice (vetsinou) nefunguje
Naprosto prekvapive nova zavada... Okno u ridice sjizdi v pohode dolu. Nahoru vetsinou uz nechce a kdyz jo (asi na milionte zmacknuti tlacitka) tak je trochu zabrzdeny, nicmene nejakym zpusobem se nahoru dostane. Po poslednim extempore se navic ozvala rana ze dveri a byt okynko se nakonec zase zavrit podarilo (manzelce, ktera vytrvale cvakala vypinacem, neb ja bych jinak uz asi prokopl dvere). Kdyz zakvedlam dverma tak slysim, ze tam neco hrka.
Jelikoz tlacitko reaguje divne a zaroven tam neco hrka tak si nejsem uplne jistej jestli se zamerit spis na elektriku nebo mechaniku. Kazdopadne BMW je o krok bliz momentu kdy ho poleju benzinem a podpalim neb kombinace trvaleho topeni a nemoznosti otevrit okno je v tomto pocasi doslova vrazedna.
Jelikoz tlacitko reaguje divne a zaroven tam neco hrka tak si nejsem uplne jistej jestli se zamerit spis na elektriku nebo mechaniku. Kazdopadne BMW je o krok bliz momentu kdy ho poleju benzinem a podpalim neb kombinace trvaleho topeni a nemoznosti otevrit okno je v tomto pocasi doslova vrazedna.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Sundej tapec dveří a mrkni na silonové kostky v kolejnicích pod oknem. Stahovačka je u E36 nůžková a nůžky jsou zakončené dvěma "bambulema", které se nacvaknou do těch kostek a zajistí se závlačkou. Působením let, tepla, atd. ty kostky prasknou a bambule vyskočí.
Kostky mají v Auto Kelly většinou skladem, v BMW jsou na objednávku cca do tří dnů a cenově se pohybují okolo 50 Kč bez daně kus. V jedněch dveřích jsou dvě kostky.
Kostky mají v Auto Kelly většinou skladem, v BMW jsou na objednávku cca do tří dnů a cenově se pohybují okolo 50 Kč bez daně kus. V jedněch dveřích jsou dvě kostky.
Zkusim se na to podivat - vysvetlovalo by to i to podivne fungovani toho tlacitka ? U spolujezdce to funguje celkem ok a zatim jsem tam nepozoroval zadny problem, asi se to okno moc nepouzivalo. Obcas mi prislo ze to tlacitko nejak chvilku bzucelo jako by tam melo byt relatko, ale nevsimnul jsem si, ze by okno umelo automaticky dojet nahoru nebo nedej boze dolu, takze si nejsem jistej jestli to takovou funkci vubec podporuje a nebo mrcha akorat nejak zkratuje (ovsem pojistky na to nic nerikaji).
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Tlačítka občas odejdou, to se stane. Pokud auto podporuje dojezdy, musíš pro sjetí dolů nebo vyjetí nahoru krátce promáčknout čudl do druhé polohy, je tam znát ještě druhé cvaknutí.
Dojezd má hlídání, abys tam nenechal prsty. Proto při zjištění překážky (zvýšení napětí na motorku) zastaví a trochu sjede dolů.
Dojezd má hlídání, abys tam nenechal prsty. Proto při zjištění překážky (zvýšení napětí na motorku) zastaví a trochu sjede dolů.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Však se dělal jen jeden typ tlačítek na přední dveře teda ten měl dojezd jak úplně dolů tak úplně nahorů, u zadních oken je to jinak dojezd je jen dolu ale nahorů ty okna musíš držet, aby si tam neskřípnul harantům ruku 
Nevim na co jsi zvyklej u těch tvejch bláznivejch japonců, ale tlačítko má dvě polohy jednu normálně zatlačíš a druhou že to protlačíš ještě níž to jde cítit to druhý procvaknutí

Nevim na co jsi zvyklej u těch tvejch bláznivejch japonců, ale tlačítko má dvě polohy jednu normálně zatlačíš a druhou že to protlačíš ještě níž to jde cítit to druhý procvaknutí
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Třeba na to, že se jim nevysere okno.Lucifer píše:...Nevim na co jsi zvyklej u těch tvejch bláznivejch japonců...
Mám to taky tak, nezdá se mi, že by tam něco cvakalo nadvakrát. Nemám na to aktuálně čas, mrknu na to až zítra a poreferuju, ale zřejmě máme stejnej typ tlačítek nebo to neumíme používatfabledwarrior píše:...okno fakt samo nejede a necítím další polohu:D

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Ty popisuješ japonce jak kdyby se jim nikdy nic neporouchalo
To že sis koupil starý auto který je opotřebovaný a hold tomu nějaký "spotřební" věci odcházejí není problém značky BMW, ale stářím a opotřebením konkrétně tvého auta
No já našel podle etky jen jeden typ těch tlačítek na okna, ještě je možný že se v tom spínači seknul takovej plíšek, kterej právě tlačí na tu druhou pozici. Stačí si ten spínač vyndat a z boku vyháčkovat horní stranu s šipkama.
PS japonec až na konec


No já našel podle etky jen jeden typ těch tlačítek na okna, ještě je možný že se v tom spínači seknul takovej plíšek, kterej právě tlačí na tu druhou pozici. Stačí si ten spínač vyndat a z boku vyháčkovat horní stranu s šipkama.
PS japonec až na konec

To si děláš kozy že se kazí i vypínače ?
A jinak ne, měl jsem z roku '90 starou Mazdu 626, dokonce to byl automat o kterým mi všichni říkali, že se mi vysere a zůstanu někde stát a že to nikdo neumí opravit atd. atd. atd. A s tím autem jsem měl jedinej problém - když jsem po dálnici frčel 130 na tempomat a do kopce si to samo v případě potřeby podřazovalo tak to byla trochu nuda řídit
Že na starým autě sem tam něco odejde bych ještě pochopil (zvlášť když to je Němec), ale že se vysírají takovýhle věci mě skutečně značně otravuje, protože na to prostě nejsem zvyklej - stahování oken, tlačítka, ventily topení, šíbr,.... to u mě nejsou spotřební věci. Spotřební věc jsou brzdový destičky.


v tom případě kup šikmooký, když se někdo o auto nestará a ty to po něm koupíš nediv se. Aby to bylo pěkný auto hledej kolem stovky za R6 bez investic. Prostě to auto než už je v cajku potřebuje investice, jelikož jich spousta prošla rukama lidí co jen jezdili max dali nákej tjůnink a o auto se nestarali není se čemu divit. Aut jsem měl už hodně a když vezmu podobný přístup majitelů může to bejt třeba z titanu stejně se to vysere. A iluze co mají lidi stím, že koupí R6 za 30-40 tis a budou jen jezdit
krásný vtip. To auto ve svý době něco stálo a cenu si drží, za málo peněz povětšinou vrak co se musí dodělat a hotovo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak se div když si koupil opotřebovanej vrak
To že ti na autě několik věcí odchází není nic zvláštního.
Ale nevěřím ani by mě nikdo nikdy nepřesvědčil věřit tomu, že ty tvoje japky vydrží stejně dlouho a stejný zacházení jako BMW
To kolik jsem japonců viděl na zvedáku to jakym způsobem a jakým materiálem je řešenej např podvozek. To jakej tam je motor, to jak jsou řešený ostatní věci jako je elektrika v autě a celkově celý auto............................


To že ti na autě několik věcí odchází není nic zvláštního.
Ale nevěřím ani by mě nikdo nikdy nepřesvědčil věřit tomu, že ty tvoje japky vydrží stejně dlouho a stejný zacházení jako BMW

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Kluci, že vás to ještě baví se takhle hádat...
vždyť jě uplně jedno, jaký to je auto, když vezmete stejný roky výroby.. prostě to je jen na lidech, co to auto požívali a jak se k němu chovali... já jsem už od 16ti jezdil s kamarádem, co si koupil Nissan 200sx s13-- krásně jezdilo ale za chvíli cele motor zadřel, tak si vzal 100k půjčku, koupil novej motor, kola, brzdy a podobně a choval se ktomu jak ke svýmu dítěti.. a co.. stejně ten motor zase odešel a to auto šlo do šrotu, ale splácího dodnes. Stejně takhle dopadla spousta kamarádu s BMW... prostě někdy neuděláš nic a všechno se sere a nemá cenu se hádat, jestli je lepší japonec nebo němec....
