Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 vs. E39 - vymena motora
Cau BORCI - predtym ako nejaky chytrak napise že je tu toho tri rite tak vsetko som už precital aj v sekci 5er. ohladom vymeni motora mi je vsetko jasne ALE
ALE: moj zamer je kupit E36 coupe s KO motorom alebo bez neho to už je jedno a potrebujem vediet ci motor z E39 konkretne motor 2,8i r.v.1998 bude pasovat
A/ do akehokolvek coupe E36 92-98 alebo len konkretny rok
B/ co vsetko je potreba z E39
C/ pasuju prevodovky?
mam motor z pracovnej E39 ktoru rozpredavam ale je mi ho luto predat pretože je v super kondicii a hlavne je po GO ktoru robili v BMW.
DAKUJEM VAM!!!
ALE: moj zamer je kupit E36 coupe s KO motorom alebo bez neho to už je jedno a potrebujem vediet ci motor z E39 konkretne motor 2,8i r.v.1998 bude pasovat
A/ do akehokolvek coupe E36 92-98 alebo len konkretny rok
B/ co vsetko je potreba z E39
C/ pasuju prevodovky?
mam motor z pracovnej E39 ktoru rozpredavam ale je mi ho luto predat pretože je v super kondicii a hlavne je po GO ktoru robili v BMW.
DAKUJEM VAM!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
ja bych radsi prehazel na motoru elektriku z E36 (vcetne jednotky) a pak bude vsechno sedet jak ma. Kazdej model ma nejakej dratek natazenej jinam - prislusentsvi jako jednotka, aktivni uhli, motorova zasuvka, relatka apod. A v jinym modelu se musi elektrika upravovat. Svihnutych nebo nezadanych M52B20 z E36 je dost a elektrika se vsema cidlama je shodnaFx píše:Pak tam je jednotka imobilizéru EWS3 v režimu EWS2. Doporučuju kvůli elektrice spíš od 1/95, lépe 1/96 - je tam mnohem míň drátování a modernější jednotky. Jednotka imobilizéru v E39 '98 a E36 od 1/95 má jiné uchycení a konektor, u nejnovějších E36 už je vnitřní MCU stejného typu jako u E39.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
nema smysl, kdyz staci zapojit jen motorovou zasuvku, dva draty na plus k baterce a kostru motoru. Pak jen sparovani jendotky s EWS, kvuli klickum, a zvesela jezditFx píše:Taky pravda, já měl namysli spíš elektriku pod palubkou, tahání čehokoliv k pojistkám nebo z motorového prostoru do kabiny je docela za trest...
Jedna sa o skopirovanu SZ od borca ktory ma takuto vymenu zasebou a sam to delal a jezdi.
Jestli ten motor který hodláš použít do e36 je M52 tak ho v pohodě posadíš na jakou koliv převodovku i na 1,6 ale nemusí to zvládnout diferenciál a ani poloosy. Už jsem ti viděl v chodu několikrát. Osobní zkušenost mám s M52b28 posazenou místo M50b20 kvůli siláčům motora( nemusel jsem je dokupovat a mělo hezkou výbavu). Potřebuješ nastrojení motor s kabelovým svazkem a ŘJ a vymeníš jenom kus za kus jako lego, ale nejsnadnější bude když ho budeš mít plně vybavení včetně setrváku, spojky, altíku, klima kompresoru....protože M50 mají jinak usazení altík i klima kompresor....takhle vyměníš doslova jenom motor jako kus za kus...jo a bacha na EWS to potřebuješ z té e39 spolu s klíčem, jinak nenastartuješ a budeš muset zvát kluky aby ty spárovali jednotku EWS s klíčem a ŘJ motoru.
Takže potřebuješ z e39 startovací klíč, jednotku ews a k té jednotce patřící ŘJ motoru. Jde udělat i bai-pas na orig. jednotku co budeš mít v e36, ale to by bylo pro tebe jenom zdržení, takhle ji tma jenom mrskneš a jedeš
Jestli ten motor který hodláš použít do e36 je M52 tak ho v pohodě posadíš na jakou koliv převodovku i na 1,6 ale nemusí to zvládnout diferenciál a ani poloosy. Už jsem ti viděl v chodu několikrát. Osobní zkušenost mám s M52b28 posazenou místo M50b20 kvůli siláčům motora( nemusel jsem je dokupovat a mělo hezkou výbavu). Potřebuješ nastrojení motor s kabelovým svazkem a ŘJ a vymeníš jenom kus za kus jako lego, ale nejsnadnější bude když ho budeš mít plně vybavení včetně setrváku, spojky, altíku, klima kompresoru....protože M50 mají jinak usazení altík i klima kompresor....takhle vyměníš doslova jenom motor jako kus za kus...jo a bacha na EWS to potřebuješ z té e39 spolu s klíčem, jinak nenastartuješ a budeš muset zvát kluky aby ty spárovali jednotku EWS s klíčem a ŘJ motoru.
Takže potřebuješ z e39 startovací klíč, jednotku ews a k té jednotce patřící ŘJ motoru. Jde udělat i bai-pas na orig. jednotku co budeš mít v e36, ale to by bylo pro tebe jenom zdržení, takhle ji tma jenom mrskneš a jedeš