Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is coupe 1993 blbne startování
v neděli jsem jel cca 20km, zastavil jsem u baráku, byl jsem doma asi hodinu, když jsem chtěl nastartovat, 1,2poloha O.K., kontrolky svítili jako vždy, ale ve třetí poloze nic, žádnej zvuk, ani pokus mazlika o točení......vyndal jsem klíč a na podruhé to normálně naskočilo.......včera jsem opět někam jel z práce, zastavil jsem u obchodu a když jsem po hodince přišel, nic......nešlo nastartovat ani na cca 10 pokus......nakonec jsem to na trojku rozjel přes spojku..............přijel jsem domu, vypnul motor, hned potom jsem ještě třikrát zkusil nastartovat a bylo to ok, tak jsem jel do posilky a po cca hodině jsem šel k auto, nastartoval jenom trochu to "škitlo" a potom už nic, tak jsem to opět rozjížděl přes trojku......dnes jsem přišel k autu a nastartovalo v pohodě.......
baterku jsem kupoval cca v listopadu značka Varta blue dynamic
svíčky také v listopadu NGK
koukal jsem tady na fóru a myslím si, že to je startér, ale je divné s tím, že teď to chytlo a nechytne to cca 1hodinu po jízdě, myslíte, že to může mít s tím něco společného????
nemohlo by to být třeba teplotní čidlo nebo palivové čerpadlo????
chlapy předem díky za rady a vaše zkušenosti......
baterku jsem kupoval cca v listopadu značka Varta blue dynamic
svíčky také v listopadu NGK
koukal jsem tady na fóru a myslím si, že to je startér, ale je divné s tím, že teď to chytlo a nechytne to cca 1hodinu po jízdě, myslíte, že to může mít s tím něco společného????
nemohlo by to být třeba teplotní čidlo nebo palivové čerpadlo????
chlapy předem díky za rady a vaše zkušenosti......
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti centrál centráluje a startér funguje, tak hledej chybu:
a) v kontaktech na el. části spínačky (2x červík zespod, jsou zalitý voskem)
b) v kostře motorové elektriky
c) jinde v elektrice
Případně můžeš zkusit ve chvíli, kdy nestartuje, poklepat na startér. Pokud potom startovat bude, je to startérem.
a) v kontaktech na el. části spínačky (2x červík zespod, jsou zalitý voskem)
b) v kostře motorové elektriky
c) jinde v elektrice
Případně můžeš zkusit ve chvíli, kdy nestartuje, poklepat na startér. Pokud potom startovat bude, je to startérem.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Nevím jestli se to sem hodí, ale zajímalo by mě, proč mi stratér točí třeba o 2 otáčky víc než u jiných IS? Auto chytne teda vždycky ani to točení není nějak nepravidelný, prostě točím a u jiných aut bych už ten klíček pustil, ale tady se mi ještě otočí cca 2x a pak teprv chytne. Mě to nijak nevadí.. já jen jestli něco nedochází.. nebo baterka že by chtěla vyměnit? Jinak je jedno jestli je teplo nebo zima. Dělalo to uplně stejně i s předchozím startérem, mám tam teď novej.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Tak to jsem vůbec nějak nepochopil, kde co jak:DFoldas píše:netěsnost hadic čerpadlo. než nastartuješ vem si kousek dratu a vyklemuj nachvili rele čerpadla vedle pojistkove skřině
Zkoušel jsem to teďka a nic=/FX píše:Nestačilo by otočit klíčem do polohy II, chvíli počkat (než doběhne čerpadlo), do nuly a proces několikrát zopakovat? Nevím jak E36 před rokem 95, ale od 1/95 tohle určitě funguje.