Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ahoj prosím o radu s nákupem vozu.
SEm tu nový a auto ještě nemám, přiznám se že nejsem zrovna znalec BMW co se týče verzí motorů a výbav. Takže nežli něco koupím raději se zde zeptám na vaše názory.
Chtěl bych si koupit něco do 150 000 s dobrou výbavou, mam rád pohodlí a komfort po tejdnu v práci. S autem dojíždím do práce na začátku týdne 100km tam a na konci 100 zpět, o vejkendu občas udělám třeba 2000km, někdy mam takovou náladu že sednu a projezdím s přáteli celou noc a celé dva dny.
. Stojím před rozhodnutím jestli naftu nebo benzin, nejraději bych bral auto z dovozu, když by se jednalo o naftu , tak jedině dovoz do 200k najetejch, vzhledem ktomu že moc nevěřim kvalitě nafty v cz.
Nechci žádný velký obsah, mám za sebou už těžkou nehodu a pak sem ještě dost mladý a dravý, bojím se že bych brzo třeba s třílitrem dojezdil a proto až později.. Takže bych výběr zužil na motor 1.8 benzin nebo 2.0 diesel, jenže neznám tipy motorů, sem koukal že je 2.0d se 100kw , ale i ze 110.. vůbec nevím který je lepší a jaký je vnich rozdíl. Nějákej výkon chci mít, benzin je asi živější, nebo jak to je u BMW 1.8benzin vs 2.0diesel??. cobyste na mém místě brali??
Chtěl bych si koupit něco do 150 000 s dobrou výbavou, mam rád pohodlí a komfort po tejdnu v práci. S autem dojíždím do práce na začátku týdne 100km tam a na konci 100 zpět, o vejkendu občas udělám třeba 2000km, někdy mam takovou náladu že sednu a projezdím s přáteli celou noc a celé dva dny.
. Stojím před rozhodnutím jestli naftu nebo benzin, nejraději bych bral auto z dovozu, když by se jednalo o naftu , tak jedině dovoz do 200k najetejch, vzhledem ktomu že moc nevěřim kvalitě nafty v cz.
Nechci žádný velký obsah, mám za sebou už těžkou nehodu a pak sem ještě dost mladý a dravý, bojím se že bych brzo třeba s třílitrem dojezdil a proto až později.. Takže bych výběr zužil na motor 1.8 benzin nebo 2.0 diesel, jenže neznám tipy motorů, sem koukal že je 2.0d se 100kw , ale i ze 110.. vůbec nevím který je lepší a jaký je vnich rozdíl. Nějákej výkon chci mít, benzin je asi živější, nebo jak to je u BMW 1.8benzin vs 2.0diesel??. cobyste na mém místě brali??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud jsi u BMW nováček kup si raději benzín, budeš mít klid,2.0d je motor co chce své a pokud se něco rozbije, chce to už vědět co a jak, aby tě to nevyšlo na raketu. U benzína tohle neřešíš, když něco odejde tak to bude čidlo vačky nebo váha vzduchu, znalec neznalec je to otázka pár tisíc a není moc nad čím koumat. U diesla je to potom o váze vzduchu,čidlech,turbu, vstřikovačích, případně filtru pevnejch částic a potom to leze na desetitisíce.
Pokud chceš poradit neboj se 6válců, jsou většinou spolehlivěší. 1.8 je na takové kloboukové ježdění, na dálnici ten menší počet válců je hodně znát.Pokud chceš jezdit hodně pohodlně kup si e38.
Pokud chceš poradit neboj se 6válců, jsou většinou spolehlivěší. 1.8 je na takové kloboukové ježdění, na dálnici ten menší počet válců je hodně znát.Pokud chceš jezdit hodně pohodlně kup si e38.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
já nechápu jednu věc,kluk se zeptá na názor,řekne,že chce buď 1,8 benzín,nebo dvoulitr naftu,že nic silnějšího nechce a stejně jako v jiných hodně podobných debatách mu tu začnete radit V6.. každej to tady ví,že V6 je jinde,ale není to k tématu..
jinak za mě,pokud máš 150 tisíc a jezdíš to,co jezdíš,kup dvoulitr naftu facelift 110Kw,do těch peněz se vejdeš..jen to neuspěchej a dbej na výběr..
naposled souhlasím s tím,že "slabší auto" není recept na to,že se na silnici nic nestane..když pomynu toho magora v protisměru,tak i ta 2.0D jede dobře přes 200Km/h,takže pokud máš rozum,dravost musíš nechat jen tam,kde to krchovem nesmrdí a pokud rozum nemáš,tak si kup rovnou čtyrlitr,protože je to stejně jedno..a nebo rači choď pěšky..tak takle za mě..
jinak za mě,pokud máš 150 tisíc a jezdíš to,co jezdíš,kup dvoulitr naftu facelift 110Kw,do těch peněz se vejdeš..jen to neuspěchej a dbej na výběr..
naposled souhlasím s tím,že "slabší auto" není recept na to,že se na silnici nic nestane..když pomynu toho magora v protisměru,tak i ta 2.0D jede dobře přes 200Km/h,takže pokud máš rozum,dravost musíš nechat jen tam,kde to krchovem nesmrdí a pokud rozum nemáš,tak si kup rovnou čtyrlitr,protože je to stejně jedno..a nebo rači choď pěšky..tak takle za mě..
Souhlasím se Zlatasem, jinak podle toho, jak tu píšeš,kolik najezdíš za týden km,určitě bych šel do nafty. V tom případě ale to chce mít o to šťastnější ruku při výběru. V podstatě na nájezdu km zas tolik úplně nezáleží. Můžeš koupit naftu se 130k km a za rok do ní můžeš nasypat x desítek tisíc a můžeš koupit naftu s 230k km a bude ti dalších pár let dobře sloužit bez vážných investic. Chce to si zkontrolovat pořádně servisní historii atd...Ale to tu neříkám asi žádnou novinku.
Jinak je na tobě jestli chceš sportovnější (3er) nebo pohodlnější (5er/7er) svezení. Ale podle motorizací, na které se zaměřuješ můžeš 7er asi vypustit.
Zkušenosti s motorem m42 osobně nemám. Každopádně bych ti asi doporučil 320d E46 se 110kw motorem, protože tuším, že e39 se se 110kw nevyrábělo. Mělo pouze 100kw a s tímto motorem nemám vůbec žádné zkušenosti, ale můj názor, že je to slabý motor pro takový vůz. Opravte mě někdo, jestli jsem někde udělal chybu. Nejsem znalec těchto motorů.
Pokud budu mluvit přímo za sebe, chtěl jsem jednoznačně R6, původně naftu. Ale jelikož jezdím 95% Prahu a já se bál velkých investic do filtrů vstřiků a vůbec všech neduh spojených s naftou...a hlavně..srdce mě táhlo k benzínu
, tak kupuju benzin R6, u bmw je to sázka na jistotu. Ale v tvém případě bych volil naftu. Žádná velká sportovní jízda se nekoná, ale příjemně se svezeš s krásnou spotřebou. Nemůžeš od 4 válce čekat nějaké extra výkony.
Jinak je na tobě jestli chceš sportovnější (3er) nebo pohodlnější (5er/7er) svezení. Ale podle motorizací, na které se zaměřuješ můžeš 7er asi vypustit.
Zkušenosti s motorem m42 osobně nemám. Každopádně bych ti asi doporučil 320d E46 se 110kw motorem, protože tuším, že e39 se se 110kw nevyrábělo. Mělo pouze 100kw a s tímto motorem nemám vůbec žádné zkušenosti, ale můj názor, že je to slabý motor pro takový vůz. Opravte mě někdo, jestli jsem někde udělal chybu. Nejsem znalec těchto motorů.
Pokud budu mluvit přímo za sebe, chtěl jsem jednoznačně R6, původně naftu. Ale jelikož jezdím 95% Prahu a já se bál velkých investic do filtrů vstřiků a vůbec všech neduh spojených s naftou...a hlavně..srdce mě táhlo k benzínu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
u té 2,0d bych měl strach, popíšu hned jeden konkrétní případ,týpek od kámoše z práce si ho pořídil v e46,auto normálně jezdilo asi měsíc pak se vysypal motor nevím už konkrétně co bylo první, ale postupně řešil turbo, hlavu vstřiky a já nevím co ještě. Prostě do to ho začal sypat prachy nehorázným způsobem a výsledek nechal to zbastit rádoby opravářem(aby to samozřejmě stálo co nejmíň) a momentálně splácí auto, které mu stojí před barákem nepojízdné a na další opravu nemá peníze. A je to přesně podobnej případ jekej tu řešíme mladej kluk,první BMW,malej nájezd,ještě vylepšeno nákupem na splátky. Pecka co
Proto můj názor je,že nákupem prvního BMW v benzínu nic nepokazíš. A nikomu necpu R6, ale většina lidí si na ten výkon rychle zvikne a přestává jim stačit,rozhodně to neznamená,že 1,8 v benzínu nejede.



Proto můj názor je,že nákupem prvního BMW v benzínu nic nepokazíš. A nikomu necpu R6, ale většina lidí si na ten výkon rychle zvikne a přestává jim stačit,rozhodně to neznamená,že 1,8 v benzínu nejede.
Taky tam i lidi, kteri meli silny auta a podcenily svoje moznosti... Vykon a sila motoru je krasna vec, ale mel by se predevstim pouzivat mozekBeaver píše:Hrbitovy jsou plny lidi co jim stacil slabej motor a pak je neco smetlo v protismeru kdyz nebyli schopni dostatetcne rychle predjet. Takze bych motor bral aspon od dvou litru nahoru uz z principu.

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
pokud je to pravda, tak by jsi měl spíše uvažovat o jiné lize, tj. o 7er. Tam jen jsou o něco silnější motoryDaf460 píše:...mam rád pohodlí a komfort po tejdnu v práci...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Díky všem za odpovědi:-)) vše sem důkladně pročetl, ale rozhodnutý zatím nejsem.. Budu muset hodně důkladně vybírat, jak sem zmiňoval vejš, auto stojí všední dny před prácej na parkovišti, tudíž sem doma jen o víkendech a o shánění mechenika a hlavně otom že za 2 dny vám každej jen tak něco neopraví nemusím ani psát, v případě nepojízdného auta bych byl totálně v háji, nedostal bych se do práce, mam to 100km a poblíž tam neni ani vlakové nádraží.. asi si po koupi nového vozu nechám ještě chvilku i starý auto jentak pro jistotu... Dostal sem teď kontakt na člověka co tahá dlouhá léta auta z Německa, hlavně je dobrej mechanik co opravdu pečlivě před nákupem auto kontroluje, ale sou věci který se stejně zjistit nedaj, uvažoval sem že bych si auto dotáhl sám, ale nejsem automechanik což je minus.. Ptal sem se pár lidí, co mají bmw.. Jenže ty co maj diesel ho jen chválí a ti z benzínem chváli jedině benzín, nikdo neříká kolik ho stáli opravy.. ' Auto budu kupovat do tří měsíců, nejdřív mrknu tady na forum každopádně, nebo kdyby znal někdo někoho kdo rozumí bmw a tahá je z Německa, mužete dát vědět, jinak díky za nabídky v sz, ale jak říkám ještě nekupuju až do 3 měsíců, díky a klidně pište další poznatky a zkušenosti, rád si nechám poradit.. Děkuji moc
Tak já Ti to klidně řeknu. Mám 730d skoro rok. Upřímně, měnil jsem jednu svíčku. Nic víc. Teď olej. Ale jinak nic. Platím pouze spotřební věci, které platí každý.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
hurvajs77 píše:Taky tam i lidi, kteri meli silny auta a podcenily svoje moznosti... Vykon a sila motoru je krasna vec, ale mel by se predevstim pouzivat mozekBeaver píše:Hrbitovy jsou plny lidi co jim stacil slabej motor a pak je neco smetlo v protismeru kdyz nebyli schopni dostatetcne rychle predjet. Takze bych motor bral aspon od dvou litru nahoru uz z principu.
To je sice teoreticky spravne, ale prakticky jako dementi jezdi obcas i lidi se slabyma autama, takze pouzivani mozku je obecne zakladni predpoklad pro schopnost jizdy autem. Obecne bych byl radsi pro variantu mit vykon a nepotrebovat ho nez potrebovat ho a nemit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Macek_One píše:Dobrej kompromis je e39 s 2.5d 120kw , maš pohodly s rozumnou spotrebou...anebo jak bylo psano e46 2.0 d 110kw...
Myslím, že i dobrá možnost je E46 320i. spolehlivost motoru dobrá, výkon taky dostačujicí a spotřeba taky ucházejicí... byl jsem spokojený s tím autem. a nebo ještě 323 ta už měla 125kw a spotřeba skoro stejná

beny-maser píše:u té 2,0d bych měl strach.......
Tak u tohohle konkrétního auta co píšeš byla jednoznačně zanedbaná údržba auta, jako výměny oleje a provozních kapalin filtrů a stopro nešetrný zacházení. Kdo ví jestli nebouraný a neopravovaný nějakym matlákem. Tim chci říct že když kupujete auto tak nehleďte na kilometry je to jen strašák českých autobazarů jelikož na to lidi slyší. Vždycky mě dostali prodejci aut když jsem si rok sháněl auto a sháněl jsem jen e36 v TDSu nebo v 2.8 benzínu. Všichni mi tvrdili jak auto má najeto 150tis km a GO motoru a jak je po prvnim majiteli v německu voňavka(nekoukal jsem ještě tehdy na inzerci tady na klubu). Ono to s těma němcema taky není slavný. Ty auta jsou od nich lepší už jen z toho důvodu že nemají předražený servisy a hlavně kvalitní takže údržba nestojí tolik co u nás a není to tolik odfláknutý a to se na těch autech podepíše.
Koukejte spíš na stav auta a na pravidelně měněný olej. Jen olejem se předejde 90% vysranejm turbům vyběhanejm vačkám cvakajcím hydrům. Radši koupím auto co bude mít půl milionu kilometrů ale s údržbou než bez údržby. Vybírat takhle je těžký ale dá se to. Já si auto vybíral skoro rok než jsem koupil. Pak jsem nekoupil top stav ale za ty peníze vynikající.
A jestli chceš naftu kup naftu nebo jestli chceš benzín kup benzín. Né každej potřebuje mít v autě nejsilnější 3.0i co se dávaly do e46 krom M3. Je pravda že R6 jsou mnohem kvalitnější spotřebou na stejno se R4 a výkonem o dost vejš. Ale každej svýho štěstí strůjcem.
pokud chceš mít auto na dýl... a pokud fakt najezdíš ten ranec co píšeš. A pokud opravdu v budoucnu nebudeš litovat že jsi nevzal R6.. tak je blbost tady řešit spotřebu u benzínů a spolehlivost nafty. Vem 318i a dej jí do plynu! Ale budu jeden z mnoha co ti radí... radeji si vem R6 a tu dej do plynu.. 

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Tak za sebe napíšu, že jsem si koupil 318is se 103kW. Je to 1.8 4válec, ale řekl bych, že jede celkem solidně... moc se mi nikdy nestává, že bych neměl dostatek výkonu na rychlé předjetí, jen je potřeba ten motor držet v otáčkách aby měl požadovanej výkon (103kW má mít při 6000ot. /min).. což myslím s R6 až tak nemusíš. Bohužel auto žere ve městě 13 litrů, mimo město se vejdu kousek pod 8. Což mi zas přijde, že jsem si měl raději koupit nějaký ten silnější R6 a byl bych na tom podobně. Sám prahnu po dieslu a až tohle dostavím a dám do super stavu, tak ho prodám a koupím si toho diesla.