Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

323Ci probém - asi škrtící klapka

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#21 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Takže by měl bejt vlastně někde nahoře podle toho obrázku ne? Myslím žím jako dobře přístupnej
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#22 Příspěvek od Beaver »

Nevim jak u iS, ale u 325i je debilne pod sanim a musel jsem si asi dvakrat zlomit ruku abych to vyndal a potom trikrat abych na nej nasadil hadice zpatky :D Ale kazdopadne bys ho mel najit kdyz pujdes po te hadici - jedna mi vede z kolena do toho ventilu a druha z ventilu nekam do saciho potrubi (az za klapkou).
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#23 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

No řekl bych, že to budeš mít stejný jako u 320i:D To dělal kámoš a vyprávěl mi to a prej to je šílený:D Ale tak já tam nemám ten plastovej kryt a všechno mám odhalený, tak snad to půjde dobře:D Jen ještě se chci zeptat, jak se to měří? Musím mít nastartováno? :oops:
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od Beaver »

Normalne vyndany ven a multimetrem odpor mezi tema pinama. Kdyby byl na super pristupnem miste tak by ti stacilo odpojit konektor a zmerit to namontovany, ale to pochybuju ze se ti zadari.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#25 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Tak jsem to teď měřil, kupodivu to má ISo vymyšlený dobře a nemusel jsem nic vyndavat, ten ventil je hned pod sáním a konektorem smerem do strany u měrky oleje. Takže jsem jen odpojil kabel a změřil... mělo to 8,8 ohmů takže ten ventil je v pořádku že? Pak jsem to zkusil nastartovat a stejně ty otáčky kolísaly. Odpojil sem váhu vzduchu a kolísaly ještě brtuálněji.. tak co by to mohlo být? Ještě jsem tam teda našel jakousi hadičku odpojednou, tenkou, čistou .. vypadala jako na vzduch, ale nevím.. vedla někam hluboko do motoru ale zaboha jsem nezjistil kam patří.=/ Ale pokud se nepletu, tak byla přichycená pod tím gumovým kolenem sání... teda aspoň jsem tam měl příchytku a ta hadička do ní padla... dál fakt nevím=/
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od Beaver »

No overeno mas tim padem to, ze elektricka cast toho ventilu je v poradku. Ale co mi tu rikali lidi, tak samotnej ventil muze byt zasranej, takze se doporucuje ho vyndat a prostrikat nejakym cisticem nebo nechat "odmocit" v petroleji nekdo doporucoval taky. Potom mechanickej test co jsem nasel je ten ventil vyndat, rukou (prstem) uplne zavrit, pripojit konektor a zapnout zapalovani (bez startu motoru). Ventil by se mel z poloviny otevrit a zustat tak.

Jinak ja mam hadice deravy jak reseto - v kolenu jednu, v napojeni od ventilu do sani je netesnost jako prase, nektery hadicky vypadaji dost pofiderne a volnobeh mi kolisa kdyz tu diru na kolenu ucpu... Takze na to seru, nechavam diry a auto celkem funguje :lol:
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#27 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Ahááá.. no to je pěkný teda:D Jinak moje hadice jsou taky nějaký divný no:D Já bych byl nejradši, kdyby se mi na to někdo kouknul, protože já vtom nic nevidím:D Jinak teda ještě jsem si všiml, že když stojím na rovině nebo čumákem z kopce tak to houpe jemně ale když stojím čumákem do kopce, tak je to horší:D Já mám fakt divný auto:D
Odpovědět