Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
centrál e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 29.03.2009 01:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
Jo ty dojezdy s tou jednotkou co je na obrázku se musí ten mínus překlopit přes rele bawor má + a ten výstup s té jednotky centrálu je mínus takže přes relé překlopit jinak to to přesně jsem montoval do auta a návod je na pytel piny neměli to obsazení co tam je psaný takže jsem to hledal a našel a udělal
kabely na blikny si nataháš do tunelu kde jsou výstražky třeba atm si naměříš když dáš levej a pravej binkr kterej ti z těch pěti či kolika jsou dva ty správný levá a pravá strana
a dojezd oken se musí překlopit přes rele aby šel do relé mínus a z něj plus to znamená že ten bawor je přes plus a že tam na relátko na ovládací pin dáš ten a pak mínus a pak plusový když zmáčkneš pustí se mínus v tom ovládacím pinu a pustí do relé plus a výstupem jde plus to pak dáš co jsem našel já na 13 pin do svorkovnice a je to
jinak sry za ty někdy divný slovo sledy píšu to rychle a moc mi to nejde
MOD jarda: příště prosím použít tlačítko "Upravit" namísto psaní 4 příspěvků za sebou.

kabely na blikny si nataháš do tunelu kde jsou výstražky třeba atm si naměříš když dáš levej a pravej binkr kterej ti z těch pěti či kolika jsou dva ty správný levá a pravá strana

a dojezd oken se musí překlopit přes rele aby šel do relé mínus a z něj plus to znamená že ten bawor je přes plus a že tam na relátko na ovládací pin dáš ten a pak mínus a pak plusový když zmáčkneš pustí se mínus v tom ovládacím pinu a pustí do relé plus a výstupem jde plus to pak dáš co jsem našel já na 13 pin do svorkovnice a je to

jinak sry za ty někdy divný slovo sledy píšu to rychle a moc mi to nejde

MOD jarda: příště prosím použít tlačítko "Upravit" namísto psaní 4 příspěvků za sebou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Prosím vás, vysvětlete totálnímu anti-elektrikáři, jak se teda připojujou ty dojezdy oken
Už mám všechno, mám double-lock, blikání blinkrů, ale nemůžem přijít na ty dojezdy.
Koupil jsem si na to i to relé, v GME mi doporučili nějaký P-12 ( http://www.gme.cz/cz/relemp-12-p634-191.html ), ale netuším, na který konektor (je jich v tom relé 10) co připájet.
Mám E36 s tou nejnovější jednotkou ZKEIV, takže jsem jinak všechno dělal podle toho schéma o dva příspěvky nademnou
Díky

Koupil jsem si na to i to relé, v GME mi doporučili nějaký P-12 ( http://www.gme.cz/cz/relemp-12-p634-191.html ), ale netuším, na který konektor (je jich v tom relé 10) co připájet.
Mám E36 s tou nejnovější jednotkou ZKEIV, takže jsem jinak všechno dělal podle toho schéma o dva příspěvky nademnou
Díky
Koupil jsem si od FXe sadu na dodělání DO a koukal jsem se, jak to podle schématu zda zapojit a měl bych několik otázek, budu rád, když mi budeme někdo, kdo jste to třeba dělal, schopen odpovědět.
1) Ve schématu je zmíněn žlutý 26 pinový konektor. Nicméně žlutý nemám, mám zepředu fialový a zelený a zezadu jednotky černý. Nevíte, který to tedy má být?
2) Piny 8 i 10 na velkém černém konektoru jsou obsazené, mají se teda dráty z jednotky DO napojit na existující dráty? Piny na tom 26pinovém konektoru taky jsou obsazené nebo mají být volné?
3) Dráty na blinkry se zapojují tedy jedině k té páčce blinkrů pod volantem, někde „blíž“ to nejde? Že tam ty původní nedosáhnou a nějak nevím, jak bych je tam protáhl…
4) Kde se zapojuje ten dojezd oken? Platí pin 13 přes relátko a diodu? Na tom poslední schématu to tak už není, na těch ručních ještě ano…
5) Nevíte o nějakém obchodě s elektrosoučástkami v Praze?
1) Ve schématu je zmíněn žlutý 26 pinový konektor. Nicméně žlutý nemám, mám zepředu fialový a zelený a zezadu jednotky černý. Nevíte, který to tedy má být?
2) Piny 8 i 10 na velkém černém konektoru jsou obsazené, mají se teda dráty z jednotky DO napojit na existující dráty? Piny na tom 26pinovém konektoru taky jsou obsazené nebo mají být volné?
3) Dráty na blinkry se zapojují tedy jedině k té páčce blinkrů pod volantem, někde „blíž“ to nejde? Že tam ty původní nedosáhnou a nějak nevím, jak bych je tam protáhl…
4) Kde se zapojuje ten dojezd oken? Platí pin 13 přes relátko a diodu? Na tom poslední schématu to tak už není, na těch ručních ještě ano…
5) Nevíte o nějakém obchodě s elektrosoučástkami v Praze?

Díky za tip na obchody.
Jinak jsem se do toho o víkendu pustil a podělím se teda o poznatky a vznesu další dotazy:
1) Žlutý konektor s 26 piny u mě nebyl a místo toho mám fialový. Je to prostřední konektor s přední strany jednotky. Našel jsem tady někde fotky jednotky centrálu, se kterou jsem to mohl srovnat a ta měla žlutý konektor tam, kde já mám fialový
2) Piny 4 a 13 jsem měl již obsazené a nové kabely jsem musel napojovat, pin 17 jsem měl naopak volný. Je to takhle standardně, nebo jste to měli třeba jinak? Killca psal, že pin 4 má být volný...
3) Zřejmě jsem blbě připojit zamykací impuls na pin 13, neboť mi nezamyká víčko nádrže a nezamyká na doublelock. Na to se ještě podívám (jeslti jsem třeba tu diodu nedal obráceně
). Nicméně co mě zarazilo, když zamknu klasicky klíčem s doublelockem, neodemknu to pak dálkou. Musím první zmáčknout zamknutí na dálce (to nic fakticky neudělá) a pak to už odemknu, ale před tím ne. Bude to souviset s tím, že se nezamyká zatím dálkou na ten doublelock, nebo to je nějaký jiný problém? Přecijen, odemykací impuls bude stejný, jako teď, tak mi to moc nehraje...
Jink ještě chci sehnat to relé na dojezd oken a to pak dodělat (stejně jako blinkry, akorát budu muset nastavit dráty a někudy to protáhnout, to jsem na to zvědavej...), poradíte někdo, co za relé mám shánět? V GES mi nic neporadili...
Díky moc za případné odpovědi!
Jinak jsem se do toho o víkendu pustil a podělím se teda o poznatky a vznesu další dotazy:
1) Žlutý konektor s 26 piny u mě nebyl a místo toho mám fialový. Je to prostřední konektor s přední strany jednotky. Našel jsem tady někde fotky jednotky centrálu, se kterou jsem to mohl srovnat a ta měla žlutý konektor tam, kde já mám fialový

2) Piny 4 a 13 jsem měl již obsazené a nové kabely jsem musel napojovat, pin 17 jsem měl naopak volný. Je to takhle standardně, nebo jste to měli třeba jinak? Killca psal, že pin 4 má být volný...
3) Zřejmě jsem blbě připojit zamykací impuls na pin 13, neboť mi nezamyká víčko nádrže a nezamyká na doublelock. Na to se ještě podívám (jeslti jsem třeba tu diodu nedal obráceně

Jink ještě chci sehnat to relé na dojezd oken a to pak dodělat (stejně jako blinkry, akorát budu muset nastavit dráty a někudy to protáhnout, to jsem na to zvědavej...), poradíte někdo, co za relé mám shánět? V GES mi nic neporadili...
Díky moc za případné odpovědi!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
- Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice
k té trojce. ty připojuješ DO k centrálu tudíž to není origo. DO. dává impuls buď zamknout nebo odemknout. a do dálky už nejde impuls zda je odemknuto nebo ne. tudíž dálka. si pamatuje jaký byl poslední příkaz.a čeká na opačný.
jak je označená jednotka Centrálu. návod zde je pro ZKE IV.
tudíž jestli máš jinou jednotku, barvy a osazení i ovládání se mohou lišit
jak je označená jednotka Centrálu. návod zde je pro ZKE IV.
tudíž jestli máš jinou jednotku, barvy a osazení i ovládání se mohou lišit
noMemfis píše:k té trojce. ty připojuješ DO k centrálu tudíž to není origo. DO. dává impuls buď zamknout nebo odemknout. a do dálky už nejde impuls zda je odemknuto nebo ne. tudíž dálka. si pamatuje jaký byl poslední příkaz.a čeká na opačný.
jak je označená jednotka Centrálu. návod zde je pro ZKE IV.
tudíž jestli máš jinou jednotku, barvy a osazení i ovládání se mohou lišit
Aha, no tak to pak je v pořádku, to mě nenapadlo, že to takto funguje. čekal jsem, že jednotka DO pošle impuls bez ohledu na to, jestli je zamčeno nebo odemčeno, ale také bez ohledu na to, jaký byl poslední signál, tedy že když dám "odemknout", tak jí nebude zajímat, co jsem dával naposled, ale prostě odemkne

Jinak mám ZKE IV a stejnou jednotku DO, dělal jsem to podle toho návodu, vše barevně sedělo, jen ten konektor byl místo žlutého fialový. I ty piny seděly (zatím jsem teda nevyřešit ten doublelock, ale to bude asi fakt špatný kontakt), akorát mě překvapilo, že bylla obsazená ta čtyřka...
Potreboval bych radu co s dojezdem oken... zapojeny to mam pres relatko na +, diodu ve smeru od dalkacu k centralu, prodlouzenej impuls de az do jednotky ale okna se nezavrou. Teda zavrou, ale jenom kdyz po zamceni ten prodlouzenej impulz odpojim a zase pripojim, pak se normalne zavrou.. zkousel sem to pres zarovku a kdyz zmacknu cudl tak normalne bez bliknuti 20s sviti ale okna nic.. Nejvetsi haluz je ze kdyz zaviram normalne klicem v zamku tak se zarovka chova uplne stejne a okna se zavrou
wtf?
