Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 cabrio - pravé zadní kolo zalezlé více do podběhu
Ahoj, mám problém na svém 328i cabrio.
Pravé zadní kolo viditelně cca o 2 cm leze více do podběhu. Měl jsem na autě origo M-technik podvozek, tak jsem myslel že je pružina na jedné straně více unavená. Po výměně podvozku za nový problém nezmizel. Může to být špatné uložení zadního ramene či silenblok? Popř. děkuji za nějaké rady čím to může být.
Pravé zadní kolo viditelně cca o 2 cm leze více do podběhu. Měl jsem na autě origo M-technik podvozek, tak jsem myslel že je pružina na jedné straně více unavená. Po výměně podvozku za nový problém nezmizel. Může to být špatné uložení zadního ramene či silenblok? Popř. děkuji za nějaké rady čím to může být.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
silač ee, tam nemá co být tak špatně, aby to hodilo na výšce, hele, měnil jsi něco na te napravě ? napada mě ještě taková blbost, jak jsi utahoval třeba ramena k napravnici, může se stát, jak je utahneš, kdy je kolo ve vzduchu a pak to pustíš na zem, jedna strana slaběji utažena se může v tom uchycení potočit a je to ok, ale silněji utačené siláče se nepootočí a vznikne tam napětí a působí to jako by odpor proti propružení...
Na zadní nápravě kromě tlumiče a pružiny jsem nic neměnil, ani měněno nebylo. Tzn. vše ostatní je asi origo - původní.noname píše:silač ee, tam nemá co být tak špatně, aby to hodilo na výšce, hele, měnil jsi něco na te napravě ? napada mě ještě taková blbost, jak jsi utahoval třeba ramena k napravnici, může se stát, jak je utahneš, kdy je kolo ve vzduchu a pak to pustíš na zem, jedna strana slaběji utažena se může v tom uchycení potočit a je to ok, ale silněji utačené siláče se nepootočí a vznikne tam napětí a působí to jako by odpor proti propružení...