Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Oprava řazení E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Koule
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 29.07.2011 00:00

#1 Příspěvek od Koule »

Ahoj pánové vím že tento problém už se zde řešil mnohokrát,alet oco potřebuji vědět jsem se nedočetl a to: Mám problém s tím že se mi řadící páka nevrací po zařazení 5. rychlostního stupně zpět do polohy neutrálu, a tak jsem si našel postup výměny určitých dílů, které toto způsobují. U motoru 330i http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=23&fg=15 jsou to díly č.12, 14 a 16, které je potřeba buďto rozhýbat nebo vyměnit a dále díly č.9 (segerovy podložky) a díly č.10 (zátky, pod kterými jsou zmíněné zatuhlé válečky), z toho je mi jasné že bych musel koupi 3ks dílů č.9 a 3ks dílů č.10. Ovšem můj motor je 320Ci a po zadání vinkódu mi vyjede tato převodová skříň http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=23&fg=15 , z čehož bych usoudil že potřebuji díly č.6 a 7 z tohoto diagramu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15 (pokud mluvím o zátkách a segerových podložkách) a kolik jich je třeba koupit, jestli jako podle 330i 3ks + 3ks, nebo dle diagramu 1ks +1ks. Nebo potřebuji některý díl z tohoto diagramu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15 ? [url][/url][url]Děkuji moc za odpovědi a rady už jsem se do toho zamotal že nevim jak z toho ven každopádně mě tlačí čas a potřebuju to vyřešit co nejdříve a zaroveň s výměno spojky tak moc děkuju[/url]
Koule
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 29.07.2011 00:00

#2 Příspěvek od Koule »

Nikdo ??????
Koule
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 29.07.2011 00:00

#3 Příspěvek od Koule »

DÍK ZA RADY, KLUCÍ
Beefeater-64
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 21.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od Beefeater-64 »

Dle tohoto bych doporučil koupit 9,10,11,12 a 2x 7 a 6
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#5 Příspěvek od Jaris330D »

Taky mně to blbne, to je u E46tek normální dětská nemoc. Naučil jsem se s tím jezdit a přestal jsem to řešit. Protože se mně nevrací jen, když je to studené, ale po zahřátí to zase šlape. Takhle aspoň poznám, že je motor prohřátý.
ya2mm Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 49
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ya2mm Člen Klubu »

bylo by dobrý si fyzicky zjistit jakou převodovku a autě máš, tzn. podívat se přímo pod autem na ty krytky, kolik jich tam je a podle toho nakupovat díly...
každopádně při jejich výměně musí převodovka ven z auta
Koule
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 29.07.2011 00:00

#7 Příspěvek od Koule »

n oto bych se rád koukl ale ty zátky s válečkama jsou zvrchu na převodovce, takže jsem to objedna a taky se mi to nevrací jen studený ale když už budu dělat spojku tak to rovnou udělám, nejsou to žádný velký sumy , nějaký díly už mam objednaný , pak sem hodim který až to přijde
Koule
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 29.07.2011 00:00

#8 Příspěvek od Koule »

Tak dobrý, všechno vyřešený :D
Odpovědět