Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e46 tři závady

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mates_ »

zdravím, mám e46 320D touring, mám ho týden :oops:

potřeboval bych trochu poradit...1. problém je že mi na autě funguje jen dálkové odemykání a když strčím klíč do zámku (řidičovi dveře - ostatní zámky nemají) tak sním volně bez odporu otáčím a nic to nědělá, tak jsem si řekl že tam bude něco ulomeného v mechanismech či táhlech a nebo je celý zámek ko??

další věc... když jedu tak auto někdy táhne jak má a někdy třeba táhlý kopec jakoby ztratí sílů.. řešil jsem to s borcem co prodává díly a ten mi říkal že buď regulace turba, nebo zásobník tlaku a nebo turbo samo bude ko... tak nevím... mě přijde že to je stejný jako když jsem mě na 200sx bow a ten byl špatně seřízený a propouštěl tlak a ten unikal a turbo pak nemělo takový efekt a přetáčelo se..

a další problém při záběru v nízkých otáčkách mi někdy bouchalo cosi do tunelu, řekl jsem si kardan -uložení... a taky jo a oběhdal jsem si uložení kardanu, přišlo mi přední a včera jsem to odkrytoval a samozřejmě je ko to zadní... kardan jsem si poznačil baych ho pak složil stejně kuli vyvážení, ale popravdě jsem to prohlížel a jak vůbec jde ten kardan rozdělat a z něj pak ty ložiska??? ( uložení) díky za rady :wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

K tomu bodu 1. Možná si to původní majitel posichroval, aby to nešlo otevřít planžetou nebo trhákem
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mates_ »

to si nemyslím, protože on to byl čistě laik a říkal že prostě jednoho dne se to pokazilo - ten zámek a od tý doby to čekoval jen klíčem na D.O.
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mates_ »

tak uložení kardanu vyměněno... díky za rady...akorád jak jsem rasoval ven ten šusplech a pak zpět tak mi někde o kardan škrtá ,tak to ještě musím "čeknout"


ostatní Errory zůstávají
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mates_ »

k tomu tahu auta nikdo nic nemá?
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1745
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#6 Příspěvek od paca »

zkus na http://e46.bmwklub.cz tam kluci často řeší problémy s 320d, obzválšť se 100kw :wink:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#7 Příspěvek od pragdejf »

no zamek se zmrvil tak, ze se ho nekdo snazil lousknout. u tohjo pochopitelne majitel nebyl, takze to podle nej vzniklo najednou. rozebrat zamek a zjistit, co je spatne.
3kutas
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pon 23.05.2011 00:00

#8 Příspěvek od 3kutas »

matess píše:k tomu tahu auta nikdo nic nemá?
Určitě se jedná o problém podtlakové regulace turba. Běžná závada.
Co bych ti poradil, prohoď čídlo u EGR ventilu a dej ho k turbu a naopak. Pokavať máš zaslelepný EGR ventil, to čidlo tam je vlastně na oko u EGR. Kdyby sis chtěl čidlo sehnat nový, vyrábí ho firma Pierburg a není to zrovna levná záležitost. Moje řešení: sehnat z bouračky a vyžadonit si čidlo od EGR ventilu-bude podstatně míň unavené.
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mates_ »

počkejm, abych to správně pochopil, EGR je propojenej s podtlakem turba a je tam nějaké čidlo?? a to samé čidlo je i u turba v té regulaci?? nebo sem lempl a uplně jsem to nepobral?? mam toho nyní mraky a ještě jsem ani neoddekloval motor abych si prohlédl jak to tam jest dělané...


další věc co se chci zeptat ,začalo mi vzadu pískat brzdy, nejsem si jist která strana, ale na jedné straně mi chybí takový ten napružený plech, jak jakoby aretuje brzdič oproti třmenu jestli mi se správně vyjadřuji... je možné že to je tím?? destičky jsou skoro nové a brzdy se nehřejí co sem to osahával..


plech viz foto

Obrázek


a ještě doplním ohledně zámku - není nikterak poškozen, dokonce ani ta klopka proti vodě a nečistotám není poničená, pouze se volně otáčí, i zoubky sou slyšet jak zapadají do klíče...
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#10 Příspěvek od all »

3kutas píše: Určitě se jedná o problém podtlakové regulace turba. Běžná závada.
Co bych ti poradil, prohoď čídlo u EGR ventilu a dej ho k turbu a naopak. Pokavať máš zaslelepný EGR ventil, to čidlo tam je vlastně na oko u EGR. Kdyby sis chtěl čidlo sehnat nový, vyrábí ho firma Pierburg a není to zrovna levná záležitost. Moje řešení: sehnat z bouračky a vyžadonit si čidlo od EGR ventilu-bude podstatně míň unavené.
tak sem to musel přečíst asi 50x než sem pochopil co to vlastně píšeš :-)
Není to čidlo ale solenoid (ventil) ..... vede tam 12v a sepne podtlak do výstupní hadičky....

Ano, je to jak píšeš, pokud máš odpojený EGR tak tam nepotřebuješ ten ventil..... (potřebuješ ho mít zapojený jen na ele. konektor aby ti jednotka nehlásila chybu solenoidu ;-) ale ten podtlak do nej zapojený mít nemusíš!
Ten ventil od EGR dáš místo ventilu na ovládání turba. Tím zjistíš zdali je to tím!

ps: může to být váha vzduchu, může to být palivové čerpadlo.... atd
vyhledej někoho zdatnějšího na diagostiku....
odkud si? vždy se tu někdo najde kdo ti s tím pomůže ;-)

add. ten plech na té brzdě být má! a věřím že může za to pískání!
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mates_ »

to já vím že ten plech tam být má :( ale kde ho mám sehnat??? jinak jsem z České Třebové - východní čechy
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#12 Příspěvek od all »

http://autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjh ... PWj9Y1/A==

celý odkaz zkopíruj, nevím zdali se to korektně otevře pouze po kliknutí
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od mates_ »

sakra... zrovna to nemají skladem :( a v elitu ani aftermarket to nemají, no musím se ještě zeptat v bmw, ale tam to bude stát nesmysl asi.. jinak díky moc za tip, a je tu tedy někdo zdatnější na bmw v pardubickém kraji??? :)
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#14 Příspěvek od all »

maj to skladem, můžeš to mít druhej den, nebo ti můžu sehnat jetou ....
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od mates_ »

takže ty plechy na brzdy jsem sehnal..


a byl jsem u známého a napíchnul jsem to na Gutamanna


nahlásilo to tyto závady :

101 - regulace plnícího tlaku

6 - systém zpětného vedení spalin

27 - vyhřívání chladící kapaliny


závady se podle diag. oběvují opakovaně , což je logické :)


co se z toho dá vyvodit?? nebo kam podívat?? :)

nasvědčuje to tedy opravdu asi na ten egr a na tu podtl. reg. turba pokud se nepletu že?
Odpovědět