Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Brzdové kotouče
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dá se to. Stačí sundat kolo a kouknout, případně šuplerou změřit tloušťku. 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Nechci zakládat nové téma, ale chtěl bych nové koutouče + desky na e36 323i, ale nemohu se rozhodnout zda vrtané Zimmerman nebo Brema Max destičkama Textar/FERODO DS2000. Co jsem našel v diskuzích, někomu vyhovují, někomu připadají na hovno oba typy. Oboje vychází +- stejně, chci aby brzdili a hlavně moc nešpinili.
Jaké máte vy?
Jaké doporučujete?
Případně jestli někdo umí nějakou pěknou cenu, ať mi pošle SZ s nabídkou
Díky
http://euro-dily.cz/aktualita/27-premio ... brembo-max
http://tuning-individual.cz/tuning/sect ... zimmermann
Jaké máte vy?
Jaké doporučujete?
Případně jestli někdo umí nějakou pěknou cenu, ať mi pošle SZ s nabídkou
Díky
http://euro-dily.cz/aktualita/27-premio ... brembo-max
http://tuning-individual.cz/tuning/sect ... zimmermann
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 403
- Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
- Bydliště: Plzeň, Kaznějov
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no ferodo DS 2000 se ani nedělaji , dělají se bud DS performance , nebo DS 2500 , a nebo DS 3000... jako otazkou je co vlastně od toho očekáváš a jakej máš vůbec rozpočet , protože DS destičky nejsou levná srandička
já osobně mám DS 3000 , ale ty do provozu uplně nedoporučuju , píská to jako kurva , špiní to kola až neuvěřitelným způsobem a taky si to rádo bere kotouč (když na zahřátých brzdách prudce brzdíš tak lítají jiskry hehe jak od prskavku ), ale brzdnej účinek je znatelně lepší a v normálním provozu mě nevyvadnou ... přešel jsem na ně proto protože jsem dal na rady místních a koupil si TRW desky , který mají sice dobrej nástup (efekt dobrých brzd) ale výdrž stojí uplně ZA HOVNO!!! ještě se mi nestalo aby sem desky přepálil tak aby se mi kouřilo od kol (pomalu nejezdim , ale aby smrděli desky ze 160 na 0 tak to mi na auto prostě nesmí... ) osobně bych ti doporučil v podstatě jakejkoliv kotouč a destičky DS 2500 , který jsou do civilu lepší , nešpiní tak kolo , ale píská to uplně hrozně , to je uši rvoucí
ale mě se to líbí hehe
pokud se rozhoduješ ve sféře normálním desek a kotučů , kup klidně zimmermany a destičky textary klidně
kola špinavý budou vždycky , když očekáváš nějakej brzdnej účinek , u vrtaných kotoučů kór
imho DS 3000 na e30 stojí 4200 pultovka ve kšeftě a DS 2500 3700,-
, takže to promysli
provnání TRW desek a DS 3000... už jen ta kovokeramická směs vypadá líp








provnání TRW desek a DS 3000... už jen ta kovokeramická směs vypadá líp


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Díky za info, po včerejším zjištování jsem se nakonec rozhodl pro Bremba Max( prý špiní méně než Zimmer, jinak kvalita je prý +- stejná) jen ty desky mě trápí. Matty máš pravdu
myslel sem DS2500, jak sám řikáš DS3000 moc pískají. Ale zas mě u DS odrazuje to žraní kotoučů, kor když prý ty Maxy celkem mizí. K Maxum mi bylo doporučeno něco měkčího jako TRW nebo Textar..., ale už z toho začínám jalovej.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no jako liborM ma tedka ds2500,a piska to taky jako prase az je to fakt otravny trebas ve meste...pokud se bavime o smesich ktery opravdu funguji tak budou piskat,spinit kola,a hlavne zrat kotouc...jako ja neresim na tricu vubec nejaky sportovni kotouce pac takovy neexistuji,jediny cemu bych veril budou asi OMP a nebo EBC,Tam by ta smes mela byt o cosi tvrdsi... Zalezi jakej ses "zavodnik",pro vetsinu lidi staci normal brzdy a smakuji si jak to funguje ale po trech ostrych brzdeni je najednou pedal jako blato,coz u ds ferodo se mi nestalo a peadal ma stalej chod i po par kolech+na+okruhu...je+to+jen+o+tom+co+od+toho+chces+a+co+jsi+ochotnej+trpet
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jednoduchý, chci aby to brzdilo za studena i tepla + moc nešpinilo, jelikož teď se mi stává, že ráno vyleštim límce a večer už jsou na nich tupky , moc závodník nejsem, ale občas se rád projedu. V úterý sem 2x prudce brzdil během chvilky z 200 na 80 a podruhé už to nebylo nic moc. Ty DSka budou asi na mě moc tvrdé, raději budu měnit častěji desky, než kotouče a desky 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jako desky budou spinit vzdycky,pak ti udelam nekdy foto jak vypadaji limce po jednom dni s ferodama...cerny jako saze,po kazde jizde to cistim,ale 2500 spini min...v tvem pripade bych koupil klidne obyc kotouce hladky trebas ate,nebo brembo obyc,desky textar nebo juridy (juridy s prisadou kovu jsou tez velice gut! ) a za rozdil usetrenych penez investuj do neceho potrebnyho...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
TRW a Ate sice nešpiní, ale taky nebrzdí a TRW je největší šit,co sem na autě měl. Na první pohed to brzdí líp jak ATE ale snadno je přehřeješ a párkrát ostřeji zabrzdíš auto přestane skoro brzdit.
Když už tak ATE pro normální jezždění a s Textary zkušenost nemám.
Řekl bych kompromis budou Juridy s přídavkem kovu. Martin je má na M5 e34 a myslím, že je maximálně spokojenej.
DS2500 pískají jak svina, přirovnal bych to zastavujícímu vlaku na nádraží a to nepřeháním. Ale brzdí pekelně.
Když už tak ATE pro normální jezždění a s Textary zkušenost nemám.
Řekl bych kompromis budou Juridy s přídavkem kovu. Martin je má na M5 e34 a myslím, že je maximálně spokojenej.
DS2500 pískají jak svina, přirovnal bych to zastavujícímu vlaku na nádraží a to nepřeháním. Ale brzdí pekelně.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q