Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
samosvor
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
kus za kus ti padne jen origo 3.15 převod , jinak je potřeba si poskládat jinej prevod do 36tkovýho obalu , sehnat stredni obal z e30/e34 trebas prevod 3.64 bude už poměrně akčnější
určitě ti tu nekdo rekne 3.45 z origo 2.0 za pouziti slabsich poloos... nedoporucuju 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
a neznáš někoho komu bych dal diff a on poskládal a upravil poměr,dělá to tu někdo?MattyX píše:kus za kus ti padne jen origo 3.15 převod , jinak je potřeba si poskládat jinej prevod do 36tkovýho obalu , sehnat stredni obal z e30/e34 trebas prevod 3.64 bude už poměrně akčnějšíurčitě ti tu nekdo rekne 3.45 z origo 2.0 za pouziti slabsich poloos... nedoporucuju
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ano , staci dat slabší poloosy z 2.0 , a difec pak lzepoužít 3.45... bohužel jeho životnost počítáš v motohodinách počítáš na prstech
je to prostě malej obal , a slabý poloosy ... ono to nejakej čas vydrží , pak se ti difec rozezvoní jak v něm začne jebat , poloosy vymačkaný a seš tam kdes byl
pokud chceš do e36tky difec s kratším poměrem tak prostě ti nic jiného než stavba svého nezbývá ... je to poměrně drahej špás , a taky ne každej to umí 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
on ten člověk psal že to pasuje na seriovy poloosy ale když řikáš že to nevydrží...a na kolik tak zhruba přestavba vyjde a kdo ji dělá?díkMattyX píše:ano , staci dat slabší poloosy z 2.0 , a difec pak lzepoužít 3.45... bohužel jeho životnost počítáš v motohodinách počítáš na prstechje to prostě malej obal , a slabý poloosy ... ono to nejakej čas vydrží , pak se ti difec rozezvoní jak v něm začne jebat , poloosy vymačkaný a seš tam kdes byl
pokud chceš do e36tky difec s kratším poměrem tak prostě ti nic jiného než stavba svého nezbývá ... je to poměrně drahej špás , a taky ne každej to umí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
kupovat dneska svor je dost riziko, kor s 325 nebo m3, pro obrázek jeden koknkrétní příklad: celý svorný dif z auta 325 nevím jak vypadalo 6000,- asi dead...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložku
překvapivě náklady nebudou v některých případech moc rozdílné a mám klid...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložku

kdo teda dělá repase a kolik se tak zhruba pohybují cenyu repasů?noname píše:kupovat dneska svor je dost riziko, kor s 325 nebo m3, pro obrázek jeden koknkrétní příklad: celý svorný dif z auta 325 nevím jak vypadalo 6000,- asi dead...
svorná vložka nic moc uvnitř vyběhané, lamely na výměnu nebo repas průměr 2000,- převod uplně sežvýkaný KO, sehnání nového difu 1000,- s dobrým převodem ? nebo použit svůj i s klecí, nutná výměna alespoň ložisek u unašečů, když valečky ze svoru jdou na cizí lůžko, nebo si komplet postavit nový dif se všemi 4 mi ložisky, guferami a převodem, když mám třeba méně vyhovujcí 2,93 dif. Samo někdo koupí dif a neřeší to, ale takový nástroj byl použáván většinou pro prásárnu a cena mnohdy neodpovídá stavu, tím chci říct, že pokud mám zachovalý dif s vyhovujcím převodem, podival bych se na novou svornou vložkupřekvapivě náklady nebudou v některých případech moc rozdílné a mám klid...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ne seriove kazda 2.5 špéru neměla
svornost 25procent na obcasny blbnuti staci , vic bych radeji moc nedaval , pak se budes klouzat i kdyz se ti to moc hodit nebude , pak az to jednou trebas ve 130ti prezenes na najezdu na dalnici a dostaneš pěkně nečekaný bočando , tak z toho budeš mít pěkný bláto na hříšti 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
aha díky,a jak přesnmě poznam jestli má svor,někde sem se tu dočetl že podle nákyho štítku kde by mělo byt napano S?je to tak?MattyX píše:ne seriove kazda 2.5 špéru nemělasvornost 25procent na obcasny blbnuti staci , vic bych radeji moc nedaval , pak se budes klouzat i kdyz se ti to moc hodit nebude , pak az to jednou trebas ve 130ti prezenes na najezdu na dalnici a dostaneš pěkně nečekaný bočando , tak z toho budeš mít pěkný bláto na hříšti
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa