Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
repase startéru
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
A o jakej motor jde ? Jako startér je v celku nesmrtelná věc když člověk netočí 10min v kuse
To by pak mohla bejt spálená kotva.
Ale opotřebovávají se uhlíky = startér pak už neotočí.
Záleží na tobě, ale zatím bych to neřešil pokud točí tak bude točit určitě dlouho. Když by si ho ale chtěl opravdu repasovat tak stačí koupit jen uhlíky, jde to poskládat krásně.
Viz tady dostaneš se k dílům 6-9 a 2. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25
Pokud ho budeš chtít rozebírat a repasovat, tak ho otevřeš vyndáš uhlíky ty samo vyměníš za nový, většinou jsou pájený k vinutím a k držáku uhlíků.
Na komutátoru rotoru jsou plošky ty odmasti lihem vyškrábni z mezírek mezi ploškama šmír a maz. Vyčisti si celej ten vnitřek a potom hřídele promaž. Jestli chceš udělat kontrolu vinutí rotoru tak budeš měřit ohmetrem jednotlivý plošky vedle sebe a musí být všude zhruba stejný odpor když tam bude větší rozdíl je už vinutí načnutý a když měřák bude ukazovat nekonečno nebo nic tak je to jedno vinutí vypálený. To by se projevovalo nepravidelným točením.
Pak k tomu dílu 2. Je v něm vratná pružina tak vystřelí jen jak ho povolíš. Ale vyndej ten pohyblivej magnet a namaž taky vazelínou.
Rase hotová
To by pak mohla bejt spálená kotva.
Ale opotřebovávají se uhlíky = startér pak už neotočí.
Záleží na tobě, ale zatím bych to neřešil pokud točí tak bude točit určitě dlouho. Když by si ho ale chtěl opravdu repasovat tak stačí koupit jen uhlíky, jde to poskládat krásně.
Viz tady dostaneš se k dílům 6-9 a 2. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25
Pokud ho budeš chtít rozebírat a repasovat, tak ho otevřeš vyndáš uhlíky ty samo vyměníš za nový, většinou jsou pájený k vinutím a k držáku uhlíků.
Na komutátoru rotoru jsou plošky ty odmasti lihem vyškrábni z mezírek mezi ploškama šmír a maz. Vyčisti si celej ten vnitřek a potom hřídele promaž. Jestli chceš udělat kontrolu vinutí rotoru tak budeš měřit ohmetrem jednotlivý plošky vedle sebe a musí být všude zhruba stejný odpor když tam bude větší rozdíl je už vinutí načnutý a když měřák bude ukazovat nekonečno nebo nic tak je to jedno vinutí vypálený. To by se projevovalo nepravidelným točením.
Pak k tomu dílu 2. Je v něm vratná pružina tak vystřelí jen jak ho povolíš. Ale vyndej ten pohyblivej magnet a namaž taky vazelínou.
Rase hotová
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak bylo by nejlepší je vyndat a vzít rovnou do obchodu pak se prodávají tady podle rozměrů http://www.startery-alternatory.cz/PavelJandak píše:jedná se o motor M43B18.Startér už mám venku, teď ho tedy jen rozebrat
Ještě se zeptám, kde a podle čeho koupit ty uhlíky a jiné potřebné věci do startéru?Nějaký e-shop?
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
