Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zdechající E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#1 Příspěvek od Dzejar »

Zdravím,

mám BMW ř.3 označením E46 rokem 2002, koupeno v CZ mnou od nova.
Auto má najetých nějakých 131tisíc km.
Označení na víku je 318i,ale je to ta silnější verze 105Kw / 145koní.
Ježděnené na 5W40 Castrol Magnatec.

Auto funguje krásně, servis si na něm dělám sám, spíž funguju u Mercedesu,ale o to nejde.

Auto už od nova někdy nechtělo naskočit a nebo chytlo a škubalo sebou - motor, několikrát na diagnostice v Renocaru, pokaždé nic nenašli a auto vrátili s tím, že je ok.Jenže po letošní zimě, nastala závada, kdy auto po dobu jízdy, pípne a samo zdechne.Rozsvítí se prokluz, kontrolka parkovací brzy je najednou oranžová, někdy si blikne i baterka a někdy i olej.Někdy vytáhnu klíček a na další start je to ok a někdy můžu takhle šaškovat třeba i 5krát než se něco s motorem začne dít.Zajel jsme tedy za kamarádem na diagnostiku a ta pravila senzor vačky A - nesmyslný signál a senzor vačky B - zpožděný signál apod.
Tak jsem neváhal, zašel do BMW a koupil oba senzory i s těsněním nové.Vyměnil jsem je zároven s olejem, filtrm vzduchu a kabinákem - jarní klasické úkony.Sednu do auta, auto chytlo krásně, jedu zhruba 20km, jindy by už auto dávno chcíplo a krása, jenže pak šup a zase pípne zdechne, nejede...zastavím u krajnice, nastartuje, jedu 100metrů a zase zdechne..A pak zase a pak zase...smázl jsem zase ty stejné chyby na diagnostice a vesele se jelo dál..zhruba těch 20km, než auto začlo zase zdechat.Dojel sem do garáže s kontrolkou prokluzu a oranžové parkovací brzdy a auto nechal být.

Napadá mě jen, když jsem vyměnil čidla, že se ukazují ty stejné hlášky na diagnostice..prodřená izolace kabelů? Spálená elektrika?

Nebo musí se tahle čidla nějak naprogramovat do řj? Něco v tom smyslu bylo psané jako příbal krabičky od BMW.

děkuji za pomoc,
Martin.
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#2 Příspěvek od davcer »

zdravim, mam e46 330i. Nevim v cem je problem v tvem aute, ale zkusil bych urcite zkontrolovat baterku, kabely u ni a ostatni. Me slaba baterka vyhazovala presne to same s kontrolkama. I barva rucky byla stejna, tak me napadlo jestli nebude taky problem nekde tam..ale nevim nic urcite...:)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#3 Příspěvek od Tompo »

Přesně tak, slabé napětí buď alternátoru nebo již baterie v tahu, pokud není nová...
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#4 Příspěvek od Dzejar »

Baterie je tuším tři roky stará a altík je původní.Prověřím, dám vědět.

Děkuji.
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#5 Příspěvek od Dzejar »

Baterka nová na zkoušku, auto dobíjí, není tam ani úbytek napětí, vše ok.

Odpojeno jedno čidlo,auto se chová uplně stejně.
Odpojená dvě čidla - svítí EML.
Odpojení jen druhého čidla, auto se chová stejně.

Co jsem mohl, prošel sem.Diagnostika ukazuje stále ty samé chyby.

Zdechání se čím dál víc zhoršuje.

Zítra putuje do Renocaru, at se ukážou kluci šikovní.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#6 Příspěvek od shade741 »

Baterka odskoušena jak? tím super hustospešlzátěžákem co mají na baterie? mě na KO baterku řekli že je super :D jendou mi baterie dělala to, že člověk nastartoval vpohodě jel určitou dobu vpohodě a pak to začlo, všechno zdechlo a nakonec i auto, stačio 10 min počkat a bterka zase jako nová :!: byl v ní nějaký zkrat či co, přesně nevím, ale ani altík to neutáhl, po výměně aku vše 100% ok
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#7 Příspěvek od Dzejar »

No zkusil sem tam baterku starou asi týden z druhýho auta.Kde vše funguje krásně, dokonce i větší Ah měla...
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#8 Příspěvek od Dzejar »

Auto odvezeno do Renocaru Brno, s tím že jak to bude možné, tak se na to podívají.

Je tam nějaký nástřel ceny a prý je v háji podávací čerpadlo, což se mi nezdá, to by pak auto přece nejelo pořád normálně.Uvidíme co vykoumají, pán byl docela nepříjemnej v 8.30 ráno,ale vzal to bez objednání, tak uvidíme.

:wink:
oskarr
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 18.04.2012 00:00

#9 Příspěvek od oskarr »

Ahoj pánové tak jak toto dopadlo? Mám tady podobný případ , auto jede jede najednou se rozsvítí kontrolky a zhasne motor , někdy jen zaškube a zůstane svítit prokluz a oranžový vykřičník .
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#10 Příspěvek od Dzejar »

No postup u konkrétního vozu, pro který byl tento topic založený není vcelku žádný.At se auto kupovalo nové v roce X nebo Y, člověk doufá ve schopnosti originálního servisu a nakonec je nemile překvapen.

Auto bylo přijato tuším 2., dnes máme 18. a stále se neví,co tomu je.Volají a píšou si smsky, jak holce za padesát, vyměnili řetěz, pumpu, svazky, udělali alternátor a Xkrát diagnostiku a stále nic.

Neschopnost tohoto servisu od začátku nabídnout náhradní vůz, přístup k zákazníkovi je opravdu strašný.

Ano, auto nebylo přijato jako objednané,ale například v Mercedesu to není vůbec žádný problém.Jsem zvědav, jaká bude konečná cena, jak a co se vlastně doopravdy vyměnilo a bojím se i toho, že si začnu dopisovat s Německou stranou.

V konečné fázi je auto stále v BMW renocar Brno, nepojízdné a doma vznikají potíže, čím dál častěji, jak si pujčovat auta, aby se dalo jezdit servisovat nemocniční techniku, kdy vyzvednout děti od babičky, ze školky apod.

Nehledě na to, že F10, která byla v plánu, se rozhodně nekoupí v Čr a servisovat se taktéž nebude to.Vstřícnost a příjemnost techniků, snad mimo prodej ND je strašný.Proč to ti lidi dělají?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#11 Příspěvek od Lucifer »

Autorizovaný servis ať už je kdekoliv je všude stejný. Jsou to jen výměnkáři dílu za nový. Jim je to jedno oni tam jsou v práci odmakaj hodiny a to je vše, jim na faktuře peníze nenaskakujou tak proč by to hrotili, vždyť čim víc je na faktuře tak tim líp pro ně budou mít prémie !

Dnes je hrozně velkej problém najít kvalitní servis s dobrým přístupem k zákazníkovi. Proto si raději všechno co zvládnu dělám sám.

Když si spočtu co mě na svym autě čeká za servis a do budoucna kolik tak cca bych zainvestoval do servisu auta tak se mi vyplatí spíš za ty peníze vybavit a koupit svojí dílnu se zvedákem a nářadím.
Dzejar
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#12 Příspěvek od Dzejar »

Je to tak, proto 7 let funguju jako mechanik ve volném času, především Mercedesů.Lidi mi jezdí z celé Čr a jsou rádi, že to má někdo jako koníčka a hlavně tomu rozumí.

Jednou se člověk rozhodne dát rodinné auto konkurenční značky do servisu aby se mělo hezky a pak to takhle dopadá.
oskarr
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 18.04.2012 00:00

#13 Příspěvek od oskarr »

Ahoj panove porad se nevi cim to bylo ??
motorsport
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: sob 31.03.2012 00:00

#14 Příspěvek od motorsport »

podivej se na volnobezny ventil tohle me delalo taky po vycisteni vse oka
Odpovědět