No jedna varianta kterou jsem viděl tak byla kus plechu s dírama a jeden chycený v závitu pro přítlačák a druhý v bloku, ale origo šrouby nejsou dost dlouhé a nechtělo se mi hledat jiné takže jsem použil svůj univerzální zajišťovač spojek z drátu.
Vezmeš izolovaný drát a provážeš s ním díry na šrouby přítlačáku a díry na obvodové šrouby na bloku. Není toho třeba moc stačí pár smyček, udrží to sakra hodně a šetrné to je maximálně.
Jo pak ještě jak mi tu někdo poradil tak pod startérem gumou vyložená díra do které vsuneš trn ale u dvouhmoty je to nedostupné protože díry na přítlačák nejdou skrz. U jednohmoty to asi půjde.
Středící trn na lamelu máš? jestli ne tak bych měl taky něco z říše urob si přípravek sám.
Ahoj lidi, tak gufera na převodovce jsou venku.Montáž už snad bude v pohodě.Zeptám se ale na jinou věc.Všiml jsem si, že převodovka je na vrchu mastná a zřejmě asi sákne v tom spoji.Dá se s tím něco dělat?Půlit se mi teda zrovna nechce.Díky moc
Jo,dá,přetěsnit.A nechápu proč pořád vymýšlíte nějaký zajištění setrváku??Na to je v bloku pod startérem díra a používá se aretační kolík,který se skrz tu díru zasune až do setrváku.
Šroub,nebo někdo používá 1/4 prodlužovací nástavec z goly.Doporučuju kvalitu,jinak se ohne...
Já nemazal,není to moc namáhaný třením a akorát to přitáhne prach k ložisku.
Ahoj lidi, tak jsem opět v nesnázích.Snažím se nasadit nové gufero na klikovku (strana převodovky).Sundal jsem celý ten hliníkový domek a gufero ven vytloukl a dal nové.Pod ten domek jsem dal nové těsnění a snažím se nasadit domek s guferem zpět, ale vůbec to nejde.To gufero je oproti tomu origo jinačí.Má pouze jeden břit a není tam žádné pérko, jako u toho origo, kde jsou břity 2.Objednal jsem toto gufero a myslel jsem, že to bude teda snažší za ty prachy: http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1 .Není mi jasná ta montážní objímka.Gufero bylo navlečeno pouze na plastovém kroužku.Foto viz.předchozí strana.Kam má vlastně směřovat ten břit?Směrem k motoru nebo k převodovce?Díky za rady
Podle fotky máš gufero samozřejmě nasazený dobře.To že tam není pérko je mi novinka,ale asi to maj ošéfovaný menším průměrem díry...a proto máš problém to nasadit.Prostě to zkoušej pod úhlem,nebál bych se použít sílu.A nebo nasaď do gufera zpět tu plastovou zátku a převlíkni to na ložisko přes ni,pokud teda odpovídá průměr zátky průměru ložiska,nebo je větší..
Tak už jsem zase chytřejší.Byl jsem se na to optat místního mechanika a bylo mi odpovězeno, že ty novější gufera už jsou bez pérka, ale mají menší životnost.Ten plastový kotouč, na kterém je vlastně to gufero navlíknuté, není kvůli převozu, jak mi bylo někde řečeno, ale slouží právě k nasazení na klikovku.Ten plast se nasadí na klikovku a to gufero se přez něj krásně přetáhne.Bohužel jsem to zjistil pozdě a gufero už nevypadá moc spolehlivě, tak musím dát nové a radši dám to s tím pérkem.Už kvůli montáži to bude snažší.
tak nové gufero klikovky namontované.Komplet spojka totéž a snad dobře vycentrovaná, takže zítra nasazení převodovky.Jen se zeptám, zda bude problém s nasazením startéru, když už budu mít převodovku na motoru.Moc místa tam totiž není, tak nevím, zda tam půjde dobře vsunout a zastrčit do převodovky.Startér jsem dal na konec na repas a nechce se mi na něj kvůli tomu čekat.Díky
Tak převodovka je na místě.Snad to tak dobře půjde i se startérem.Jen se chci zeptat, zda vadí, když mám tyč spojující řadičku s převodovkou na druhé straně?Díky za pomoc.
Tak to se už člověče ptáš na blbosti,ne...Není nic jednoduššího,než jí přehodit,pokud víš,že je obráceně..Jinak vliv by to mohlo mít tak maximálně na polohu řadičky.A startér jde nahodit s přidělanou převodovkou i na 6ti válu,kde je podstatně míň místa......
Tak auto už je komplet složené a čekám jen na ten startér.Zeptám se už asi tedy na poslední věc.Když jsem dával nový setrvák,přítlačák,lamelu a ložisko, tak musím nějak nastavovat spojku nebo se to vše děje automaticky?Párkrát jsem šlápl na spojkový pedál a vypadá to, že snad spojka funguje dobře, ale to se teprv uvidí.Díky moc