Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
airbox e36 rada
-
lukascahoun
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
lukascahoun
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
- Bydliště: Trutnov
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
já to mám na M52b20, měla to i moje M50b25, ale předchozí majitel ji zaslepil (spojil bez toho dílu co má bít v airboxu) a u kamaráda na M50b25TU sem to taky našel. Konec koncům nejednou jsem tady četl dotaz zrovna na tento díl...je to tu ve fóru určitě několikrát. Proto sám vím o co se jedná
Má to sloužit k vyhříváni klapky přes zimní období, aby nasávaní vlhký, studený vzduch počas krátké jízdy, než se zahřeje motorový prostor spolu s klapkou nezpůsobil, že ty zamrzne klapka v "tunelu"
Že to mají snad všechny modely jsem hodil do placu, aby se ozvali lidi co to nemají. Protože jsem to tu četl už několikrát, že někdo likvidoval box a netušil co s tím
Má to sloužit k vyhříváni klapky přes zimní období, aby nasávaní vlhký, studený vzduch počas krátké jízdy, než se zahřeje motorový prostor spolu s klapkou nezpůsobil, že ty zamrzne klapka v "tunelu"
Že to mají snad všechny modely jsem hodil do placu, aby se ozvali lidi co to nemají. Protože jsem to tu četl už několikrát, že někdo likvidoval box a netušil co s tím
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Tak přesně toto tam mám taky.
To v tom airboxu je termostat a ovládá se podle teplýho a studenýho vzduchu nasávaného do motoru.
Je to vyhřívání klapky kvůli jak tu bylo zminováno zimním podmínkám aby nezamrzala škrtící klapka.
Jelikož jsem zjístil že i v letních vysokých teplotách při zahřátým motoru na provozní teplotu na klapce neudržím prst jak je horká, tak jsem od tohoto termostatu vzduchu odpojil hadice od klapky jsem taky odpojil hadice spojil ty hadice redukcí dohromady aby v těch hadicích kolovala aspon voda okolo motoru >tzv. spojil jsem hadici která jde zespodu chladiče s hadicí která jde pod sáním z hlavy váců. Když odděláte airbox tak to všechno uvidíte, takhle to popisovat je za trest.
Tím pádem mně zbyla jedna hadice kterou jsem vytáhl a obešel tím okruh škrtící klapky i toho termostatu. Na klapce jsem vývody zaslepil aby se tam neprášilo.
Nepotřebuju aby mi šel do sání teplej vzduch akorád to škodí a mín jede 4°C = 1% výkonu.
v zimě jsem nepocitoval žádný problémy.
Jinak udělejte si to jak chcete já to mám takto.
Jarda
To v tom airboxu je termostat a ovládá se podle teplýho a studenýho vzduchu nasávaného do motoru.
Je to vyhřívání klapky kvůli jak tu bylo zminováno zimním podmínkám aby nezamrzala škrtící klapka.
Jelikož jsem zjístil že i v letních vysokých teplotách při zahřátým motoru na provozní teplotu na klapce neudržím prst jak je horká, tak jsem od tohoto termostatu vzduchu odpojil hadice od klapky jsem taky odpojil hadice spojil ty hadice redukcí dohromady aby v těch hadicích kolovala aspon voda okolo motoru >tzv. spojil jsem hadici která jde zespodu chladiče s hadicí která jde pod sáním z hlavy váců. Když odděláte airbox tak to všechno uvidíte, takhle to popisovat je za trest.
Tím pádem mně zbyla jedna hadice kterou jsem vytáhl a obešel tím okruh škrtící klapky i toho termostatu. Na klapce jsem vývody zaslepil aby se tam neprášilo.
Nepotřebuju aby mi šel do sání teplej vzduch akorád to škodí a mín jede 4°C = 1% výkonu.
v zimě jsem nepocitoval žádný problémy.
Jinak udělejte si to jak chcete já to mám takto.
Jarda

