Zdravim chci se zeptat na vase nazory na tento model:) ja o tom cetl same kladne informace:) ze je to skoro vykone jako 2litr, bude to moje druhe auto, do bmw jsem uplne zamilovanej uz od mala. Koukal jsem po nemeckych webech a slusny stav okolo 1000 az 1500 euro coz je prijatelna cena pro me.
ze začátku mi to stačilo, ale ted stejně lituju, že jsem rovnou nekoupil nějakou R6 (ne teda zrovna 2.0 ) a spotřeba taky není malá... ještě když na to hodíš nějaký široký hlíny, tak to žádná raketa nebude, 103Kw má dneska každej rodinnej kočár.
Už ho nějaký ten rok mám... raketa to není, ale pomalé také ne, ve 150 to ještě celkem zrychluje i do kopce.
Znovu bych si ho nekoupil z jiného důvodu - je to čtyřválec. Pocit z 6-válce je stokrát lepší a spotřeba ve srovnání s 323i a 328i je podobná. Jiný problém s ním nemám.
Na druhou stranu, auta s těmito motory budou nejspíš za dvojnásobné ceny. (když jsem ho kupoval já, znamenalo to rozdíl 70 tisíc, dnes to bude nejspíš znamenat 20-30 tisíc, takže bych to neřešil)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Isko mám 3 roky a je to bezproblémů. Jen bacha na to že si to kupujou mladý kluci( stejně jako já v 19ti ) A děsně je honěj jelikož v nízkých otáčkách to zkrátka nejede takže ať tam hlavně nic neklape vše jsou to drahé záležitosti. Rozvody mi začaly cvakat a pak se rozsypalo vidítko cca.12000kč, hydroštěly 16x cca 500kč . Jinak si myslím že to jede celkem pěkně moc to neváží a coupe s lýmcema vypadá v m paketu úžasně . Jinak spotřeba kolem 8l/100km a má i pěknej zvuk s rozumným výfukem.
Já mám taky iso jsem celkem spokojenej, je pravda, že to jede pěkně až ve všších otáčkách, jezdím s průměrnou spotřebou 7,5 což taky docela de. Ale r6 je r6, mám to stejně na balení holek a těm je jedno co je pod kapotou
jo diky za kladny info a rady:) tak za 14dni prijdou prachy a hura slitavat weby a koukat po bavech:) jj je jasny ze to bude tahnout pri vysich otackach:) a jak to je s pojistkou? to se pojistuje jako 1.9tka nebo 1.8?
Motor M42 před faceliftem jako 1.8 a motor M44 po faceliftu jako 1.9
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
tak ja chci zatim jen todl a az se najde naka lepsi prace tak E46 M3 ale to si jeste pockam:) zatim si udelam tohle isko:) vykon 140koni mi staci nejsem zadnej zavodnik:) a na kundy to staci jak tady rikali kluci
Ale aspoň se v nějakém šestiválci projeď, ať děláš informované rozhodnutí.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
to uz jsem jel:) ridil jsem 535 a 550 je to uplne neco jinyho ale se svoji vejplatou to nejsem schopnej zivit tak abych si mohl uzivat dal a ne davat vejplatu jen za beno a pojistku:D takze zatim 1.8is )
Jenže 323i bude žrát stejně a rozdíl v pojistce bude za rok pár stovek. A tím co jsem psal jsem myslel aby ses svezl v E36 se šestiválcem, pětka je jiná, protože to je pětka.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé