Ještě bych mohl doplnit, že při točení volantem u zvedlého auta a vypnutém motoru jde jedna polovina lehce a když se dostanu za střed (kola rovně) tak druhá půlka jde o poznání tužšeji, takto je to střídavě na obě strany. Přijde mi to zvláštní, má to tak dělat? Podle mého by mělo jít točení stále stejně, vždyť kapalina se přelevé z jedné komory do druhé, to by pak naznačovalo, že je tam vzduch?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36: Kvičení při zatačení doprava, zvláštní chod řízení
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Už delší dobu mám na autě problémek spojený s řízením resp. prudším zatočení doprava. Problém se projevuje jen při parkování nebo prudkém zatočení tedy jen když je skoro plný rejd doprava, doleva to nedělá. Předem upozorňuji, že nejde o známé ševelení spojené s plným vytočením volantu až na doraz, ale zvuk se objevuje již kus před dorazem a přirovnal bych jej k otěru dvou gumových ploch o sebe. První co mě napadlo tak bylo horní uložení, ale při zvednutí auta a otáčením řízení jde zvuk někde od samotného řízení a z venku to zní jako hlasitěji se přelevající servo kapalina, ale jen v tom rozsahu skoro plného rejdu doprava tedy i při točení volantem tam a i při točení nazpět. Kapalina je po horní risku, pro jistotu jsem malé množství ještě odsál, okruh sem zkoušel otáčením odvzdušňovat jak bez motoru tak za chodu, ale dělá to furt. Nějaké nápady? Díky
Ještě bych mohl doplnit, že při točení volantem u zvedlého auta a vypnutém motoru jde jedna polovina lehce a když se dostanu za střed (kola rovně) tak druhá půlka jde o poznání tužšeji, takto je to střídavě na obě strany. Přijde mi to zvláštní, má to tak dělat? Podle mého by mělo jít točení stále stejně, vždyť kapalina se přelevé z jedné komory do druhé, to by pak naznačovalo, že je tam vzduch?
Ovšem při zapnutém motoru jde zatáčet stále stejnou silou, tak to by to zas vyvracelo. V létě sem měl celý systém vypuštěný, ale pak fungovalo vše v naprostém pořádku, až někdy v zimě se ozvalo kvičení popsané výše.
Ještě bych mohl doplnit, že při točení volantem u zvedlého auta a vypnutém motoru jde jedna polovina lehce a když se dostanu za střed (kola rovně) tak druhá půlka jde o poznání tužšeji, takto je to střídavě na obě strany. Přijde mi to zvláštní, má to tak dělat? Podle mého by mělo jít točení stále stejně, vždyť kapalina se přelevé z jedné komory do druhé, to by pak naznačovalo, že je tam vzduch?
-
CybreX
- Registrovaný
- Příspěvky: 179
- Registrován: stř 01.10.2008 00:00
- Bydliště: Uherskohradišťsko
- Klubové ID: 2569
- Kontaktovat uživatele:
Když jsi měnil kapalinu v okruhu, dělal jsi i nějaký výplach prostředkem na to určeným a pak olej vypustil a dal nový?
Mě servo kňučelo, když jsem řízl nějakou prudkou zatáčku, po zastavení a točení volantu na místě klidně i s kolama skoro rovně si servo nějakou chvilku stěžovalo.
Hodil jsem auto na zvedák, nalel čistící kapalinu, vrtěl volantem cca 20 minut do zblbnutí a pak v ovzdušňovací poloze kapalinu za chodu postupně odčerpával a napouštěl novou.
Mě servo kňučelo, když jsem řízl nějakou prudkou zatáčku, po zastavení a točení volantu na místě klidně i s kolama skoro rovně si servo nějakou chvilku stěžovalo.
Hodil jsem auto na zvedák, nalel čistící kapalinu, vrtěl volantem cca 20 minut do zblbnutí a pak v ovzdušňovací poloze kapalinu za chodu postupně odčerpával a napouštěl novou.
