Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Trimack
Registrovaný
Příspěvky: 33 Registrován: pon 15.08.2011 00:00
Klubové ID: 2838
#1
Příspěvek
od Trimack » pon 30.01.2012 13:34
Ahoj, nedavno jsem se zarazil, kdyz jsem koukal na otackomer a na neutral tam byla cca 700-800 otacek. Nevim, kolik je normalni, ale zda se mi to hodne. Mam E46 320i M54. Kolik mate vy s jakym motorem?
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378 Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od FiliposII » pon 30.01.2012 14:07
E36 M50B25 - cca 572 ot/min (měřeno na emisích)
petelin
Registrovaný
Příspěvky: 141 Registrován: stř 21.04.2010 00:00
Bydliště: Karviná
#3
Příspěvek
od petelin » pon 30.01.2012 15:19
e36 M43b16 - 803 ot/min (měřeno na emisích)
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564 Registrován: pát 13.08.2010 00:00
#4
Příspěvek
od c4mel » pon 30.01.2012 15:57
e36 323i někdy 800ot a někdy jen 600ot jak kdy
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574 Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Klubové ID: 1719
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od balda88 » pon 30.01.2012 16:57
e36 323i okolo 800 a když je motor pořádně zahřán spadne to na něco kolem 600
e92 325xi něco dopodného jako e36 323i
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644 Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od icecold » pon 30.01.2012 17:17
M50B20TU 700 ot
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly . Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
ivezcordoba
Registrovaný
Příspěvky: 211 Registrován: stř 30.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1735
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od ivezcordoba » pon 30.01.2012 17:49
M52B20 emise změřeno 720ot/min (má být snad 700 - 800)
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511 Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst
#8
Příspěvek
od fizzer » pon 30.01.2012 19:36
M50B20 750 rpm, za jízdy 1000
- za studena 1000, za jízdy 1250
(proč je za jízdy vyšší volnoběh než po zastavení? dělá to víc lidem, nebo to mám zase rozbitý
)
BartakkMartinW
Registrovaný
Příspěvky: 131 Registrován: čtv 27.10.2011 00:00
Bydliště: Stary Plzenec
#9
Příspěvek
od BartakkMartinW » pon 30.01.2012 20:25
Ja mam za jizdy taky vyssi otacky asi aby byl motor lip pripravenej na akci:-)
petelin
Registrovaný
Příspěvky: 141 Registrován: stř 21.04.2010 00:00
Bydliště: Karviná
#10
Příspěvek
od petelin » pon 30.01.2012 21:18
fizzer píše: proč je za jízdy vyšší volnoběh než po zastavení? dělá to víc lidem, nebo to mám zase rozbitý
)
mám to uplně stejný, za jízdy kolem 1000ot +
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213 Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086
#11
Příspěvek
od Lucifer » pon 30.01.2012 22:35
M51 D25 TDS 765 naaměřený předepsaný 675-825
DWXak
Registrovaný
Příspěvky: 1162 Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 2927
#12
Příspěvek
od DWXak » pon 30.01.2012 23:27
Stejně jak fizzer, kolem 700-800... Spíš mě zajímá proč když stojím otáčky nehoupou, ale za jízdy krokem s vyřazenou rychlostí ano? To to mám zas rozbitý já
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171 Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha
#13
Příspěvek
od wiky69 » úte 31.01.2012 08:17
no jo vsichni to mame rozbity
Trimack
Registrovaný
Příspěvky: 33 Registrován: pon 15.08.2011 00:00
Klubové ID: 2838
#14
Příspěvek
od Trimack » pon 26.03.2012 23:36
Takze jsem byl na emisich a E46 M54B22 predepsane otacky 600-800, namerene 690
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701 Registrován: úte 24.02.2009 01:00
Klubové ID: 3159
#15
Příspěvek
od bmw335 » úte 27.03.2012 09:01
335i e92 600ot/min
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103 Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:
#16
Příspěvek
od Brody » úte 27.03.2012 15:23
Záleží na zahřátí motoru. Ale většinou kolem 700. A to i za jízdy tuším. 2,8ma v e36
metroken
Registrovaný
Příspěvky: 137 Registrován: čtv 16.02.2012 01:00
Bydliště: Matka měst
#17
Příspěvek
od metroken » úte 27.03.2012 16:02
e46 M54 700-800ot a za jízdy podobně...
dvoris
Registrovaný
Příspěvky: 45 Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: PŘEROV
#18
Příspěvek
od dvoris » ned 15.04.2012 17:23
M43 za tepla v klidu 800,za jízdy na neutrál 1000.Dokáže zde někdo tenhle "jev" vysvětlit?
Dojíždím na světla drží 1000,zastavím spadnou na 800,jakmile se auto jakkoliv pohne i bez kvaltu(třeba rozjezd z kopce)okamžitě se vrátí na 1000 ot/min.
JardaF
Registrovaný
Příspěvky: 139 Registrován: čtv 29.05.2008 00:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Klubové ID: 1575
#19
Příspěvek
od JardaF » pon 16.04.2012 12:40
dvoris píše: M43 za tepla v klidu 800,za jízdy na neutrál 1000.Dokáže zde někdo tenhle "jev" vysvětlit?
Dojíždím na světla drží 1000,zastavím spadnou na 800,jakmile se auto jakkoliv pohne i bez kvaltu(třeba rozjezd z kopce)okamžitě se vrátí na 1000 ot/min.
Na M43 s dojížděním na světla to mám to samé a neřeším to a z kopce nevyřaďuji brzdím motorem
dvoris
Registrovaný
Příspěvky: 45 Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: PŘEROV
#20
Příspěvek
od dvoris » pon 16.04.2012 21:09
JardaF píše: dvoris píše: M43 za tepla v klidu 800,za jízdy na neutrál 1000.Dokáže zde někdo tenhle "jev" vysvětlit?
Dojíždím na světla drží 1000,zastavím spadnou na 800,jakmile se auto jakkoliv pohne i bez kvaltu(třeba rozjezd z kopce)okamžitě se vrátí na 1000 ot/min.
Na M43 s dojížděním na světla to mám to samé a neřeším to a z kopce nevyřaďuji brzdím motorem
Jako zatím mě to taky nějak nebrání v provozu,ale hlodá mi to v hlavě co to způsobuje