Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 razantně zvýšená spotřeba

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

#21 Příspěvek od Crixallis »

ještě spolu s lambdama budu měnit děravý výfuk, takže věřím že tato kombinace zabere a "něco" se stane. každopádně podám zpětnou vazbu jak to dopadlo.
Stefca
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: sob 24.09.2011 00:00
Bydliště: Vrchlabí

#22 Příspěvek od Stefca »

Tak to tu trochu oživím asi se mi stala podobná věc ze dne na den o dva litry větší spotreba ekonometr skáče a kdž pustím plyn tak se zasekne asi na 5 litrech a tak 3 až 4 vteřiny trvá nez spadne na 0 a z vejfuku dost kouří a strašně to smrdí po benzínu. A taky bych rek že to skoro nemá zádnej výkon jinak jedná se o BMW E36 M52B20. Může to bejt lamdama??
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#23 Příspěvek od BMWIIIPower »

Stefca píše:Tak to tu trochu oživím asi se mi stala podobná věc ze dne na den o dva litry větší spotreba ekonometr skáče a kdž pustím plyn tak se zasekne asi na 5 litrech a tak 3 až 4 vteřiny trvá nez spadne na 0 a z vejfuku dost kouří a strašně to smrdí po benzínu. A taky bych rek že to skoro nemá zádnej výkon jinak jedná se o BMW E36 M52B20. Může to bejt lamdama??


Zkus odpojit potenciometr klapky a vyčistit volnoběžák.
Stefca
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: sob 24.09.2011 00:00
Bydliště: Vrchlabí

#24 Příspěvek od Stefca »

A kde najdu ten potenciometr klapky. Jo jinak volnobeh drží a otačky nehoupou.
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#25 Příspěvek od BMWIIIPower »

Je hned na klapce,vede k tomu konektor,ten odpoj za chodu a když se nic nezmění,je v háji,když zakolísá,může být v háji a když zdechne,je dobrej.Zkus jezdit s odpojeným a uvidíš.Jinak to může být samozřejmě víc věcí....Pohledej no...
Stefca
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: sob 24.09.2011 00:00
Bydliště: Vrchlabí

#26 Příspěvek od Stefca »

Jo tak zejtra to zkusím jinak mě celkem zaráží jak najednou zaclo hulit z výfuku a strašne to smrdí benzínem jak kdybych neměl vůbec kat a ještě ten výkonovej propad no zejtra pohledám a uvidím
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#27 Příspěvek od fizzer »

BMWIIIPower píše:Je hned na klapce,vede k tomu konektor,ten odpoj za chodu a když se nic nezmění,je v háji,když zakolísá,může být v háji a když zdechne,je dobrej.Zkus jezdit s odpojeným a uvidíš.Jinak to může být samozřejmě víc věcí....Pohledej no...


... když ho odpojím, tak se zvedne volnoběh na 1100... to znamená že je v pytli? Mám druhej a dělá to samý, takže je v pytli taky? :?:
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

#28 Příspěvek od Crixallis »

jinak k moji zvysene spotrebe, vymenil jsem palivak couvam z garaze a najednou louze jako pra*** - vlezl jsem zpatky pod auto, palivak a jeho pripojeni ok, ale ta zelezna trubka z nadrze do palivaku v jednom miste zrezla skrz naskrz, takovym zpusobem, ze jsem ji v klidu dvema prsty ulomil (normalne nejde pomalu ani klestema ustipnout). spotreba se lehce zlepsila a na ty lambdy porad jeste cekam, nemel jsem potrebne vybaveni :?
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od sa-tan666 »

trubka ti urezna poslednim drzaku pred fitrem ze?
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

#30 Příspěvek od Crixallis »

sa-tan666 píše:trubka ti urezna poslednim drzaku pred fitrem ze?


naprosto přesně, je to běžný problém 36ek ono o tom BMW ví, protože v současné době se těsně před filtr i za filtr prodává pouze 13 cm dlouhá hadička (díky bohu ji měl kamarád, u kterého jsem ten filtr dělal, v celkové délce 1m tak jsem si těch 15 čísel uřízl) otestováno a drží bezvadně :wink:
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#31 Příspěvek od BMWIIIPower »

... když ho odpojím, tak se zvedne volnoběh na 1100... to znamená že je v pytli? Mám druhej a dělá to samý, takže je v pytli taky? :?:[/quote]

S tím jsem se nesetkal,ale všechny komponenty spolupracují,váha,potenciometr,volnoběžák,čidlo teploty....Logicky mě napadá,že je o.k. a volnoběh je díky němu standardní...jakmile vypojíš,řj neví a řídí se ostatními údaji,který zjevně nejsou správný a volnoběh zvedne,takže je v pytli něco jinýho,nejspíš volnoběžák??
Mám 3 potenciometry,všechny stejný hodnoty dle multimetru,ale jen jeden je funkční...Poznám to tak,že při kickdownu v nízkých otáčkách auto zacuká,než se rozjede,neb řj nedostane signál,že se klapka plně otevřela a nenadávkuje benzín (pak už se to koriguje dle jiných hodnot,jako že chudá směs...takže to nakrmí).Když je nová,nebo právě vyčištěná váha,cuknutí se eliminuje,protože taková váha přesněji změří průtok vzduchu a řj nadávkuje benzín dle ní líp.Jak se časem váha špiní,cuknutí je opět citelnější....
Crixallis
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 26.06.2011 00:00
Bydliště: Praha-Západ

#32 Příspěvek od Crixallis »

jen se vrátím k tématu, proč jsem toto vlákno zakládal. vyměnil jsem konečně lambdy, a ano skutečně to bylo nima, z razantní spotřeby se stala normální spotřeba. žádný skákání aktuální spotřeby o 5 litrů a podobně, vše teď jede plynule. a při zrychlení to nevyletí na 38,8 litrů, ale na skvělých cca 20 l. takže jsem spokojenej (ono původní lambdy měly nalítáno 220 tis km, takže se není čemu divit) :D
Odpovědět