Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Negativní odklon kol - nováček
Zdravím..
Vlastním E36 316ičko.
Můj dotaz spočívá v tom co všechno musím vyměnit, když se mi dělá na zadních kolech negativní odklon .. na geometrii to bylo a je to uhlé docela dost (fotku z monitoru bohužel nemám).
Při jízdě se to nejeví nějak špatně a v zatáčkách to sedí, ale mám strach z toho aby to neudělalo nějak zle celé nápravě. (Pokud tu žvástám lajcké nesmysly, předem se omlouvám .. sem autař začátečník)
Pak ještě jedna věc.. Při jízdě nad 130 se mi občas rozkmitá řízení .. to bych soudil buď čepy nebo stabilizátory .. popř. čím jiným to ještě může být ? Vepředu geometrie sedí.
Vlastním E36 316ičko.
Můj dotaz spočívá v tom co všechno musím vyměnit, když se mi dělá na zadních kolech negativní odklon .. na geometrii to bylo a je to uhlé docela dost (fotku z monitoru bohužel nemám).
Při jízdě se to nejeví nějak špatně a v zatáčkách to sedí, ale mám strach z toho aby to neudělalo nějak zle celé nápravě. (Pokud tu žvástám lajcké nesmysly, předem se omlouvám .. sem autař začátečník)
Pak ještě jedna věc.. Při jízdě nad 130 se mi občas rozkmitá řízení .. to bych soudil buď čepy nebo stabilizátory .. popř. čím jiným to ještě může být ? Vepředu geometrie sedí.
Štelovací šrouby na odklony se rádi trhaj.Takže to většina servisů nechce štělovat pokud to nemáš rozhejbaný. Odklony na hovno na zadku má každej druhej bavor.Ničemu to nijak extra nevadí a líp to sedí.Samozdřejmě to platí v rozumné míře a né že máš takový Áčka že jezdíš po ráfkách.
Taky samo záleží jestli máš stadartní podvozek nebo snižovanej.
Taky samo záleží jestli máš stadartní podvozek nebo snižovanej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
když jsem měl ještě e36 toura, taky byli zadní kola taky malinko do A, daleko víc mě ale štvalo že auto poměrně dost sedělo, a to při standartních pružinách.. nejdříve jsem vyměnil pružiny za nové.. malinko to pomohlo, ale pořád jsem chtěl mít zadek malinko vejš.. nakonec jsem vyřešil podložkama pod pružinu, není to sice ideální z důvodu neodpružených hmot.. ale auto vypadalo daleko líp.. podložka byla ca 12-15mm silná.. zvýšení díky přepákování reálně o cca 30cm..
v mém případě byla pak zadní kola prakticky kolmo k silnici..
v mém případě byla pak zadní kola prakticky kolmo k silnici..
jak sem psal .. sem autař začátečník .. dřív sem jezdil akorát od 16cti na motorkách .. Motorku sem prodal a koupil bawce ..
Tlumiče sou o hodně tvrdší než přední .. to mě už taky napadlo .. Auto si trochu sedlo víc dolů zadkem, ale že by to způsobovalo driftění 1.6stky na suchém asfaltu ? ..
Na mokru to šlo utrhnout vždycky v některých zatáčkách, ale teď mi ustřeluje zadek skoro furt .. a při pravotočivých zatáčkách, které vynáší jakoby se ta pravá strana odlepovala od asfaltu ..
Nějak se mi to nezdá .. Hodím to v průběhu týdne na zvedák a mrknu na to příčné rameno .. díky za další radu
Tlumiče sou o hodně tvrdší než přední .. to mě už taky napadlo .. Auto si trochu sedlo víc dolů zadkem, ale že by to způsobovalo driftění 1.6stky na suchém asfaltu ? ..
Na mokru to šlo utrhnout vždycky v některých zatáčkách, ale teď mi ustřeluje zadek skoro furt .. a při pravotočivých zatáčkách, které vynáší jakoby se ta pravá strana odlepovala od asfaltu ..
Nějak se mi to nezdá .. Hodím to v průběhu týdne na zvedák a mrknu na to příčné rameno .. díky za další radu
