spaluje i při puštěném plynu ?
-
bboxxx
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 19.05.2010 00:00
Zdravím . Mám motor m 42. Z ničeho nic mi začal houpat volnoběh a to jen za tepla az skoro chcipne(zatim mi jeste uplne nechcipnul).Další věc která se děje zároveň ze pri jizde z kopce a uplne pustenem plynu ekonomer stale hlasi nejakou spotrebu asi kolem 5 ti litru . Jak by mohly spolu tyto dva problemy souviset ?? prosim o radu . v sani docela dost oleje .pŘI JIZDE NORMALNI STAV , NEJVICE VOLNOBEH HOUPE KDYZ STOJIM .
-
fizzer
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
- Bydliště: matka měst
-
beann
- Registrovaný
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon 19.03.2007 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1625
-
fizzer
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
- Bydliště: matka měst
-
beann
- Registrovaný
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon 19.03.2007 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1625
-
bboxxx
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 19.05.2010 00:00
Co je prosim TPS ?? kolisani otacek volnobehu jiz pri mirnem zahrati , zajimave ze to nedela hned za studena ...a s tim spojeny problem s tim palivem .. z mojich zkusenosti lambdy a vahy vzduchu jsou vzdy ok .. mohl by to delat olejovy separator ?? jinak souhlasim ze proste ř. jednotka nevi ze je plyn pusteny a dal sype palivo .. to by pak mohlo byt nejake cidlo . Zatim jsem to nerozebiral . ale pustim se do sani v co nejblizsi dobe
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
Nevim jestli to je i na M42, ale M40 měla spínač škrtící klapky, který sepnul když byl puštěnej plynovej pedál. Na starym autě jsem měl podobnej problém a klapka právě nedosedala na ten spínač a jednotka si tudíž myslela že je pořád pootevřená. Dalo se to tam nějak i naštelovat šroubem kam až má dosedat. Nevim ale jak to má M42... 
-
bboxxx
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 19.05.2010 00:00
tak to vypada ze tam to cidlo je odkaz : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 PART č. 5 to bude prvni věc po ktere se budu pidit, dekuji za tip 
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
TPS = throttle position sensor = čidlo polohy škrtící klapky
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
fizzer
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
- Bydliště: matka měst
-
beann
- Registrovaný
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon 19.03.2007 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1625
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
-
bboxxx
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 19.05.2010 00:00
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Mno, nevim jak moc to s tim souvisi.. ale mne ukazuje ekonomer bez seslapnuteho plynu 0, ale jednotka napojena pres OBD ukazuje spotrebu min. 3l, i kdyz neni seslapnuty plyn. Pritom za jizdy ukazuji obe v podstate podobne, ale pri vypoctu spotrebovaneho paliva po tankovani vychazi jako presnejsi ta jednotka pres OBD.
Motor nehoupe, jen v nadrzi je ted smes benzinu a E85. cca 3:2. Nevim jestli to muze mit vliv, kazdopadne budeme testovat lambda sondu (y).
Zajimave je, ze u jineho auta, provozovaneho na cisty E85 to take neukaze nulu pri jizde bez plynu (kolem 2l), ale u dalsich (diesely) to nulu ukaze...
Motor nehoupe, jen v nadrzi je ted smes benzinu a E85. cca 3:2. Nevim jestli to muze mit vliv, kazdopadne budeme testovat lambda sondu (y).
Zajimave je, ze u jineho auta, provozovaneho na cisty E85 to take neukaze nulu pri jizde bez plynu (kolem 2l), ale u dalsich (diesely) to nulu ukaze...
