libovka píše:Prosím tě zkoušel sis to třeba překládat??? Právě že to co máš napsané jako vyhřívání zámku jsou vyhřívané trysky.Tak tu netvrd že tam nejsou napsané.
Jasně je tam napsáno vyhřívané trysky, už jsem v tom zamotanej ... tak je to naopak. Tohle tam je, ale nemám tam napsaný výhřev zrcátek a ani ty zámky (teda mám jen jeden). Zrcátka 100% vyhřívané jsou ... Je teda zase fakt, že kdo ví co v tom roce 98 bylo ve standartu ... Vždyť je to FUCK
Tak já už fakt nevím co si o tobě mám myslet.Vyh.zrcátka tam jsou taky napsané.Přesně je tam napsáno - Vyhřívaná zrcátka a trysky ostřikovačů.
Jde o to že kuli takovejmhle tlachům pak vznikaj zbytečný fámy.Pak sem přesně vleze člověk ktere o BMW ví prd a přečte si tu co všechno nemá na svém autě za výbavu.Ke mě jezdí na servis lidi co si koupí BMW,první kam si vlezou je forum a čtou.A můžu ti říct že to co znich pak padá za věci tak z toho jsem zelenej.
To je taškařice v tom ETK, už jsem tam párkrát chybu v překladu viděl. Hoďte mi sem kdyžtak VIN kdo má ty HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES, protože to znamená Vyhřívané ostřikovače čelního skla. Mrknu přímo na BMW webETK, jak je to tam.
Jinak co jsem se dočetl na fóru, vnější zrcátka mají být standartně vyhřívané na všech E36, což by se pak do výbavy nezapisovalo. A když už jmenuje se to ELECTR.EXTERIOR HEATABLE MIRROR
Totic píše:To je taškařice v tom ETK, už jsem tam párkrát chybu v překladu viděl. Hoďte mi sem kdyžtak VIN kdo má ty HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES, protože to znamená Vyhřívané ostřikovače čelního skla. Mrknu přímo na BMW webETK, jak je to tam.
Jinak co jsem se dočetl na fóru, vnější zrcátka mají být standartně vyhřívané na všech E36, což by se pak do výbavy nezapisovalo. A když už jmenuje se to ELECTR.EXTERIOR HEATABLE MIRROR
Svatá pravda.Jsem se do toho ke konci krapet zamotal. Tímto se omlouvám Fatalovi.
Lucifer píše:Takže ten bimetal se chová jak spínač je menší teplota, on se ohne a je seplej furt a podle klíče tam běží napětí nebo ne...
Dík za rady
To jsme na tom stejně náfuk mam jen u spolujezce, ale dráty mi koukali z haupny a puk jsem tam našel a teď jsem se šel na něj podívat ráno a už tam nebyl jinak ty dráty na ostřikovače by měli bejt nalevo když koukáš na motor tak u vzpěry, nebo tak to mám alespoň já a na konci nich by měl bejt konektor jako na mlhovku
Zdravím, chtěl bych se zeptat, nemůžete se mi někdo podívat na barevné označení těch drátů co vedou od ostřiků z kapoty po tlumiči a dál....? Juknu i do schéma, ale kdyby se někdo podíval i tak. Díky