Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 - kontrolka vstřikování

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jigsaw
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 18.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od jigsaw »

Zdravím, koupil jsem E36 325 TDS r. v. 1995 s vadným řídícím vstřikem (netěsnil), tak jsem ho nechal vyměnit (samozřejmě za jetej, na novej nemám :D, ale podle servismana je v pohodě) a teď po výměně mi svítí kontrolka vstřikování. Zádrhel je v tom, že to předtím s tím netěsnícím vstřikem nesvítilo, takže mě napadá, že si auto nějak špatně přebralo výměnu a svítí to omylem, nebo že je špatnej ten vyměněnej vstřik. Proč myslíte, že ta kontrolka vstřikování svítí? Díky za rady. :)
Paulos
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 20.04.2008 00:00
Bydliště: Big Halže City

#2 Příspěvek od Paulos »

Koukni na kabýlky co k tomu řídícímu vstřiku vedou, mohl jeden kabýlek uškubnout, stačí třeba jen blbej kontakt v tom spoji. Když to projedeš diagnostikou, tak ti to určitě řekne víc, když diagnostika bude hlásit, žádný kontakt s tím vstřikem, tak určitě bude něco s těma drátkama, nebo tomu ten tvůj mechanik nerozumí a dal ti tam ještě větší shit, než jsi tam měl.
jigsaw
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 18.01.2012 01:00

#3 Příspěvek od jigsaw »

Oni k tomu vedou nějaký kabely? Já myslel, že se prostě ten jeden kabel od řídícího vstřiku někam zapojí. Radši bych to právě chtěl vyřešit bez diagnostiky - takže zkusit jestli tam není akorát špatnej kontakt? On ten "novej" vstřik je v pohodě v tom ohledu, že z něj neuniká nafta :lol: (na rozdíl od toho starýho), já na tom jinak nic nepoznám a mechanik taky ne - řikal, že by se to muselo dát na stolici či co, aby se otestovalo, jestli je ok.

Každopádně tou výměnou se vůbec nevyřešilo padání nafty a auto jezdí a startuje stejně jako předtím (teď je auto na výměně přepadovejch hadiček, tak tím se třeba padání nafty vyřeší) - pokud by ale byl ten novej vstřik nějak špatnej, tak by to jezdilo v nouzovým režimu - čili nějak hůř, řikám to správně? Jak se ten nouzovej režim přesně projevuje?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#4 Příspěvek od shade741 »

Měl jsem 325 TD, stejnej motor, kontrolka vstřikování se rozsvítila kdy chtěla, auto jelo pořád stejně, změna žádná, a jelo tak jak mělo, také jsem měnil říd. vstřik, musí se dát pozor na ty kabely co zněj vedou aby se nepřerušily, případně kontakt. Jinak pokud to není vstřikem, tak jedine elektronika v tý kostce na čerpadle, jinou funkci ta kontrolka nemá. Taky tuším hlídá tlak paliva, zkrze přepady to fakt může zavzdušnit, taky zkontroluj u posledního vstřiku tu záslepku, stojí asi 70 kč nebo vem hadičku našroubuj do ni vrut a máš klid :D Nouzovej rezim by se měl projevovat tím, že by to jelo jakoby bez turba, ale jak říkám mě to nic nedálo tak jsem to enchal a vpoho, když pohledáš, určitě bys měl najít nějakou hodnotu odporu, co by ten vstřik měl dávat a proměřit ho, ale to sám nevím. Pokud to ale začlo po jeho výměně asi nefunguje jak má :wink:
jigsaw
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 18.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od jigsaw »

Tak se to svícení kontrolky smazalo přes diagnostiku. :) Jezdí to v pohodě, takže si asi jen řídící jednotka blbě pobrala výměnu... Děkuju za rady!
Paulos
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 20.04.2008 00:00
Bydliště: Big Halže City

#6 Příspěvek od Paulos »

Tak se mi dneska taky dvakrát rozsvítil... chvíli jsem někde stál a motor houpnul otáčkama a po pěti minutách zase, pak už nic, jízda normál, žádná znatelná změna, při jízdě se rozsvítila kontrolka vstřiků, pak zhasla a při parkování se zase rozsvítila. dřív se mi to stalo jednou, když jsem tam měl špatnou naftu, teď tam mám natankováno ze stejný benzíny, jako vždy (nikdy jsem s tou benzínou neměl problém), naftový čerpadlo v nádrži mám čištěný před zimou, nafty tam mám dost. Uvidim zejtra..
Pak koupim aditiva na čištění motoru, napíchnu na komp a uvidim co z toho vypadne..
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#7 Příspěvek od shade741 »

zajimave, me bylo tehdy rečeno, že by to mělo zhasnout samo, jelikož to e 36 neuklada a po odstranění problému samo zhasne :wink:
Paulos
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 20.04.2008 00:00
Bydliště: Big Halže City

#8 Příspěvek od Paulos »

Tak ráno to už i chcípalo, jako kdyby šlo do motoru málo nafty..
Co jsem jen tak na rychlovku zběžně koukal na motor a kolem vstřiků, tak jsem žádnou unikající naftu (jako že by netěsnil vstřik) neviděl. takže skusim kouknout na čerpadlo jak by tam mělo být připojení k tomu vstřiku a doufám, že bude vše ok.
Paulos
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 20.04.2008 00:00
Bydliště: Big Halže City

#9 Příspěvek od Paulos »

Tak už to necuká, stačilo trochu přitlačit konektor od řídícího vstřiku do lišty, ale je mi divný že nezhasla ta kontrolka vstřiku, zkoušel jsem jí smazat přes diagnostiku, ale jakmile se domazala, tak tam ta chyba skočila znovu, pak znovu a pak znovu atd... (diagnostika hlasí chybu na řídícím vstřiku)..
Nejaký rady pls???
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#10 Příspěvek od shade741 »

Pořádně vyčisti konektor říd vstřiku, zkontrolovat pohledem kabely a zda neprotíká, případně sehnat jinej z druhý ruky :wink:
Odpovědět