pozink na e36ce nehraje zadnou roly... knije to uplne stejne kdyz se o to nestaras... zinek to videlo z dalky(par procent na aute)Totic píše:Provozuješ bazar s E36kama či co?323i a 328i v tom výpisu nevidím, tos měl jen předfacelifty? Ale je fakt, že jsou s 325i Vanos velmi podobný, jenom navíc pozink.
Nicméně 1000km měsíčně, ale PO MĚSTĚ je jezdit s šestiválem na p*ču. Krátkýma trasama stejně pujde motor brzo doprdele, na přesuny a spotřebu fakt tu 1.8mu.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Možná koupě E36 cupé
-
Dacud
- Registrovaný
- Příspěvky: 350
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2937
- Kontaktovat uživatele:
-
MartinCoupe
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: čtv 28.07.2011 00:00
- Klubové ID: 2818
Ja jsem si koupil extra zachovalou 320i, ale po tom co jsem se zaregistroval tady na foru mam jasno.
Jedine 328.
320i cko ma dost malej kroutak, 190Nm. 323i ma asi 240Nm, 325 asi 245Nm a 328 ma 290 Nm. Cili opravdu dost.
Otazka je, jaky auto v jakym stavu sezenes za tech 50k.
Klidne i nejakoiu starsi zachovalou nez nejakou novou ale vylitanou...
A je fakt, ze nez najdes 328 v dobrym stavu, bude to nejakou dobu trvat.
Jedine 328.
320i cko ma dost malej kroutak, 190Nm. 323i ma asi 240Nm, 325 asi 245Nm a 328 ma 290 Nm. Cili opravdu dost.
Otazka je, jaky auto v jakym stavu sezenes za tech 50k.
Klidne i nejakoiu starsi zachovalou nez nejakou novou ale vylitanou...
A je fakt, ze nez najdes 328 v dobrym stavu, bude to nejakou dobu trvat.
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
93´uz by mohl byt vanos - tady je to rozepsany http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50.. Poznas to jednoduse - motory se single vanosem maji na predni strane u rozvodu takovou bouli - bezvanos:

vanos:


vanos:

-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
pro představu já s 325i vanosem jezdím za
10,5 na 10 km cestě do práce a 10 km zpět
projížďky tak 8-10 podle stylu jízdy
dálnice v rychlostech kolem 150 7-8
samozřejmě v létě, v zimě si připočti litr až dva dle podmínek.
Nejhorší jsou pro ten motor krátké trasy 10 litrů chladiva chvíli trvá než se ohřeje, a to samé litinový blok. Ale zase pak po dvou hodinách přijdeš k autu a motor je pořád krásně teplý.
10,5 na 10 km cestě do práce a 10 km zpět
projížďky tak 8-10 podle stylu jízdy
dálnice v rychlostech kolem 150 7-8
samozřejmě v létě, v zimě si připočti litr až dva dle podmínek.
Nejhorší jsou pro ten motor krátké trasy 10 litrů chladiva chvíli trvá než se ohřeje, a to samé litinový blok. Ale zase pak po dvou hodinách přijdeš k autu a motor je pořád krásně teplý.
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
Ptám se jen kvůli toho,že přecházím z 2.5tds na 2.5iDWXak píše:Mám 325i vanos a BC mi ukazuje průměrnou spotřebu (měřeno od dubna do listopadu) 10,9l/100km. Do práce to mám 15km a za tech 7 měsíců jsem s tím najezdil nějakejch 10 tisíc kmAle pořád nechápu, když někdo chce 2.5i, proč ještě řeší spotřebu, je jasný že to nebude žrát 6litrů...
Napsáno na netu je toho po kokot,ale já se ptám nejlépe přímo majitelů...
