Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kape voda z chladice. odkud?
tak jsem tady zase
s prichodem mrazu mi zase zacal slzet chladic. a nejspis spoj mezi expanzkou a chladicem, kde sem loni menil O krouzek a nebo kolem te velke plastove matice za spodu. a ted kde hledat problem? vicko sem kupoval loni taky nove, pac mi to tlakovalo a tim take slzelo pod expanzkou. muze bejt zase v haji vycko? nedavno mi totiz upadlo. pripadne, jak to poznam? nebo je jen zmrzle tesneni? protoze bych rekl, ze po zahrati uz to nekape. je to sice jen minimalne, ale o vikendu jedu do alp a nerad bych zustal nekde vyset
jedna se o e36 323i
-
Lukino12
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18.07.2011 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhošťem
ze by ty vicka tak odchazeli?resim dost podobny problem,uz delsi dobu,vicko jsem menil pred rokem.muze byt zase v haji?Taky dojedu,zdechnu to a po chvilce par kapek na zemi v pozici pod chladicem,kdyz motor bezi a kapalina cirkuluje pomoci cerpadla tak to nedela nic,ale jakmile zdechnu tak treba ted v zime vidim s pred kapoty nepatrny oblacek pary,neni to treba tim ze vicko pracuje s tlakem a upousti pomalinku pretlak s expanzky,jako myslim jestli to neni normalni jev?Obcas to kontroluju a zavzdusnene to neni.Napada me jeste posledni moznost a to chladic,nemuze ten prolinat?
dnes sem jeste koupil tesneni č.14 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 , ale kdyz sem pod to ted vlezl, tak si nemyslim ze by to slo tou matkou. je mokre uz nad ni a predevsim v tim ,,silentbloku chladice,, jak je ta tlumici guma na chladici pridelana? protoze v tom luzku na tu gumu je mokro nejvice a vsude kolem! jako kdyby to zase teklo O krouzkem kolem expanzky a stejkalo to do toho luzka a na zem. ale ten O krouzek sem loni menil. ja uz nevim
misto piva povezu do alp flasku s fridexem asi 
-
beann
- Registrovaný
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon 19.03.2007 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1625
e36 323i stejnej problem, zda se mi ze unika kapalina, efekt je takovej ze pod cca 2000 - 1500 otacek prestava topit resp otacky topeni (digiklima) jdou dolu a fouka chladnejsi vzduch, kdyz se treba pak zase rozjedu a jedu cca 90-100 (2200-2500ot) tak zas topi. auto sem odvzdusnoval, dolejval g12 i kdyz to byl porod, protoze byl predchozim majitelem namontovan neorigo chladic kterej mel odvzdusnovak v jednom kuse s chladice (atrapa!) takze vydlabat udelat zavit. auto po tomhle vsem chvili na volnobeh topilu cca 50-100km a uz zas ne-e.
unik nikde nepozorovan...
unik nikde nepozorovan...
tak to ja topim dobre. teda az po te dobe nez se to ohreje. ale vzdy kdyz pak prijdu k auto, tak je tam mala louzicka. asi to bude z pod expanzky. ale je to divne, pac O krouzek je tam novej. proto se bojim, aby zase nebylo vadne vicko a netlakovalo to. jak ale vyzkouset vicko? co kdyz ho zkusim zamenit za 1,4baru misto 2,0baru? nerad bych, aby mi kvuli vadnemu vicku praskl radiator topeni jako posledne 
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Tipnul bych napojeni toho plastu co je kolem expanzky k chladicu, nevim jak u bmw ale dost casto to chcije tam. Stari, sul, vibrace a zmena teplot udelaji svoje. Pro zacatek bych tam nasypal ten prasek proti unikani vody, na nakej cas to pomuze pokud to netece fakt hodne a pres leto vklidu dat dokupy chladic.
Zdravím, chci se zeptat, u své 323i mám chladič venku, kvůli výměně těsnění právě u expanzní nádobky, ale spíš sem zaznamenal zejména ve spodní části chladiče, že se doslova "drolí" kraje hliníkových žeber mezi vodními kanálky....foto v odkazu, je to problém a podnět ke koupi nového chladiče? Nebo to zatím ignorovat a nechat ho ještě sloužit. Díky
http://tomule12.rajce.idnes.cz/Chladic/
http://tomule12.rajce.idnes.cz/Chladic/
-
Kelvin
- Registrovaný
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob 15.12.2007 01:00
- Bydliště: Litovel
- Kontaktovat uživatele:
Taky se mi ztraci chladici kapalina a nevim kde.
Preventivne jsem vymenil termostat, auto drzi teplotu za jizdy i na miste krasne-raficka ve stredu, pokud pustim klimu, spusti se i ventilator na prvni rychlost(na druhou zatim nevim-jeste musim vyzkouset/ale druha rychlost se aktivuje asi az nekde v kolone nebo kopci u popojizdeni).
Chladici kapalinu jsem vcera naplnil po max.auto v klidu nikde ani kapka-kapalina drzi,dnes jsem to vyzkousel pri behu na volnobeh a 2-3x jsem zvysil otacky-kapalina drzi.Jenze kdyz nekam jedu, treba jen 20-30km tak mi voda spadne tak do spodni ctvrtiny expanzky.A tam vydrzi a uz neklesa, i pri tehle hladine se auto uchladi jak ma, ale asi to neni idealni.
Z vyfuku para nejde, na olejovym vicku zadna emulze,odvzdusneno mam snad dobre,hadice netlakuji.
Nevite cim to muze byt/treba tim vickem na expanzce?Diky za napady.
Preventivne jsem vymenil termostat, auto drzi teplotu za jizdy i na miste krasne-raficka ve stredu, pokud pustim klimu, spusti se i ventilator na prvni rychlost(na druhou zatim nevim-jeste musim vyzkouset/ale druha rychlost se aktivuje asi az nekde v kolone nebo kopci u popojizdeni).
Chladici kapalinu jsem vcera naplnil po max.auto v klidu nikde ani kapka-kapalina drzi,dnes jsem to vyzkousel pri behu na volnobeh a 2-3x jsem zvysil otacky-kapalina drzi.Jenze kdyz nekam jedu, treba jen 20-30km tak mi voda spadne tak do spodni ctvrtiny expanzky.A tam vydrzi a uz neklesa, i pri tehle hladine se auto uchladi jak ma, ale asi to neni idealni.
Z vyfuku para nejde, na olejovym vicku zadna emulze,odvzdusneno mam snad dobre,hadice netlakuji.
Nevite cim to muze byt/treba tim vickem na expanzce?Diky za napady.
na zjisteni uniku z chladiciho systemu mi mechanik poradil potravinarske barvivo, ze pry ho staci trochu nalit do chladici kapaliny a ono se to pak vsude krasne projevi...ztm jsem to nezkousel
kazdopadne, kdyz teploty klesnou k nule a niz, tak se mi pod autem objevi malinka kaluzka chladici kapaliny (staci ho nechat chvili stat v garazi), pres leto to ovsem nedela
no a vsimnul jsem si, ze mi taky na volnobezne otacky hodne spatne topi, spis netopi skoro vubec
kazdopadne, kdyz teploty klesnou k nule a niz, tak se mi pod autem objevi malinka kaluzka chladici kapaliny (staci ho nechat chvili stat v garazi), pres leto to ovsem nedela
no a vsimnul jsem si, ze mi taky na volnobezne otacky hodne spatne topi, spis netopi skoro vubec
přes léto mi nezmizí snad ani kapka, ale jak párkrát zatopím, tak nestíhám dolívat...
během pár dní mi zmizí voda z expanzky až na dno a zavzdušní se to...
Když zapnu topení, nebo vytočim motor, je fest cítit fridex, po chvíli je vše ok...
Mokro vevnitř nemám, když jsem měnil pylovej filtr, tak nikde zelenej nebyl, takže radiátor to snad není (každý místo, kde unikal fridex, je krásně zeleně označený...)
Ventily vypadají taky ok...
Má někdo nápad kde a jak dál hledat? Nechce se mi zase celou zimu dolívat a odvzdušňovat...
Dík...
během pár dní mi zmizí voda z expanzky až na dno a zavzdušní se to...
Když zapnu topení, nebo vytočim motor, je fest cítit fridex, po chvíli je vše ok...
Mokro vevnitř nemám, když jsem měnil pylovej filtr, tak nikde zelenej nebyl, takže radiátor to snad není (každý místo, kde unikal fridex, je krásně zeleně označený...)
Ventily vypadají taky ok...
Má někdo nápad kde a jak dál hledat? Nechce se mi zase celou zimu dolívat a odvzdušňovat...
Dík...
