Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Možná koupě E36 cupé

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od KarelOstrava »

Takže...
momentálně mám E36 TDS touring naprosto bez problémů,ale nějak jsem zatoužil po kupéčku. Toura bych měl tento týden prodat,ALE nevím jakou motorizaci kupé si vybrat. Najezdím měsíčně přes 1000km,proto asi ne 28i. Něco málo jsem tady pohledal ale nic moc,proto píšu. Jelikož najezdím tolik kilometrů,sem tam mě napadá že si TDSo nechám,ale opravdu nevím. Hodně jsem uvažoval o 318is,ale moc jich myslím není a mám strach že to budou vylítaný kurvy,samozřejmě né každá.
Takže pokud by mi někdo poradil co je dobré a co ne,nebo sem dal odkaz co si pročíst,tak díky. Ale jak píšu,jde mi jen o to,že najezdím dost kilometrů.
Díky za cokoli :wink:
Jo a do cca 50 000,-
MartinCoupe
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 28.07.2011 00:00
Klubové ID: 2818

#2 Příspěvek od MartinCoupe »

Cau.
Podle toho, co jsem tady na foru vycetl, idelani volba je 328i, pripadne 323i.
Spotreba bude tak nejak podobna, od 8,5 do 10l, podle toho v jakem stavu je auto a jak jezdis.
Ja mam 320i Coupe, dlouhodobe jezdim za 9,5, ted v mrazech -20 stupnu za deset.
Takze spotreba v pohode. :-)
Zalezi na tobe, jestli si koupis vylitanej strep nebo solidni stroj.
Na auta zkus kouknout bud tady, nabo na e30 foru. Sem tam se tam objevujou zajimave kusy.
Ten sesti valec si zamilujes!
MatelliE36 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 405
Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
Bydliště: Plzeň, Kaznějov
Klubové ID: 2869

#3 Příspěvek od MatelliE36 Člen Klubu »

myslim, že tady je toho dost o tyhle problematice, zkusil bych víc hledat :wink: Jinak na všech E36tkách si budeš muset dávat pozor na všechno, jsou už to přece jenom starší auta, sám to víš moc dobře když jí máš. Dá se koupit zachovalá a opečovávaná E36tka, ale určitě by nestála 50tis. :wink: Podle me neni spatna ani 1.8 nebo to iso, 6ti valec je samo o necem trosku jinym :lol: :twisted:
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#4 Příspěvek od Danny Moderátor »

tebe pálí dobré bydlo :D
pokud máš tds v dobré kondici tak bych se ho v žádném případě nezbavoval a coupé si případně pořídil na víkendy....
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#5 Příspěvek od Maysner »

Musis si rict, jestli jezdis trasy do 20km nebo nad 20km, mesto nebo okresky ...... Mesto do 20km, zerou vsechny R6 hodne, R4 min. Delsi trasy po okreskach jednoznacne 323i nebo 328i. 323i je nejuspornejsi R6. 320i ma kratsi prevod, jak "dospely" R6, a diky tomu je mimo mesto zravejsi, ve meste nastejno. Aktualni mrazy, ciste mesto 15km jezdim i za 14l /100km s 320i :roll: Rychlost nedodrzuju (coz casto dokaze spotrebu snizit), casto po ranu do prace specham. Okresku (Brno - Letovice) dokazu momentalne jezdit za cca 9,5l, chvili to zenu 150, chvili kadlam kolem kila. S 328i bych to dokazal jet kolem 8,5l stejnym stylem
318IS v coupe je dost, stav zalezi kus od kusu. Vylitana muze byt jakakoli motorizace
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xSAFA »

Na takovou výměnu bych se asi vyprdnul, pokud to současné není kaput shnilé s X dalšíma investicema... A když už tak koupit něco novějšího nebo pokud e36 tak voňavku, která za 50tis nebude. Jako představa, že bych třeba já teď prodal za směšný prachy toura a pořídil další "popelnici", která chtě nechtě bude mít nějaké investice a budu zas řešit věci co už jsem dělal na tom současném autě tak mě teda přechází chuť... Ale je to na tobě. :D
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od KarelOstrava »

Jezdím převážně město,do práce to mám 20km,to se mi 325tds tour ani nezahřeje,proto to řeším takhle...a navíc jsem mladé koupil ochcávku,proto toura tolik nepotřebuju :wink:
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od KarelOstrava »

A ochcávka taky něco stála + ekodaň,chci změnu,e36 se mi líbí a půjčku nechci ani vidět :evil:
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#9 Příspěvek od Jamall »

zůstal bych u věrného touru a koupil nezávislé topení...je to zázrak přijít ráno v 6 do auta...všichni kolem škrábou, krčí se v bundě a rukavicích a ty jedeš v triku, ze kterého jsi vylezl z "postele"
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Nevím co stojí takový Vochcávky (ani to po pravdě nechci vědět), já jen jestlis nemohl rovnou koupit 318IS mladé a měl bys vše pod střechou.

Jestli se ti TDS nezahřeje vem 1.8 do města. V opačném případě při couračkách městem s šestiválem v mrazech počítej 12l/100km a to by se ti jako naftařovi kua nelíbilo. ;)
krejcia1
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Praha a Strakonice
Klubové ID: 2531

#11 Příspěvek od krejcia1 »

Za mě když 4vál tak jedině iso ale s motorem M44, ale pokud jezdíš po městě, tak tu spotřebu stejně nezachráníš, s tímhle motorem
po městě jezdím tak okolo 10-11l
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2937
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Dacud »

co takhle neco na plyn? zamozrejme to uz koupit s plynem a budes si jezdit jak pan ;-) ale zalezi na stavu... mel jsem 1,8i, ted mam 323i a muzu doporucit oba motory. s 1,8i jsem byl moc spokojenej! spotreba po meste 8l a vsude me to dovezlo bez zadnych problemu... s 323i jsem take spokojenej akorat trosku vetsi spotreba ve meste ale mimo mesto jsem s potrebou niz nez s 1,8i... takze to beru tak... doporucuji oba motory ;-)
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#13 Příspěvek od honzabiker1 »

1000km za mesic, tj 12000 za rok, to mi neprijde jako moc velky najezd.. Ale myslim, ze za 50k slusny sestival nesezenes a uz vubec ne v kupe..
gs500e
Registrovaný
Příspěvky: 382
Registrován: pát 26.02.2010 01:00

#14 Příspěvek od gs500e »

plyn je super, ale na krátké trasy to není ono, když člověk veme, že stejně vždy startuje na benzín a prních pár km také jede na benzín než to přepně samo na plyn...
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2937
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Dacud »

gs500e píše:plyn je super, ale na krátké trasy to není ono, když člověk veme, že stejně vždy startuje na benzín a prních pár km také jede na benzín než to přepně samo na plyn...
to mas preple hned jak ma voda 35-40stupnu... nevim jak ty ale ja mam zahrato na pulku po 3km v techto mrazech...
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#16 Příspěvek od xyron »

honzabiker1 píše:1000km za mesic, tj 12000 za rok, to mi neprijde jako moc velky najezd.. Ale myslim, ze za 50k slusny sestival nesezenes a uz vubec ne v kupe..
presně tak, tenhle nájezd mám já na Z4 a to jezdím jenom v letní sezone... 1000km za mesic je slusnej i když spíš průměrnej nájezd :D ta 328i by tě určitě nesežrala...
Pitrs11
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 24.01.2012 01:00

#17 Příspěvek od Pitrs11 »

Měl už jsem hodně e36 od 316 po 325 . Ted mám e36 325coupe . Pokud ti mužu poradit , dohodni se s někým kolem tebe a projet se ve všech e36 od 316 po 328. Určitě tě se každý z nás rád pochlubí svojí e36. Ale pokud máš rád sílu motoru , tak sice 320 má pěkný zvuk jako R6 , ale oproti 325 fakt nejede a jenom žere benzín. A 1000km za měsíc co najedeš neni nic co tolik poznáš. Jenom pro uplnost e36 316 6ks , 318 8ks , 318 is 4ks , 320 18ks , 325 8ks. a to je v modelu e36 . Motory R6 2.0 a R6 2.5 ještě v několika e34 . Za mě motor jedině R6 2.5 , at vanos nebo bez vanos. A pokud budeš pak časem spokojený , a budeš chtít jezdit za levno , tak si tam nech namontovat nové lpg .
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#18 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Provozuješ bazar s E36kama či co? 8) 323i a 328i v tom výpisu nevidím, tos měl jen předfacelifty? Ale je fakt, že jsou s 325i Vanos velmi podobný, jenom navíc pozink.
Nicméně 1000km měsíčně, ale PO MĚSTĚ je jezdit s šestiválem na p*ču. Krátkýma trasama stejně pujde motor brzo doprdele, na přesuny a spotřebu fakt tu 1.8mu.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od xSAFA »

Pitrs11 píše:e36 316 6ks , 318 8ks , 318 is 4ks , 320 18ks , 325 8ks
V tom si se někdy svezl nebo si to vlastnil? Pokud vlastnil uniká mi naprosto a zcela smysl...
Pitrs11
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 24.01.2012 01:00

#20 Příspěvek od Pitrs11 »

Píšu pouze o autech , který jsem vlastnil a vlastním. Najel jsem snima docela dost km a tak mužu porovnávat . Bazar z e36 nemám , ale za tu dobu co se e36 vyrábí jsem jich už pár měl. Většinou mám vždycky aspo dvě Bmw. E36 323 a 328 jsem opravdu neměl a proto jsem je vynechal. Pouze jsem v nich párkrát jel a na krátkých cestách. A to že bude kurvit motor 2.5 na krátkých trasách , to si děláš pr..l ne? Hele už pár e36 316 , 318 a 320 jse předělávalo a dával se do nich motor 2.5 . Vzhledem k tomu že se to dělalo na přání zákazníku , tak myslím vzhledem k investicím co je to stálo ,tak asi měli vážnější duvod proč dotoho jít. Jak říkám , projet se v pár kouskách a udělej si závěr sám. Každýmu sedne něco jiného. Třeba ti sedne víc ta 318 , ale pak jedině 318Is. :D
Odpovědět