
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hřeben řízení E36
Čus klubáci, stala se mi velice nemilá věc
měnil jsem hřeben řízení u E36 kupátka rok 92 a změřil jsem si zdálenosti jak je to vyjetý abych si to pak mohl udělat i s novým, ale počítal jsem to i s našroubovanými kuláky a když mi došlo nové řízení tak tam, ale ovšem kuláky už samozřejmě nebyly našroubovaný. Potřeboval bych pomoct jestli by to ještě nák šlo dát dokupy??? http://imageshack.us/g/846/img0482d.jpg/

jak mám nastavit ten hřeben řízení aby mi auto pak zatáčelo na každou stranu stejně... jestli tam třeba na těle není náká ryska podle které se to dá nák nastavit.. vim že na výstupní hřídeli co se spojuje s hřídelí od volantu je plastové kolečko s ryskou je i na fotce, ale už sem žádnou rysku nenašel na těle hřebene.. aby to sedělo přesně na zuby!! jinak vim jsem zkoušel a vim že to má tři otáčky a čtvrt, ale podle tohohle to měřit tak bych asi moc daleko nedojel
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
hreben das +- do roviny , v aute si das volant tez na rovno , spojis hreben s volantovou hrideli , a pak zbytek ti presne doladi na geomterii todle sam doma nenaladis presne (sbihavost
)

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak jak sem rikal a proste to tak nejak od oka musis trefit no , ono o odmerovat z jinyho auta nema moc cenu , kazdy to muze mit jinak , obvzlaste pokud bylo bourany trebas 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ok díky za rady.. ted si zpomínám že když jsem dával kroužek pod volant tak když jsem měl přední kola ve vzduchu tak šlo otočit s volantem od strany ke straně poze o tři otáčky a kroužek má asi pět.. tak pokud tady má hřeben tři otáčky a čtvrt tak to akorát nastavím na jednu otáčku a půl od jedné strany a zbytek se doladí v servisu...
A nevíš kde ta ryska je co?? Podle knížky by měla bejt hnedka pod tim plastovým kolečkem na kterym je šipka, ale pod tim sem ji vubec nenašel...
fizzer píše:měla by tam bejt ryska...
jinak lze sundat prachovky a odměřit vzdálenost od toho "pouzdra" v kterým ten hřeben běhá po kraje toho hřebenu, tam kde se šroubujou ty vnitřní kuláče... na obě strany by to mělo bejt stejný