Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nenaskočí 325tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od KarelOstrava »

Tak a je to tady...
Mám toura e36 325tds a dva dny zpět mi odešel altík,to je v pohodě,už to řeším. Ale dneska ráno,sednu do auta a ono nechtělo naskočit,baterka dobrá,startér točí,jen motor nechtěl naskočit a jak jsem to zkoušel a zkoušel,začal blbnout i chudák startér,jakoby přeskakoval.
Teď mi jde o to,jestli to bude v pohodě jak vyměním altík nebo se něco dalšího posralo,třeba čerpadlo nebo něco podobného...
Nejsem mechanik a kdybych to špatně popsal,dejte někdo vědět :wink:
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od KarelOstrava »

Potřebuju s ním denně jezdit a najezdím 1500km/měsíčně tak jsem bez něj víte kde
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#3 Příspěvek od Tompo »

při tom startování to jakože skoro běží, nebo vůbec nemá snahu? zaměř se na žhavení, mohla odejít "pouze" pojistka na relé žhavení, které je u řídící jednotky motoru pod oknem.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#4 Příspěvek od shade741 »

I bez zhavení by to mělo chytnout po dlouhym točení, primárně zkontroluj jestli ti jde nafta, tj pod sedačkama vzadu čerpadlo podavací- mělo by bzučet, klidne na něj natvrdo napojit 12v a pak odpojit hadici u filtru jestli jde nafta. Ohledně startéru, jak si to pořád trápil, tak si možná dost potrápil, takže si ho mohl i oddělat pokud si točil fakt dlouho, takže nevydrží vysunutý a vrací se z5
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#5 Příspěvek od Tompo »

Pak taky jestli nepadá nafta, při startu jsi stál čumákem proti kopci nebo z kopce? Z vlastní zkušenosti vím, že to chytne i bez podávacího čerpadla, ale musí být v nádrži víc jak 20l nafty...
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#6 Příspěvek od shade741 »

bez podavačky chytnout muze, ale není to pravidlem :wink: jednou sem ji zapoměl připojit v nádrži tak 50l a ani houby :wink: Padání nafty dělá problém hlavně u starších modelů kdy podavačka z nějakého důvodu prostě nesepne před startem motoru, novější to prý už umí. Může padat i vlivem tekoucího říd vstřiku, který teče velice rád kolem kabelu :x
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#7 Příspěvek od Tompo »

tak tak, pak to taky rádo padá spuchřelejma předapovejma hadičkama, viděl jsem i prasklý - netěsný rychlospojky u pal. filtru.
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od KarelOstrava »

Tak mi to dojelo úplně...
Jak jsem to chtěl převést do servisu,tak umřela baterka,otáčky byly ve třech tisících a nešly dolů,zaply se stěrače a nejdou vypnout - musela ven pojistka.
Takže dále nevím,nafta by padat neměla ne? Je tam čerpadlo.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#9 Příspěvek od shade741 »

padá a jako svině :-D je to častý problém, jak jsem již psal výše u starších modelů podavačka sepíná až po startu takže jakákoliv netěsnost je nahouby, vstřikovačka má tendenci si to natáhnout sama ale někd yjí to prostě nejde. Takže nakonec naskočil? jak toho bylo docíleno? Jinak rozhodně to chce dobrou baterku aby měla ŘJ štávu když to nedobíjí jinak dělá strašnej brajgl! tomu by odpovídaly ty problémy
Odpovědět