Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tupá rána a chrčení.
e36 318 kupé. Při přejezdu nerovnostech se často ozve dost velká ale tupá rána od přední nápravy. tlumiče a uložení je nový. bouchaní se ozývá i při prudké pravé zatáčce + v tomhle případě ještě chrčení. jako by se motor nebo převodovka opírala nekde o kastli. nevím jak to popsat. chrčení prostě závisí na otáčkách motoru.. nejdřív sem myslel, že je to levý přední ložisko. ale dal sem nový a žádná změna. ted sem pod autem pořádně ještě nebyl... ale na co bych mel kouknout. napadli me silentbloky na motoru. nebo nejak převodovka jestli by nemohla bouchat do kastle.... nejaký rady na co bych mel mrknout??
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Rány by mohly způsobovat čepy ramen nebo utrženej silentblok ramena vzadu, ale to pak nevím co by mohlo způsobovat to chrčení, snad jen drhnoucí pneumatika někde o podběh, ale to není moc pravděpodobné.
U motorů uložených napříč je hodně častá závada zcela vyrvaný jeden ze dvou silentbloků motoru. To má pak za následek, že při prudkém vytočení se motor klopným efektem pohne na stranu a třeba vrtule začne dřít o plastový rám. Tohle by mohlo nastat i při prudkém nájezdu do zatáčky jak popisuješ. Zkuste třeba ve dvou nebo pokud seš silák tak sám vzít za vršek motoru a zkusit s ním hýbat ze strany na stranu příčně k autu. Pokud lítá moc, je silentblok v háji. Výměna u 4válu nebude příliš složitá bych řekl a rovnou vyměň 2 na motoru a 2 malé na převodovce.
Zde ukázka mého:

U motorů uložených napříč je hodně častá závada zcela vyrvaný jeden ze dvou silentbloků motoru. To má pak za následek, že při prudkém vytočení se motor klopným efektem pohne na stranu a třeba vrtule začne dřít o plastový rám. Tohle by mohlo nastat i při prudkém nájezdu do zatáčky jak popisuješ. Zkuste třeba ve dvou nebo pokud seš silák tak sám vzít za vršek motoru a zkusit s ním hýbat ze strany na stranu příčně k autu. Pokud lítá moc, je silentblok v háji. Výměna u 4válu nebude příliš složitá bych řekl a rovnou vyměň 2 na motoru a 2 malé na převodovce.
Zde ukázka mého:
jo díky. musím mrknout na ty siláče. čep to určitě není. tukáční vymlácenýho čepu a takhle tupá rána je fakt rozdíl. drhnutí gumou nebo vrtulí to taky určitě není. vůbec to nezávisí na rychlosti jakou jedu, ale na otáčkách motoru. prostě na volnoběh pomalý chrčení, když přidám tak se taky zrychlí. navíc cítím že to jde přímo do kastle. zřejmě jak se auto nakloní nebo nekde poskočí tak bud motor nebo převodovka bouchnou a opřou se o kastli nekde. S tou ručkou to zkusím. díky.. 
