Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

špatný volnoběh,chcípnutí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
WoOdY
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 15.02.2009 01:00

#1 Příspěvek od WoOdY »

Ahoj,dnes ráno po delší době slušně mrzlo a vyskytl se problém.V 5:20 jsem nastartoval bawo(E36 316i) a šel škrábat skla od zmrazků,auto vpohodě točilo na volnoběh,po 2 minutách jsem měl práci hotovu tak že vyjedu do práce,při lehkém stlačení plynu(stále volnoběh) se autí nějak zakuckalo z výfuku se více zakouřilo(to mi říkal otec který byl vzadu a přicházel k autu,nevím z výfuku se v zimě tak nějak kouří více,neviděl jsem nemůžu soudit)a otáčky mi začaly skákat tak 400-1200 cca.,vyjel jsem,auto jelo normálně,po zhruba necelých 3km mi auto začlo cukat při plynulé jízdě na 3ku a poté při zpomalení a podrazeni mi zdechlo,na druhý pokus jsem nastartoval a dojel na parkoviště před práci.Příčina? Lambda sonda,sání,váha vzduchu,něco s motorem?co na to říkáte?[quote][/quote]
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

WoOdY píše:Lambda sonda, sání, váha vzduchu

A jak jsi měl zahřátý motor když ti auto začalo cukat? Měl jsem něco obdobného, cukání za plynem, při puštění plynu střílení do výfuku a když se otáčky dostaly k volnoběhu motor chcípnul. Vyměnil jsem váhu vzduchu a byl klid.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#3 Příspěvek od shade741 »

To vypadá na tu váhu, ještě ji zkus odpojit- pokud se změní chod motoru tak by měla fungovat(aspon nejak), pokud ne tak je vprčicích uplně
WoOdY
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 15.02.2009 01:00

#4 Příspěvek od WoOdY »

V nádrži s benzínem zkondenzovala pravděpodobně voda,nalil jsem zhruba 0,3l lihu do nádrže ať na sebe naváže vodu a je po problému,ráno byla jízda bez problému,díky za odpovědi...
Odpovědět