Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Hlavní spojkový válec E36 325i 11/1994

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#1 Příspěvek od Kalasnikov »

Ahoj, začal mí téct hlavní spojkový válec auto je vyroben 11/1994 a jak jsem se díval tak v 10 měsíci roku 1994 došlo k nějaké změně

ETK

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10

http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 2&scId=335

pod Bmw číslem 21526758829 (novější) tam nevidím nic pod číslem 21526758830 je tam ten starší od Febi

Nevíte jestli ho můžu použít? 3000 za Ate se mi moc dávat nechce a navíc to číslo tam nesedí když to vyťukám do ETK tak mi vyjede válec na TDS a M3.

Je mezi něma vůbec nějaký rozdíl? Nebo co tedy vlastně mám použít.


Předem díky
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

Dle ETK tam sedí ten od TRW za 2427 K4 č dílu 21526758829 kdyz ho rozkliknes jsou u nej vypsaný náhr. čísla najdeč tam i toto :wink:
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#3 Příspěvek od Kalasnikov »

Díky dokonce se dívám že je tam nahoře možnost vyhledávat podle čísla dílu :)
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#4 Příspěvek od Kalasnikov »

nemáte někdo zkušenosti se značkou LPR? Našel jsem jednu negativní recenzi na ladaklubu že tam někdo musel v novém válci prořezávat závit, jinak se píše že je to střední kvalita. Cena je oproti TRW poloviční ale aby to nebyl šmejd.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od xSAFA »

Dával jsem LPR oba spojkové válce a zcela bez problému, je to více jak tři roky... Jedná se údajně o kvalitního italského výrobce a měl by snad dodávat nějaké komponenty i třeba pro Ferrari. Nebál bych se toho, starline ani polskej zmetek to rozhodně není.

Obrázek
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#6 Příspěvek od Kalasnikov »

jé díky nějak jsem si nevšiml že mi někdo ještě odpověděl. No teď problém jak sviňa, koupil jsem nakonec to TRW a je to na stejnou koncovku jak máš ty na té fotce. Rozeberu auto a ten co tam je má normálně závit a ne tady tu klipsnu. Přitom BMW číslo sedí. Co teď s tím do prdele dá se koupit nějaký mezikus nebo musím shánět jiný válec s tímto číslem plus se správnou koncovkou?
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#7 Příspěvek od Kalasnikov »

takže buď to někdo dříve vyměnil za jiný typ nebo v tom má ETK bordel.

Jak to tak prohlížím tak rozdíl mezi těmi válci je vážně to připojení a potřeboval jsem 21526758830 protože zároveň s tím je v etk trubkové vedení šroubovací.
Zatímco s 21526758829 je tam trubkové vedení zástrčné.

kdybych koupil to trubkové vedení zástrčné tak by to mělo jít zkombinovat ne? Ten závit na brzdových/spojkových trubkách by měl být standartizovaný? Protože díl 12 Tlaková hadice spojka má pořád stejné číslo, nezávisle na r.v.

A co se týče výměny téhle trubky, neví někdo jestli to jde v pohodě, jestli neprochází přes nějakou průchodku nebo tak, ono tam totiž není nic vidět pořádně v autě. Myslím že by po odšroubování od hadice měla jít jenom vytáhnout a pak nastrčit novou.
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#8 Příspěvek od Kalasnikov »

pardon že tak spamuju ale, ta spojková trubka se prodává už naohýbáná? nebo v rovném stavu a je třeba mít ohýbačku a dopasovat si to?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xSAFA »

Je to dlouho co jsem to dělal, ale vím, že nějakej problém, jak tu popisuješ mi tam taky nastal, ale pořešil sem to na místě a mám pocit, že jsem něco použil ze starého válce nebo z toho nového cosi odebral a pak to sedělo. Ale kecal bych už jak sem to přešně řešil.

Zde je foto starého/nového

Obrázek
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#10 Příspěvek od Kalasnikov »

Nejspíš si asi přehazoval ten nátrubek pro brzdovku z nádobky z jednoho válečku na druhý. Oba na té fotce jsou na uchycení klipsnou.

Jinak zjišťoval jsem ty trubky v BMW a prý chodí nenaohýbané takže půjdu cestou jiného spoj. válce.

Ještě jedna otázka jestli si prosím tě vzpomeneš i když montáž té klipsny bude asi jednodušší, nebo někdo jiný. Nedaří se mi povolit tu brzdovou trubku od válce, je tam strašně málo místa, vytáhl jsem ty relátka z boku pojistkovky pak ty kulaté konektory dal kousek bokem ale vzniklá díra teda není nic moc, mám tenkou ruku ale klíč nasazuju i 10 min a i pak to nepovolím protože se nemám kam pohnout strašně zavází posilovač brzd, navíc váleček uhýbá protože jsem ho musel povolit z ůchytu v autě abych se na tu matku vůbec dostal. Vytahovat pojistkovku je asi utopie.

V jak na to se o tom pro jistotu vůbec nepíše, a bentley píše prostě vymontujte z motorového prostoru.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od xSAFA »

Já v motorovém prostoru nic nedělal, vše jsem montoval v kabině... :) Váleček jsem si povytáhl k sobě a odpojil trubičku, tu sem si pak šikovně zapříčil kleštěma aby mi nezapadla za příčku.
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#12 Příspěvek od Kalasnikov »

Díky fakt si mi pomohl teď jsem to našel i na youtube :potlesk:

BENTLEY LŽE a místo auta má motor hozený na ponku u kterého se fotí!
Odpovědět