Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Hlavní spojkový válec E36 325i 11/1994
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Ahoj, začal mí téct hlavní spojkový válec auto je vyroben 11/1994 a jak jsem se díval tak v 10 měsíci roku 1994 došlo k nějaké změně
ETK
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 2&scId=335
pod Bmw číslem 21526758829 (novější) tam nevidím nic pod číslem 21526758830 je tam ten starší od Febi
Nevíte jestli ho můžu použít? 3000 za Ate se mi moc dávat nechce a navíc to číslo tam nesedí když to vyťukám do ETK tak mi vyjede válec na TDS a M3.
Je mezi něma vůbec nějaký rozdíl? Nebo co tedy vlastně mám použít.
Předem díky
ETK
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 2&scId=335
pod Bmw číslem 21526758829 (novější) tam nevidím nic pod číslem 21526758830 je tam ten starší od Febi
Nevíte jestli ho můžu použít? 3000 za Ate se mi moc dávat nechce a navíc to číslo tam nesedí když to vyťukám do ETK tak mi vyjede válec na TDS a M3.
Je mezi něma vůbec nějaký rozdíl? Nebo co tedy vlastně mám použít.
Předem díky
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
jé díky nějak jsem si nevšiml že mi někdo ještě odpověděl. No teď problém jak sviňa, koupil jsem nakonec to TRW a je to na stejnou koncovku jak máš ty na té fotce. Rozeberu auto a ten co tam je má normálně závit a ne tady tu klipsnu. Přitom BMW číslo sedí. Co teď s tím do prdele dá se koupit nějaký mezikus nebo musím shánět jiný válec s tímto číslem plus se správnou koncovkou?
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
takže buď to někdo dříve vyměnil za jiný typ nebo v tom má ETK bordel.
Jak to tak prohlížím tak rozdíl mezi těmi válci je vážně to připojení a potřeboval jsem 21526758830 protože zároveň s tím je v etk trubkové vedení šroubovací.
Zatímco s 21526758829 je tam trubkové vedení zástrčné.
kdybych koupil to trubkové vedení zástrčné tak by to mělo jít zkombinovat ne? Ten závit na brzdových/spojkových trubkách by měl být standartizovaný? Protože díl 12 Tlaková hadice spojka má pořád stejné číslo, nezávisle na r.v.
A co se týče výměny téhle trubky, neví někdo jestli to jde v pohodě, jestli neprochází přes nějakou průchodku nebo tak, ono tam totiž není nic vidět pořádně v autě. Myslím že by po odšroubování od hadice měla jít jenom vytáhnout a pak nastrčit novou.
Jak to tak prohlížím tak rozdíl mezi těmi válci je vážně to připojení a potřeboval jsem 21526758830 protože zároveň s tím je v etk trubkové vedení šroubovací.
Zatímco s 21526758829 je tam trubkové vedení zástrčné.
kdybych koupil to trubkové vedení zástrčné tak by to mělo jít zkombinovat ne? Ten závit na brzdových/spojkových trubkách by měl být standartizovaný? Protože díl 12 Tlaková hadice spojka má pořád stejné číslo, nezávisle na r.v.
A co se týče výměny téhle trubky, neví někdo jestli to jde v pohodě, jestli neprochází přes nějakou průchodku nebo tak, ono tam totiž není nic vidět pořádně v autě. Myslím že by po odšroubování od hadice měla jít jenom vytáhnout a pak nastrčit novou.
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Nejspíš si asi přehazoval ten nátrubek pro brzdovku z nádobky z jednoho válečku na druhý. Oba na té fotce jsou na uchycení klipsnou.
Jinak zjišťoval jsem ty trubky v BMW a prý chodí nenaohýbané takže půjdu cestou jiného spoj. válce.
Ještě jedna otázka jestli si prosím tě vzpomeneš i když montáž té klipsny bude asi jednodušší, nebo někdo jiný. Nedaří se mi povolit tu brzdovou trubku od válce, je tam strašně málo místa, vytáhl jsem ty relátka z boku pojistkovky pak ty kulaté konektory dal kousek bokem ale vzniklá díra teda není nic moc, mám tenkou ruku ale klíč nasazuju i 10 min a i pak to nepovolím protože se nemám kam pohnout strašně zavází posilovač brzd, navíc váleček uhýbá protože jsem ho musel povolit z ůchytu v autě abych se na tu matku vůbec dostal. Vytahovat pojistkovku je asi utopie.
V jak na to se o tom pro jistotu vůbec nepíše, a bentley píše prostě vymontujte z motorového prostoru.
Jinak zjišťoval jsem ty trubky v BMW a prý chodí nenaohýbané takže půjdu cestou jiného spoj. válce.
Ještě jedna otázka jestli si prosím tě vzpomeneš i když montáž té klipsny bude asi jednodušší, nebo někdo jiný. Nedaří se mi povolit tu brzdovou trubku od válce, je tam strašně málo místa, vytáhl jsem ty relátka z boku pojistkovky pak ty kulaté konektory dal kousek bokem ale vzniklá díra teda není nic moc, mám tenkou ruku ale klíč nasazuju i 10 min a i pak to nepovolím protože se nemám kam pohnout strašně zavází posilovač brzd, navíc váleček uhýbá protože jsem ho musel povolit z ůchytu v autě abych se na tu matku vůbec dostal. Vytahovat pojistkovku je asi utopie.
V jak na to se o tom pro jistotu vůbec nepíše, a bentley píše prostě vymontujte z motorového prostoru.
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343


