Čau. Má s tím někdo zkušenosti? Koukal jsem na YT a je to docela znát, ale bojím se těch otáček. Vydrží to 1.6 s 280tis km ? Motor necvaká, jede pěkně.
Čekal jsem, že to někdo napíše... Auto je kamaráda, je to 1 auto, další je určitě 3er 6 hrnek. Vždycky jsme se s klukama posmívali, když jela e36 se 4 válcem a ještě třeba compact, ale když se v tom člověk sveze, tak to tak špatný není, ale menší názůs výkonu neuškodí, takže?
ten motor snese vic otacek... ale PROC ? ventily se ti ve vyssich otackach nestihaji zavirat protoze mas relativne mekke pruzinky , a vykon tam nebude ! doba otevreni ventilu se seriovou vackou taky zadna hitparada , a az poresis todle , cipem poladis plneni , dobu otevreni vstriku bohatost smesy atd. atd. coz proste pri zachovani sani a vyfuku seriovyho zase nema smysl ... cip sam o sobe na tomdle motoru NEMA SMYSL !!!
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Tak turbo můžu potvrdit, o víkendu jsme udělali turbo kit na 535i a dílů, co byli po garáži ( např§ regulace tlaku byla udělaná dírama v sání a westgate se ovládal tružinkou) a jako na to, že motor měl najeto 330 00km a už rok mu bylo dávano na letišty tak jediný, co šlo kakat, bylo těsnění pod hlavou... Ale hodinu to jelo brutálně... trojka šla zapálit z místa a na 4 kvalt se dalo driftovat v nejvyšším výkonu motoru)
jakýkoli peníze který by člověk chtěl cpát do jakéhokoliv zvýšení výkonu na 316 je 100x lepší dát stranou, nakej cas to přežít a koupit šestivál sám sem si tím prošel( nutkání "tunit" 316)