[img]...TO NEJDE. m57n 330xd 7/2003 150kw
Cau lidi,
mam takovej dost delikátní problém potkalo me viz foto, motor kase tocil 6000 otacek. Takze vsechno ven a go vseho. Motor jsem sehnal i s hlavou a s cerpadlem m57n 306d2 8/2004 (bez vany potreboval jsem stejne svoji XD) repase turba, repase vstriku, a jako tresnicku setrvak a spojka. cca 82tis krásny takhle predcasne k vanocum. No ale vsechno jsme vymenili, dali, zapojili a nastartovat to je neuveritelnej problem. KDyz uz se se to chytne, tak to huli modrej stiplavej kour jako nespalena nafta, klepe se to, a zvuk to ma jako traktor, motor nikam netlakuje ani do vody ani pod viko. Na diagnostice 2 chyby lze smazat ale vyskoci ihned po otoceni klicku. Dostal jsem typ ze problem muze byt v tom ze moje vstriky ktere jsem nechal zrepasovat jsou z roku 2003 a blok ktery jsem koupil s hlavou i reilovym cerpadlem je zroku 2004 v tech letech se pry lamala norma Euro 3/4 a reilovy cerpadlo pry tlaci taky jinak. Co vy na to?? diky moc jsem ztoho fakt v pasti..[/img]
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
330xd vymena motoru m57n, repase vstriku a turba, TAK PROC
Tohle z hlavy nevím ale koukal jsem do ETK a tam není zmínka u čerpadla že by byly 2 verze Euro 3 a Euro 4. Vždy je to tam uvedeno. Tak bych to viděl asi takhle čerpadlo bude stejný maximálně může bejt jinej regulační ventil na vstřikovací liště . Tenhle ventil určuje tlak jakej jde do vstřiku nikoliv čerpadlo. A ted jsem ještě kouknul že ten ventil je taky jen jeden. Tak to vypadá že je jen rozdíl ve vstřikách. Takže podle mě musíš mít spárovaný vstřiky s řídící jednotkou zbytek už je asi jedno. Takže když je jednotka DDE Euro 4 tak musej být i vstřiky + teda mušíš přepsat korekční čísla ze vstřiků do DDE. Pokud je jednotka DDE EURO 3 tak i vstřiky + korekční čísla. Jaký máš EURO ti vypíše DIS.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
pokud jsi tam nechal vstřiky z "nového" motoru tak to může dělat problémy, protože jednotka je nechává moc dlouho otevřené. 150kW verze je má jiné než předchozí 135kW. ostatní věci by měli být stejné.



