Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
tak to sorry, měl jsem nějak v povědomí, že bylo od kliky a ono se měnilo na vačce
právě tím by se u toho problému mělo začít jako první věc
no na diag. bych v tomto ohledu určitě nespoléhal.
může být špatné i když to chybu nehlásí
ozubená řemenice by měla být čistá, čidlo k ní doléhat přesně s minimální mezerou
na tu ř.j. se teda zatím vykašli a zkus spíš někde splašit na půjčku to čidlo
právě tím by se u toho problému mělo začít jako první věc
no na diag. bych v tomto ohledu určitě nespoléhal.
může být špatné i když to chybu nehlásí
ozubená řemenice by měla být čistá, čidlo k ní doléhat přesně s minimální mezerou
na tu ř.j. se teda zatím vykašli a zkus spíš někde splašit na půjčku to čidlo
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Vysledek smoothnes muze, ale taky nic znamenat nemusi, je mereny stejne jenom na volnobeh, hodne se do toho promita treba kvalita vstriku, protoze oteviraji na kratky cas, na delsich casech uz byva znat min. U tebe bude dulezite monitorovat presne co se deje v tech otackach, za ktere to uz nejde a co v te chvili nedela to co ma.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Díky za odpověd, jsem o něco klidnější, asi mě nemine vyměnit cívky,nebo kabely. Svíčky jsem měnil...a ještě se chci zeptat, nevíte, kde je snímač klikovky u M44??.. koukal sem se po něm u toho ozubenýho kola jak je řemenice, kde také bylo u M42 a tam není. šel jsem tedy po kablíku, který má konektor vedle druhého snímače a to vačky a zjistil jsem, že vede do bloku motoru respektive v urovni pod sáním. Jak je čidlo teploty motoru, tak cca o 30 cm blíž ke kabině auta.. je to možné?. co jiného by to bylo'? proč ovšem je tu?...je snad skrz do bloku a snímá ozubené kolo na klice přímo uvnitř?. Díky za odpověd.weNTyll píše:Vysledek smoothnes muze, ale taky nic znamenat nemusi, je mereny stejne jenom na volnobeh, hodne se do toho promita treba kvalita vstriku, protoze oteviraji na kratky cas, na delsich casech uz byva znat min. U tebe bude dulezite monitorovat presne co se deje v tech otackach, za ktere to uz nejde a co v te chvili nedela to co ma.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
podle mě by měl být na stejným místě jak u m42
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
náhodou jsem ale našel toto
http://www.autozone.com/autozone/repair ... 52801b2485
a píšou tam, že to ozubení je fakt na klikovce, tak máš asi tento typ
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
náhodou jsem ale našel toto
http://www.autozone.com/autozone/repair ... 52801b2485
a píšou tam, že to ozubení je fakt na klikovce, tak máš asi tento typ
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
takže na tom prvním odkazu ETK je to sice nakresleno, ale nepoužito.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Kami1 píše:takže na tom prvním odkazu ETK je to sice nakresleno, ale nepoužito.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ano, presne tak
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim pratele. Po delsi dobe,co jsem tu nebyl problem stale pretrvava. Koupil jsem novou vahu vzduchu a furt stejne. Tahne krasne do 5500 a pak cukacka. Vymenene je uz snad vse. Na diagnostice zadna chyba a nevim si rafy. Naneutral motor vytocim do 7000 bez problemu,takze pal.soustava ok. Cerpadlo sem meril a na palivove liste dava 2,7. Kabely nove, svicky nove, tesneni pod ventil viko nove, cidlo vacky nove, vzduch.filtr novy,..... psal mi jeden ctenar fora, ze mel podobny problem a vada byla na jednom hydraulickem zdvihatku. Vymenil a ok. Je to mozne? Jinak do 5500 se auto chova bez problemu. Necuka,nehoupe,ma silu ale.....diky za rady
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
ano! to je jediná chyba kterou to hlásí! je to totiž auto kde byl starý is motor tedy 1,8 a nabastlili tam novější 1,9 je to jediný údaj co mi z diag. vypadne jako chyba. Přiznám se že jsem koukal na schéma a nedocházelo mi spojení........? proč to nejede když nemá zpětnou vazbu od rychlosti auta....?
budu přemýšlet nad opravou.... ale tuším že tam bude problém ve spojení řj motoru s abs jednotkou....?
budu přemýšlet nad opravou.... ale tuším že tam bude problém ve spojení řj motoru s abs jednotkou....?
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak chlapci. Ale nedokazu si vysvetlit, proc to po osazeni novejsiho motoru bez problemu rok a pul fungovalo bez problemu. Pak se zacalo par veci menit. Pak mi odesel termostat, ale furt to tocilo jak ma. Po vymene termostatu 5500 a konec.Vim ze je to blbost, ale to byl posledni zasah od kdy to nejde. Auto bylo u znameho v dilne a tezko by se mi hrabal nekde jinde. Kazdopadne co ted s tim. S All nad tim badame uz rok
)
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsme odpojili vahu vzduchu, hodilo to chybu ze je odpojena. Ale bezprostredne po odmazani chyby to jelo jak strela. Za dve minuty ale opet to same...taky zajimave.vaha se tedy zapojila, koupil jsem jinoua stejne furt to same. Mel jsem podezreni,ze udava milne referencni hodnoty,ale zrejme byla ok. Nova se chova uplne stejne.
