Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 330D (e46), R.v.2000, Nestartuje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kochanda
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#1 Příspěvek od kochanda »

Zdravím prosím vás o radu dneska jsem dojel na místo auto jsem zhasnul a pak jak jsem ho chtěl nastartovat tak to nešlo natočit. První nešla nafta do filtru ale ta už tam jde a pořád to nejde nastartovat. Myslíte si že to je vstřikovací čerpadlo??? Auto začnu startovat a pořád to točí tak to zkusím znova zase to jen točí a kdyz ještě tak to třeba na potřetí jakoby chytne ale hned to zhasne a jen to tak divně točí... :cry: Ještě nemůže to být tím že jsem auto umýval? Protože jsem umýval i celý motor, ale hadicí ne žádným velkým tlakem, ale po umytí auto jezdilo a přestalo to jít až tak po hodině a tak čtyřeh startech. Díky všem za odpověď
Traviss
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2495

#2 Příspěvek od Traviss »

ŘJ navlhává pomalu :lol: To není žádostivá bloncka 8)

Kde bereš nápady jít s hadicí do motoru??? Vlhký hadřík, nejlíp nemýt vůbec...

Hledal bych asi chyby někde v el.instalaci..
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 ;)
espejc
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Klubové ID: 2746

#3 Příspěvek od espejc »

hele mě něco podobnýho dělala 320d. bylo blokový čištění, odjel sem s autem jinam a druhej den přijdu, pul nádrže, točím startérem a nic...

Volám horysovy a ten mi řekl že může být cokoliv. Mám tažný tak sem otevřel nádrž, zaskákal na tažným aby se například uvolnila pumpa. Pak několikrát jen natočit klíček do polohy před startováním. Tuším poloha 2, kdy se rozsvítí kontrolky a zapíná se klima. Klíč do polohy dva nechat 5-10 vteřin, znovu, znovu, znovu a pak skusti startovat. Plři točení startérem promačkávat plyn, jak to chytne vytočit na 2500-3000 otáček, pustit plyn jestli bude držet volnoběh a pokud to po téhle procedůře naběhne tak je to jasný - čerpadlo v nádrži nedává to co by mělo, může být ucpaný, ucpaný potrubí atd.

Šlo to k horysovi a dal nový čerpadlo, novou baterku, palivové potrubí a jede to krásně. Občas se může stát že jak čerpadlo tlakuje tak vzniká v nádrži podtlak a proto není na škodu tlak v nádrži občas vyrovnat otevřením nádrže. Je to slyšet takovým "mlasknutím".

Mě to pak pomohlo ale nakonec to čerpadlo šlo do hajzlu...mám ho ve sklepě. 8)
Odpovědět